Nimbus 305 Coupé

Solidna, inteligentna funkcjonalność w atrakcyjnym wyglądzie i eleganckie linie dla rodzin, dzieci i marynarzy. Oprócz szeregu ulepszeń i inteligentnych rozwiązań funkcjonalnych, pod pokładem, można znaleźć największą innowację.

INTELIGENTNA KONSTRUKCJA KADŁUBA I PRĘDKOŚCI

Największą nowością jest kadłub łodzi, który został opracowany i zoptymalizowany dla prędkości od 0 do 22 węzłów. Jest on przeznaczony dla mniejszych silników (Volvo Penta D3), Torqeedo w pełni elektryczny i zbudowany tak, aby działał równie komfortowo niezależnie od prędkości. Hydrodynamiczny kształt kadłuba oznacza, że ​​łódź w ogóle nie ma progu strugania. Płynie gładko i dostojnie w ślizgu już od 14 knt.

Zobacz film

Konstrukcja kadłuba

Największą nowością jest kadłub łodzi, który został opracowany i zoptymalizowany dla prędkości od 0 do 22 węzłów. Jest on przeznaczony dla mniejszych silników (Volvo Penta D3), Torqeedo w pełni elektryczny i zbudowany tak, aby działał równie komfortowo niezależnie od prędkości. Hydrodynamiczny kształt kadłuba oznacza, że ​​łódź w ogóle nie ma progu strugania. Płynie gładko i dostojnie w ślizgu już od 14 knt.

„W Nimbusie 305 Coupé dbamy o to, aby łódź płynęła zgodnie z prędkością, która jest nadana. Wiemy, że właściciele Coupé lubią podróżować z prędkością ślizgową w niskich zakresach.

Od 4 do 20 węzłów, gdy normalnie łodzie produkują duże kilwatery spalają dużo paliwa. W modelu Nimbus 305 Coupé zaprojektowaliśmy kadłub, który wygodnie jeździ w całym zakresie prędkości. W praktyce Nimbus 305 Coupé nie ma rzeczywistego progu strugania i co odzwierciedla niskie zużycie paliwa przy każdej prędkości. Prędkość można dostosować do warunków pogodowych, co zapewnia lepsze bezpieczeństwo, komfort i najlepszą możliwą jazdę, aby docenić naturalne otoczenie ”, powiedział Mats Jacobsson, kierownik ds. Rozwoju produktu w stoczni Nimbus.

Oparty na tej samej skandynawskiej filozofii projektowania, co jej popularne i nagradzane siostry 405 i 365 Coupé, Nimbus 305 Coupé będzie oznaczać nowy wpis do popularnej serii Coupé Nimbusa z koncepcją „chodnika” – “sidewalk”

„Chodnik” to asymetryczny układ pokładu, w którym boczny pokład wzdłuż prawej burty jest wyjątkowo szeroki i zapewnia dużą swobodę ruchów. Dzięki temu poruszanie się po pokładzie, od dziobu do rufy, staje się wygodne i przyjemne, podobnie jak wsiadanie i wysiadanie z łodzi na całej długości prawej burty. Wnętrze zostało wykorzystane do maksimum dzięki czemu kokpit, salon, dolny pokład oraz kabina są znacznie większe niż w przypadku innych łodzi tego samego rozmiaru. Ważną cechą koncepcji chodnika Nimbusa są duże, wpuszczane drzwi przesuwne na prawej burcie.

Ster został zmaksymalizowany, aby zapewnić największą możliwą elastyczność i może być wyposażony w akcesoria zgodne z indywidualnymi wymaganiami. Klejone okna z dużą, zakrzywioną szybą zapewniają wspaniały widok panoramiczny. Salon ma duże płaskie powierzchnie i jest lekki, przewiewny i przytulny, dzięki doborowi materiałów i oświetlenia LED. Szklany dach i luki dachowe zapewniają duże światło. Rozwiązanie z jadalnią zapewnia dużo miejsca dla czterech osób i łatwo przekształca się w podwójną koję. Stół do jadalni składa się na stół koktajlowy ze szklanymi uchwytami, dzięki czemu salon jest poręcznym miejscem spotkań towarzyskich. Kuchnia wyposażona jest w ceramiczną szklaną płytę grzewczą z wbudowaną wentylacją, blat Corian, lodówkę 65 litrów i dodatkową lodówkę / zamrażarkę pod sofą (opcja).

Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus

„Tekstylia zostały starannie dobrane. Będą one nie tylko przyjemnie atrakcyjne, ale także odporne na słońce, słoną wodę i silne zużycie. Opcjonalnie tekstylia pochodzą od producenta -Sunbrella i są znane z tego, że wytrzymują twardy klimat i promienie UV bez wpływu na kolory i zużycie. Obicia na poduszki można prać w pralce, co jest popularne wśród naszych klientów. ”

ZABAWA I RELAKS

Pokład rufowy ma ten sam poziom, co platforma kąpielowa i salon. Posiada obszerną, wygodną sofę w kształcie litery L dla pięciu osób ze składanymi siedzeniami. Stół do jadalni składa się na stolik koktajlowy ze szklanymi uchwytami ze stali nierdzewnej. Jest to idealne na relaks lub zajęcia towarzyskie z przyjaciółmi i rodziną.

Wnętrze łodzi ma wspaniałą jakość i atmosferę, szczególnie w odniesieniu do przestrzeni i światła. Łódka ma zintegrowaną wentylację i pięć dużych okien, co zapewnia dodatkowe światło. Tapicerowane ściany w jasnych kolorach pomagają zmniejszyć hałas. Łódź ma dwie kabiny, kabinę właściciela (dostępna z łóżkiem typu queen lub V) oraz kabinę dla gości.

Podsumowując, Nimbus 305 Coupé jest współczesną, super funkcjonalną łodzią o mniejszym wpływie na środowisko, która doskonale nadaje się do nieskomplikowanego i przyjemnego życia na morzu. Łódź zbudowana jest w Szwecji w stoczni Nimbus w Mariestad.

Szybkie fakty

Konstrukcja chodnika z dużymi dopasowanymi drzwiami przesuwnymi na prawej burcie.

Podwodne podwozie, które eliminuje próg strugania i ułatwia wygodną i gładką jazdę z prędkością od 0 do 22 węzłów przy ewidentnie niższym zużyciu paliwa.

Okna z klejonego poliuretanu w nadbudowie i duża osłona przedniej szyby zapewniają nowoczesny wygląd, wyjątkową stabilność i cichy salon.

Pozycja steru z dużą elastycznością – może być wyposażona w akcesoria zgodnie z indywidualnymi wymaganiami.

Otwieranie okna po stronie / pasażera.

Dwustronna sofa pasażerska, zmienia salon w jadalnię z wygodnymi siedzeniami dla maksymalnie 4 osób.

Bardzo duża i wygodna sofa w kształcie litery L na rufowym pokładzie.

Zintegrowana wentylacja kabiny właściciela i toalety na pokładzie dziobowym.

Główna kabina dostępna z łóżkiem typu Queen lub V-bed.

Pięć dużych okien w kabinach.

Duża poduszka – platforma słoneczna na pokładzie dziobowym.

Zintegrowana drabinka dziobowa składa się w skrzynkę kotwiczącą.

Specyfika techniczna

Masa i waga
Lmax, długość całkowita 13,33 m / 43,8 ft
Lh, długość kadłuba 13,16 m / 43,2 stopy
Bmax, szerokość całkowita 3,86 m / 12,7 stopy
Bh, szerokość kadłuba 3,75 m / 12,3 stopy
Ha, wysokość 4,23 m / 13,9 stopy
C wysokość przy złożonym maszcie 3,9 m / 12,8 stopy
Th, wysokość transportowa 3,8 m / 12,5 stopy
Thc, wysokość transportowa na kołysce 4,00 m / 13,2 stopy
Tmax, zanurzenie 1,05 m / 3,5 ft
CoG, środek ciężkości 4,05 m / 13,3 stopy
MLDC, maksymalna dozwolona waga (2 x D4 / 2 x D6) 11600/11850 kg / 25574/26125 kg
MLCC, waga 8700/8950 kg / 19180/19732 funtów
MMTL, maksymalne obciążenie całkowite 2900 kg / 6393 kg
Max ludzi 12 Osób
Kategoria CE b
Kabiny 3
Koje 6

Pojemność zbiorników

Pojemność zbiorników
Pojemność paliwa 2 x 500 l / 2 x 132 gal
Pojemność wody 2 x 200 l / 2 x 52,8 gal
Pojemność gorącej wody 40 l / 10,57 gal
Pojemność czarnej wody 135 l / 35,7 gal
Instalacja elektryczna 12 V i 230 V
Uruchom akumulator 1 x 12V x 77 Ah
Bateria serwisowa 7 x 12 V x 80 Ah
Akumulator serwisowy Heavy Duty 3 x 12V x 77 Ah
Częstotliwość 50 Hz
Moc brzegowa 230V AC
Ładowarka 12V 50 A
Alternatywy silnika
Volvo Penta 1 x D3-110 81 kW (110 ps) V-Max 15 kn
Volvo Penta 1 x D3-150 110 kW (150 ps) V-Max 17 kn
Volvo Penta 1 x D3-220 164 kW (220 ps) V-Max 22 kn

Gotowy do rejsu

Ploter Simrad 9? NSS, Evo 2

Ładowarka na brzeg i ładowarka Mastervolt 35A

Ster strumieniowy dziobowy SE 60

Głębokość / Zaloguj się na instrumencie Volvo

Elektryczne pompowanie szamba

System grzewczy Ebersprächer D4

System ciepłej wody 22 litry

Odmrażacz

Intervall viper

Zasłona przeciwsłoneczna, wewnętrzny dach Coupé

Trimtabs

Komputer Volvo Penta Trip

Standardowe wyposażenie

Kuchnia z lodówką 65 l i blatem z gazem ceramicznym

Światła ledowe

łoże małżeńskie

Gniazdo elektryczne 12 V

Skrzynka kotwiczna z drenażem

Platforma kąpielowa z pojemnikiem na kotwicę

Drabinka kąpielowa

Stół na pokładzie rufowym

Automatyczny system przeciwpożarowy Seafire

Ręczna gaśnica

Prysznic w pokoju WC / kabina prysznicowa

Poduszki w salonie pokładowym

Poduszki w kabinach

Poduszki na pokładzie rufowym

Panel elektryczny z bezpiecznikami

Elektryczne sterowanie silnikiem

Komora mapy morskiej

Uchwyty na błotniki lub błotnik

Maszt flagowy

Apteczka

Uchwyt na szkło / butelkę na desce rozdzielczej

Szyna chwytna ze stali nierdzewnej

Kompas

Ręczna i elektryczna pompa zęzowa

Morskie, lakierowane wnętrze mahoniowe

Dywany w kabinach

Zestaw narzędzi Nimbus

Nimbus sztućce i naczynia

Poduszki dekoracyjne Nimbus

Masy i słupki ze stali nierdzewnej

Światła nawigacyjne LED

Szambo z wylotem pokładu

Sygnałowy róg

Samoobsługowy pokład rufowy

Laminat kanapkowy z infuzją próżniową z rdzeniem divinycel

Świetlik na pokładzie z zasłoną

Stopniowy pokład rufowy i boczny spacer

Toaleta i WC

Ukryta wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej

Rozszerzone światło kurtynowe w salonie kabinowym i pokładowym