Nimbus 305 Drophead

Nimbus 305 Drophead - nowy rodzaj dziennego krążownika odpowiedni do wygodnych wycieczek weekendowych i dziennych. Łódź zbudowana jest w oparciu o nową koncepcję Smart Speed, aby
zapewnić maksymalny komfort dla wszystkich na wszystkich prędkościach. Konstrukcja i funkcjonalność
są zoptymalizowane pod kątem aktywności i rozrywki na pokładzie.

JACHT NA CO DZIEŃ

Nowy rodzaj wycieczkowca odpowiedni do wygodnych wycieczek weekendowych i dziennych. Łódź zbudowana jest w oparciu o nową koncepcję Smart Speed, która zapewnia maksymalny komfort wszystkim pasażerom na wszystkich prędkościach. Konstrukcja i funkcjonalność są zoptymalizowane pod kątem aktywności  i rozrywki na pokładzie. 305 Drophead to cruiser zbudowany na tej samej platformie, co nagradzany 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty skandynawski design skupiony na prostocie użytkowania i sprytnych rozwiązaniach funkcjonalnych.

Zobacz film

INTELIGENTNA KONCEPCJA PRĘDKOŚCI

Inteligentna prędkość obejmuje kadłub zaprojektowany do komfortowej jazdy z prędkością od 0 do 22 węzłów. Kadłub nie ma wyraźnego progu strugania i pracuje z dobrą oszczędnością paliwa przy każdej prędkości. Prędkość można dostosować do warunków morskich, a to oznacza większe bezpieczeństwo, lepszy komfort i najlepszy możliwy sposób na poznanie otaczającej scenerii. Podobnie jak jej siostra, 305 Coupé, łódź może być wyposażona w silnik elektryczny Torqeedo.
– „Niektórzy ludzie lubią szybko jeździć, gdy są u steru, ale bardzo niewielu lubi, gdy podróżują zbyt szybko po morzu.

Główną ideą tego modelu jest, aby wszyscy na pokładzie cieszyli się podczas podróży pod gołym niebem – powiedział Joacim Gustavsson.
305 Drophead to cruiser zbudowany na tej samej platformie, co nagradzany 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty skandynawski design skupiony na prostocie użytkowania i sprytnych, funkcjonalnych rozwiązaniach.
– „Prostota jest hasłem w naszym procesie projektowania.

Skandynawski design

Nimbus Drophead 305 praktycznie oddycha skandynawskim wzornictwem, a materiały zostały dobrane z należytą starannością. Wnętrze łodzi emanuje czystą jakością i jest przestronne i przewiewne. Łódka jest wyposażona w zintegrowaną wentylację i światła LED, co zapewnia bardzo mały pobór mocy.

Ściany grodziowe z jasnych materiałów zmniejszają hałas. Stolarka mahoniowa tworzy piękny kontrast z lakierowanymi powierzchniami i zapewnia ciepłą atmosferę. Oświetlenie LED jest sprytnie zaprojektowane dla wygody i wydajności. Łódź ma dwie bardzo wygodne kabiny; „kabina właścicieli” i kabina boczna.

ATRAKCYJNE I WYTRZYMAŁE TKANINY

Tekstylia wykonane są z akrylu barwionego spinowo, materiału, który jest nie tylko wytrzymały i odporny na działanie soli i słońca bez blaknięcia, jest również miękki i wygodny do siedzenia. Kolory tapicerki są jasnoniebieskie i beżowe. Kolorystyka i współczesne wzory poduszek wzmacniają meble. Wnętrze w lakierowanym mahoniu z tkaninami w jasnym skandynawskim beżu lub Marine classic blue z jasnoniebieskim materiałem technicznym Sunbrella jako opcja. Łódź posiada wszystkie światła LED i kilka punktów świateł z możliwością przyciemniania.

Tekstylia zostały starannie dobrane. Będą one nie tylko przyjemnie atrakcyjne, ale także odporne na słońce, słoną wodę i silne w zużyciu. Opcjonalnie tekstylia pochodzą od producenta – Sunbrella i są znane z tego, że wytrzymują twardy klimat i promienie UV bez wpływu na kolory i wydajność. Poszewki na poduszki można prać w pralce, co jest chwalone wśród naszych klientów – mówi Joacim Gustavsson.

Joacim Gustavsson

Główny projektant w stoczni Nimbus

“Z Nimbusem 305 Drophead zwracamy się do tych, którzy szukają wspaniałej i wygodnej podróży łodzią, koncentrując się na towarzyskich spotkaniach, gdzie szybkość nie jest najważniejszym czynnikiem.”

ODPORNY NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE,INTELIGENTNY I PROSTY

Używanie, posiadanie i opieka nad Nimbusem powinny być proste i łatwe. Prostota może być czasami mylona z mniej wygodną i słabiej zbudowaną konstrukcją, ale dla nas jest odwrotnie.

Każdy na pokładzie ma poczucie bezpieczeństwa i komfortu, wiedząc, że wymagana funkcjonalność jest zintegrowana tam, gdzie powinna być i że naprawdę działa. Wiemy, że tylko wtedy ludzie mogą naprawdę cieszyć się łodzią i towarzystwem na pokładzie – mówi Joacim Gustavsson.
Wspaniałym z przykładów jest zasilana elektro-hydraulicznie osłona płóciennego dachu, która po naciśnięciu przycisku składa się w zintegrowaną kasetę w ramie okna – prosta i elegancka. Gdy jest na miejscu, płócienny dach chroni cały kokpit, to znaczy sterówkę, salon i jadalnię.

Stół z czterema siedzeniami łatwo przekształca się w dodatkową podwójną koję. Przednią kanapę w salonie można obrócić tak, aby dwie osoby mogły podróżować z przodu. Kokpit i pokład rufowy idealnie pasują do siebie dzięki wspaniałemu doborowi materiałów i dużej 6-osobowej sofie U-rufowej – idealnej w słoneczne dni dla osób przyjeżdżających na wycieczkę.
W kokpicie znajduje się w pełni wyposażony barek z włókna szklanego z 65-litrową lodówką. Łódź jest szczególnie duża dzięki zintegrowanej platformie kąpielowej, pokładowi i kabinie na tym samym poziomie. Przestronne pomieszczenia socjalne sprawiają, że łódź ta jest idealna do zabawy z przyjaciółmi.
Materiały kokpitu i pokładu rufowego są starannie dobrane, aby zapewnić elegancką i komfortową atmosferę, a jednocześnie są jak najbardziej wytrzymałe i bezobsługowe. Wszystko, co trzeba zrobić, to podnieść elektrycznie osłonę dachu, gdy wychodzisz z łodzi na noc.

Gotowy do rejsu

Elektryczne opróżnianie zbiornika wody czarnej

Głębokościomierz Volvo Penta

Klapy trymowe

Komputer Volvo Penta

Lodówka o pojemności 65 l

Ładowarka brzegowa i ładowarka Mastervolt 35A

Ploter Simrad 9 ″ NSS, Evo 2

Ster strumieniowy dziobowy SE 60

System ciepłej wody o pojemności 22 l

System grzewczy Ebersprächer D4

Wycieraczki szyby przedniej

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Długość 10,07 m
Szerokość 3,25 m
Zanurzenie 0,9 m
Waga 4000 kg
Max. ilość osób 8
Kategoria CE B
Kabiny 2
Łóżka 4+2
Pojemność zbiornika paliwa 280 l
Pojemność zbiornika wody 150 l
Silnik 1 x Volvo Penta D3 220 KM
Max. prędkość 22 węzły
Prędkość przelotowa 16-18 węzłów

 

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW
Pojemność zbiornika paliwa 250 l
Pojemność zbiornika wody świeżej 150 l
Pojemność zbiornika wody ciepłej 20 l
Pojemność zbiornika wody czarnej 80 l
INSTALACJA ELEKTRYCZNA 12V I 230V
Uruchomienie akumulatora 1 x 12V x 77 Ah
Akumulator serwisowy 3 x 12V x 80 Ah
Akumulator serwisowy Heavy Duty 1 x 12V 77 Ah
Częstotliwość 50 Hz
Moc brzegowa 230V AC
Ładowarka 230 V 16 A
ALTERNATYWNE SILNIKI
Torqeedo Deep Blue i 1800 obr/min
Volvo Penta D3-110 81kW (110 KM)
Volvo Penta D3-150 110kW (150 KM)
Volvo Penta D3-220 164kW (220 KM)

Standardowe wyposażenie

  • Apteczka
  • Automatyczny system przeciwpożarowy Seafire
  • Drabinka kąpielowa
  • Dywany w kabinach
  • Elektryczne sterowanie silnikiem
  • Gniazdo elektryczne 12 V
  • Komora mapy morskiej
  • Kompas
  • Kuchnia z 65 l lodówką i blatem gazowym
  • Laminat kanapkowy z infuzją próżniową z rdzeniem divinycel
  • Łoże małżeńskie
  • Maszt flagowy
  • Morskie, lakierowane wnętrze mahoniowe
  • Panel elektryczny z bezpiecznikami
  • Platforma kąpielowa ze schowkiem na kotwicę
  • Poduszki dekoracyjne NIMBUS
  • Poduszki na pokładzie rufowym
  • Poduszki w kabinach
  • Poduszki w salonie pokładowym
  • Prysznic w łazience / kabina prysznicowa
  • Relingi ze stali nierdzewnej
  • Relingi i słupki ze stali nierdzewnej
  • Ręczna gaśnica
  • Ręczna i elektryczna pompa zęzowa
  • Róg sygnałowy
  • Samoobsługowy pokład rufowy
  • Skrzynka kotwiczna z elektrycznym kabestanem
  • Stopniowy pokład rufowy i boczny spacerowy
  • Stół na pokładzie rufowym
  • Sztućce i naczynia NIMBUS
  • Ściemniane światło kurtynowe w kabinie
  • Światła ledowe
  • Światła nawigacyjne LED
  • Świetlik na pokładzie z zasłoną
  • Toaleta i WC z odpływem i zbiornikiem wody czarnej
  • Uchwyt na szkło / butelkę na desce rozdzielczej
  • Uchwyty na obijacze
  • Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby
  • Zestaw narzędzi NIMBUS