Nimbus Weekender W9

Nimbus Weekender W9 jest przeznaczony dla osób poszukujących dobrze wyposażonego, nieco szybszego krążownika z oczywistym DNA Nimbusa, dla tych, którzy kochają szczyptę adrenaliny, którzy cenią funkcjonalny skandynawski design, prostotę, bezpieczeństwo i dbałość o szczegóły. Dla tych którzy uwielbiają szybką jazdę
i doskonałe warunki nautyczne łodzi - pomyśl - może ta łódź jest właśnie dla Ciebie.

FUNKCJONALNY SKANDYNAWSKI DESIGN

Nowy Nimbus Weekender W9, reinterpretacja klasycznego dziennego krążownika Nimbusa przeznaczonego dla osób prowadzących aktywny tryb życia. W9 jest szybkim dziennym statkiem wycieczkowym i weekendową łodzią do zajęć towarzyskich, oferuje nocleg dla 4 osób. Nimbus Weekender W9 może być wyposażony w silnik zabudowany lub zaburtowy. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie Weekender W9.

Zobacz film

DAY CRUISER DLA AKTYWNEGO STYLU ŻYCIA

Wśród elementów, które będą łatwo rozpoznawalne, znajduje się układ wnętrza, który ma wiele podobieństw do 26 Epoca i 32 Ballista, szerokiego pokładu dziobowego dla dodatkowego bezpieczeństwa i łatwości wsiadania i wysiadania, co jest cechą konstrukcji Max II, boczne szyby z 22 Spectra, konstrukcja i funkcja ramy okiennej ze zintegrowanym pokrowcem na brezent z takim samym elektro-hydraulicznym otwieranym dachem jak w Nimbusie 305 Drophead, przestrzenny schodkowy kadłub, wprowadzony do rodziny Nimbus z serią R w 2000 roku i wiele więcej.

„Starannie wybraliśmy niektóre z naszych najlepiej sprzedających się łodzi, udoskonalając projekt i opracowując nowe funkcje, aby uczynić życie tak łatwym i wygodnym, jak to tylko możliwe dla wszystkich na pokładzie. Nimbus Weekender W9 odziedziczył wiele cech projektowych i elementów z naszych starszych, kultowych modeli ”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni  Nimbus.

DOSKONAŁA ZDATNOŚĆ DO ŻEGLUGI I SZYBKOŚĆ

Kadłub Nimbusa Weekendera W9 jest długi, z ostrym łukiem i stosunkowo płaskim pokładem na rufie. Zespół projektantów Nimbus celowo dołożył wszelkich starań, aby utrzymać niski środek ciężkości i uzyskać korzystny stosunek długości do szerokości, który powoduje, że łódź przyjmuje określoną długość fali i bezpiecznie przemierza ocean. Nowy kadłub sprawia, że ​​Nimbus Weekender W9 jest bardzo szybki, osiągając maksymalną prędkością +40 węzłów.

„Naszym celem było zapewnienie, aby łódź była bezpieczna i harmoniczna przy wszystkich prędkościach, zwłaszcza pomiędzy 20 a 35 węzłów, a także miała minimalny próg strugania. Ci, którzy testowali Nimbusa Weekendera W9 do tej pory, doświadczyli właśnie tego. Fakt, że – dzięki doskonałej równowadze, stabilności i dobrze zdefiniowanemu sprytowi – łódź pozostaje wyjątkowo sucha bez nadmiernego rozpylania, tylko zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Z pewnością czuje się tak, jakby nam się udało ”, mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w stoczni Nimbus.

„Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia zaspokajania potrzeb większej grupy docelowej, oferując łodzie o dużej elastyczności w różnych obszarach zastosowań, w oparciu o jedną platformę. Dzisiaj wygląda to tak: od długiego, całorocznego pływania w północnej Norwegii do krótkich, szybkich wycieczek po Morzu Śródziemnym i wszystkiego pomiędzy. Wiemy również, że wymagania silnika różnią się w zależności od zamierzonego zastosowania. Dlatego też klient sam może wybrać między silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym a silnikiem zaburtowym ”, wyjaśnia Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w stoczni Nimbus.

FUNKCJONALNY PROJEKT STARANNIE WYKONANY

Nimbus Weekender W9 posiada nagradzany projekt chodnika – “sidewalk”. Zapewnia to jachtowi dużą przestrzeń ze względu na swój rozmiar, a także zapewnia bezpieczne poruszanie się po łodzi i pokładzie dziobowym. Przejrzyste chodniki wokół całej łodzi zwiększają bezpieczeństwo i zapewniają zabezpieczenie zarówno w porcie, jak i na morzu.

Konstrukcja dziobu jest nowa i wynika z chęci wyciągnięcia linii wodnej na tyle, na ile jest to możliwe, aby uzyskać pożądane właściwości nautyczne. Kąt dziobu ułatwia zintegrowaną przednią wciągarkę kotwiczną i zmniejsza ryzyko kolizji podczas dokowania na skałach.

Kokpit zapewnia ochronę wszystkim osobom na pokładzie dzięki dużemu ekranowi okna. Układ wnętrza i aranżacja mebli są specjalnie zaprojektowane do zajęć towarzyskich i rozrywkowych w różnych sytuacjach. Istotnym atutem W9 jest niezwykła łatwość, z jaką może się zmienić, na przykład gdy nadejdzie czas na kąpiel po posiłku.

„Zmiana z jednej czynności na drugą może być często skomplikowana, wymagająca podnoszenia, usuwania, przykręcania i odkręcania elementów oraz zdejmowania lub rozkładania poduszek. Na pokładzie W9 wystarczy kilka prostych czynności, aby zmienić funkcję łodzi z jadalni na plażowanie i pływanie – mówi Joacim Gustavsson.

Joacim Gustavsson

Główny projektant w stoczni Nimbus

“Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie spełnić potrzeby i marzenia przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień używają swoich łodzi do przemieszczania się. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie.”

W skrócie

Całkowicie nowa, smarowana powietrzem, stopniowana
konstrukcja kadłuba.

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, przelot 20-35 węzłów

Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 10, 12, 16 lub podwójne 12 ″

Dostępne z rozwiązaniami T-top i wieloma osłonami bocznymi

Duża sofa L-kształtna w kokpicie, która w ciągu dnia zmienia
się w leżak i służy jako podwójne łóżko w nocy

Duży regał / wet bar w kokpicie z 65 litrową lodówką

Duży wybór sprzętu do personalizacji

Dwustronna sofa pasażerska, zmienia salon w jadalnię z wygodnymi siedzeniami dla maksymalnie 4 osób

Kabina właściciela i łazienka ze zintegrowaną wentylacją

Leżanka słoneczna na pokładzie dziobowym

Minimalny próg planowania ostry jak brzytwa

Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny

Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną łazienką

Projekt chodnika “sidewalk”

Rama okienna ze zintegrowanym rozwiązaniem zadaszenia

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Zanurzenie 0,4 m
Waga 3100 kg
Max. ilość osób 8
Kategoria projektu C
Kabiny 1
Łóżka 2+2
Pojemność zbiornika paliwa 280 l
Pojemność zbiornika wody 100 l
Silnik 1 x Mercury 300 KM
Max. prędkość 44 węzłów
Prędkość przelotowa 27-32 węzłów

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • 10-calowy ploter Garmin
  • Baldachim portowy (może być używany podczas rejsu)
  • Dynamiczny system kontroli trymu Zipwake
  • Dywany i poduszki dekoracyjne
  • Lodówka o pojemności 65 l
  • Pakiet oświetleniowy
  • Prysznic na pokładzie rufowym
  • Pulpit ze stali nierdzewnej
  • Silnik zaburtowy Mercury Verado 300 KM
  • Ster strumieniowy
  • System świeżej wody

ALTERNATYWNE SILNIKI

Mercury Verado V8 250 KM
Mercury Verado V8 300 KM
Mercury Verado L6 350 KM
Mercury Diesel 3.0L V6 Bravo3 270 KM
Volvo Penta V8 CE/DPS 300 KM
Volvo Penta V8 CE/DPS 350 KM