Nimbus Weekender W9

Nimbus Weekender W9 jest przeznaczony dla osób poszukujących dobrze wyposażonego, nieco szybszego krążownika z oczywistym DNA Nimbusa, dla tych, którzy kochają szczyptę adrenaliny, którzy cenią funkcjonalny skandynawski design, prostotę, bezpieczeństwo i dbałość o szczegóły. Dla tych którzy uwielbiają szybką jazdę i doskonałe warunki nautyczne łodzi - pomyśl - może ta łódź jest właśnie dla Ciebie.

FUNKCJONALNY SKANDYNAWSKI DESIGN

Nowy Nimbus Weekender W9, reinterpretacja klasycznego dziennego krążownika Nimbusa przeznaczonego dla osób prowadzących aktywny tryb życia. W9 jest szybkim dziennym statkiem wycieczkowym i weekendową łodzią do zajęć towarzyskich, oferuje nocleg dla 4 osób. Nimbus Weekender W9 może być wyposażony w silnik zabudowany lub zaburtowy. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie Weekender W9.

Zobacz film

DAY CRUISER DLA AKTYWNEGO STYLU ŻYCIA

„Starannie wybraliśmy niektóre z naszych najlepiej sprzedających się łodzi, udoskonalając projekt i opracowując nowe funkcje, aby uczynić życie tak łatwym i wygodnym, jak to tylko możliwe dla wszystkich na pokładzie. Nimbus Weekender W9 odziedziczył wiele cech projektowych i elementów z naszych starszych, kultowych modeli ”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni  Nimbus.

Wśród elementów, które będą łatwo rozpoznawalne, znajduje się układ wnętrza, który ma wiele podobieństw do 26 Epoca i 32 Ballista, szerokiego pokładu dziobowego dla dodatkowego bezpieczeństwa i łatwości wsiadania i wysiadania, co jest cechą konstrukcji Max II, boczne szyby z 22 Spectra, konstrukcja i funkcja ramy okiennej ze zintegrowanym pokrowcem na brezent z takim samym elektro-hydraulicznym otwieranym dachem jak w Nimbusie 305 Drophead, przestrzenny schodkowy kadłub, wprowadzony do rodziny Nimbus z serią R w 2000 roku i wiele więcej.

DOSKONAŁA ZDATNOŚĆ DO ŻEGLUGI I SZYBKOŚĆ

Kadłub Nimbusa Weekendera W9 jest długi, z ostrym łukiem i stosunkowo płaskim pokładem na rufie. Zespół projektantów Nimbus celowo dołożył wszelkich starań, aby utrzymać niski środek ciężkości i uzyskać korzystny stosunek długości do szerokości, który powoduje, że łódź przyjmuje określoną długość fali i bezpiecznie przemierza ocean. Nowy kadłub sprawia, że ​​Nimbus Weekender W9 jest bardzo szybki, osiągając maksymalną prędkością +40 węzłów.

„Naszym celem było zapewnienie, aby łódź była bezpieczna i harmoniczna przy wszystkich prędkościach, zwłaszcza pomiędzy 20 a 35 węzłów, a także miała minimalny próg strugania. Ci, którzy testowali Nimbusa Weekendera W9 do tej pory, doświadczyli właśnie tego. Fakt, że – dzięki doskonałej równowadze, stabilności i dobrze zdefiniowanemu sprytowi – łódź pozostaje wyjątkowo sucha bez nadmiernego rozpylania, tylko zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Z pewnością czuje się tak, jakby nam się udało ”, mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w stoczni Nimbus.

„Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia zaspokajania potrzeb większej grupy docelowej, oferując łodzie o dużej elastyczności w różnych obszarach zastosowań, w oparciu o jedną platformę. Dzisiaj wygląda to tak: od długiego, całorocznego pływania w północnej Norwegii do krótkich, szybkich wycieczek po Morzu Śródziemnym i wszystkiego pomiędzy. Wiemy również, że wymagania silnika różnią się w zależności od zamierzonego zastosowania. Dlatego też klient sam może wybrać między silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym a silnikiem zaburtowym ”, wyjaśnia Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w stoczni Nimbus.

FUNKCJONALNY PROJEKT STARANNIE WYKONANY

Nimbus Weekender W9 posiada nagradzany projekt chodnika – “sidewalk”. Zapewnia to jachtowi dużą przestrzeń ze względu na swój rozmiar, a także zapewnia bezpieczne poruszanie się po łodzi i pokładzie dziobowym. Przejrzyste chodniki wokół całej łodzi zwiększają bezpieczeństwo i zapewniają zabezpieczenie zarówno w porcie, jak i na morzu.

Konstrukcja dziobu jest nowa i wynika z chęci wyciągnięcia linii wodnej na tyle, na ile jest to możliwe, aby uzyskać pożądane właściwości nautyczne. Kąt dziobu ułatwia zintegrowaną przednią wciągarkę kotwiczną i zmniejsza ryzyko kolizji podczas dokowania na skałach.

Kokpit zapewnia ochronę wszystkim osobom na pokładzie dzięki dużemu ekranowi okna. Układ wnętrza i aranżacja mebli są specjalnie zaprojektowane do zajęć towarzyskich i rozrywkowych w różnych sytuacjach. Istotnym atutem W9 jest niezwykła łatwość, z jaką może się zmienić, na przykład gdy nadejdzie czas na kąpiel po posiłku.

„Zmiana z jednej czynności na drugą może być często skomplikowana, wymagająca podnoszenia, usuwania, przykręcania i odkręcania elementów oraz zdejmowania lub rozkładania poduszek. Na pokładzie W9 wystarczy kilka prostych czynności, aby zmienić funkcję łodzi z jadalni na plażowanie i pływanie – mówi Joacim Gustavsson.

Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus

„Nimbus Weekendr W9 jest starannie zaprojektowanym statkiem, który oferuje odpowiednią funkcjonalność dla osób poszukujących przestronnego, szybkiego, całorocznego krążownika, ale również dla tych, którzy chcą udać się w podróż etapową.”

Szybkie fakty

Całkowicie nowa, smarowana powietrzem, stopniowana konstrukcja kadłuba.

Minimalny próg planowania ostry jak brzytwa

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, przelot 20-35
węzłów

Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny

Projekt chodnika “sidewalk”

Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną łazienką

Kabina właściciela i łazienka ze zintegrowaną wentylacją

Duża sofa L w kokpicie, która w
ciągu dnia zmienia się w leżak i służy jako podwójne łóżko w nocy

Leżanka słoneczna na pokładzie dziobowym

Duży regał / wet bar w kokpicie z 65 litrową
lodówką

Dwustronna sofa pasażerska, zmienia salon w jadalnię z wygodnymi siedzeniami dla maksymalnie 4 osób.

Deska rozdzielcza może być wyposażona w
plotery 10, 12, 16 lub podwójne 12 ″

Dostępne z rozwiązaniami T-top i wieloma osłonami bocznymi

Solarium na pokładzie dziobowym ze zintegrowanym
rozwiązaniem poduszki / pokrycia.

Rama okienna ze zintegrowanym rozwiązaniem zadaszenia

Duża poduszka przeciwsłoneczna na pokładzie dziobowym.

Duży wybór sprzętu do personalizacji

Weekender 9

Masa i waga
Lmax, długość całkowita 9,35 m / 33,1 ft
Lh, długość kadłuba 9,35 m / 33,1 stopy
Bmax, szerokość całkowita 2,95 m / 10,44 stopy
Bh, szerokość kadłuba 2,95 m / 10,44 stopy
Ha, wysokość 3,92 m / 12,9 stopy
Air Draft, składany maszt 3,60 m / 11,8 stopy
Th, wysokość transportowa 3,70 m / 12,1 stopy
Thv, Transportuj wysokość w kołysce 3,85 m / 12,63 ft
Tmax, wersja robocza 1,14 m / 3,7 stopy
CoG, środek ciężkości D6 3,90 m / 12,8 stopy
CoG, środek ciężkości 2 x D4 3,75 m / 12,3 stopy
MLDC, dozwolona maksymalna waga 8471/8994 kg
MLCC, waga 6391/6914 kg / 14090/15243 lbs
MMTL, maksymalne obciążenie całkowite 2080 kg / 4586 funtów
Max ludzi 8 Pers.
Kategoria CE b
Kabiny 2
Koje 4 + 2

Standardowe wyposażenie

Mercury Verado 300 KM silnik zaburtowy
Ster strumieniowy
Zipwake Dynamiczny system kontroli trymu
10-calowy ploter Garmin
Baldachim portowy (może być używany podczas jazdy)
Prysznic na pokładzie rufowym
System świeżej wody
Głowica
Pentry
Lodówka 65 litrów
Pakiet błyskawic
Ambona ze stali nierdzewnej
Dywany i poduszki dekoracyjne