Nimbus Commuter C9

C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.

WOLNOŚĆ RUCHU

Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.

Zobacz film

Współczesny skandynawski design

Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego wzornictwa; tych, którzy cenią sobie przemyślane i sprytne rozwiązania. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe, naturalne światło dzięki dużemu, przesuwnemu, przeszklonemu dachowi. Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają miejsce do spożywania posiłków dla pięciu osób łącznie. Kanapa pasażerska w kokpicie łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się dwuosobowe łóżko z oddzielną toaletą i aneksem kuchennym.

„W odróżnieniu od innych łodzi w tej kategorii, C9 oferuje bardzo dobre warunki noclegowe, z miejscem dla trzech osób dorosłych i dwojga dzieci, dzięki przestronnej kabinie dziobowej i salonowi” – mówi Joacim Gustavsson.

W miejscu szklanego dachu, łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane płócienne zadaszenie, idealne dla tych, którzy chcą zapewnić optymalne samopoczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko sternika dysponuje przestrzenią dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16″ ploter lub dwa mniejsze 12″ plotery. Na dziobie znajduje się duży luk z dostępem do przedniej kabiny, a także dodatkowe miejsce siedzące dla czterech osób. Pokład rufowy oferuje szeroką kanapę z obszernym miejscem do przechowywania. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.

„Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień korzystają ze swoich łodzi. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie. Byłoby jednak niefortunne nie zauważyć, że jest to nadal jednostka przeznaczona do rekreacji i nie powinna być porównywana z modelami skonstruowanymi w kategorii łodzi specjalistycznych”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.

WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK

„C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”

Specyfikacja techniczna

Pod linkiem poniżej znajduje się specyfikacja techniczna do przeglądania i pobrania. Wyjaśniamy w niej i pokazujemy obrazy, funkcje i funkcjonalność oraz wiele więcej na temat Weekendera W9. Miłej zabawy!

Nimbus C9 - Broszura 2020

W skrócie

  • Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
  • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
  • Walk-around
  • Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby
  • Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
  • Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej
  • Kanapa ze schowkiem na pokładzie rufowym
  • Aneks kuchenny
  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w 9″, 12″ ploter lub dwa 12″ plotery
  • Duży wybór wyposażenia dodatkowego
Dane techniczne
Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Waga z silnikiem Mercury 350PS 3 170 kg
Pojemnośc baku paliwa 320 l
Pojemność zbiornika na wodę 56 l
Pojemność zbiornika na czarną wodę 40 l
Prędkość maksymalna 40+ kts
Max ludzi 8
Kategoria CE C
Koje 2

Wyposażenie standardowe

  • Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM (biały)
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • System kontroli Zipwake Dynamic Trim
  • Ploter Simrad GO 9
  • Prysznic na pokładzie rufowym
  • System świeżej wody
  • Lodówka
  • Pakiet oświetleniowy
  • Dywany i poduszki dekoracyjne

Alternatywne silniki

Silniki zaburtowe:

Mercury Verado V8   250KM
Mercury Verado V8   300KM
Mercury Verado V10  350KM