Nimbus Commuter C9

C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus, podążając za najnowszymi modelami W9 i T9. C9 to specjalnie zaprojektowany, szybki statek podmiejski, skonstruowany tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób dojeżdżających do pracy przez cały rok, aktywnych jednodniowych lub planujących dłuższe podróże etapowe z noclegami.

WOLNOŚĆ RUCHU

C9 stawia na przestronność, powierzchnie i funkcjonalność, aby zapewnić najlepszą możliwą ładowność na pokładzie i swobodę ruchów. Rezultatem jest łatwo dostępny schowek, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi, przez które dwie osoby mogą komfortowo przechodzić. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.

Zobacz film

Współczesny skandynawski design

Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego designu; tych, którzy cenią przemyślane rozwiązania i inteligentną funkcjonalność. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe naturalne światło, z dużym, przesuwnym szklanym lukiem dachowym i nowoczesną, wygodną pozycją kierowcy.

Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają wystarczającą ilość miejsca dla czterech osób na posiłek lub miejsce dla pięciu osób. Sofa pasażerska z kokpitu łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwojga dzieci lub jednej osoby dorosłej. Przednia kabina ma miejsce na podwójną koję z oddzielnym WC i aneksem kuchennym.

„W przeciwieństwie do innych łodzi w kategorii dojeżdżających do pracy, C9 oferuje doskonałe warunki noclegowe, z przestrzenią dla trzech osób dorosłych i dwójki dzieci dzięki przestronnej kabinie przedniej i kabriolecie”, mówi Joacim Gustavsson.

Zamiast szklanego dachu (w wyposażeniu standardowym) łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierany brezentowy baldachim, idealny dla osób pragnących zoptymalizować odczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko kierowcy ma miejsce dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16” lub dwa mniejsze 12” plotery. Na dziobie znajduje się duży luk załadunkowy z dostępem do przedniej kabiny, a także tapicerka przeciwsłoneczna, która tworzy dodatkowe miejsca do siedzenia dla czterech osób wraz ze stołem. Na rufowym pokładzie znajduje się szeroka sofa z obszernym schowkiem. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny.

„Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie sprostać potrzebom i życzeniom przekazywanym nam przez naszych klientów, ludzi, którzy używają swoich łodzi do codziennego poruszania się. Dlatego stworzyliśmy nowoczesny pojazd dla osób, które podróżują w typową nordycką pogodę przez cały rok. Należy jednak podkreślić, że to statek rekreacyjny i nie należy go porównywać z modelami profesjonalnych łodzi. 

WYGODNE PRZEZ CAŁY ROK

„C9 to współczesny statek pasażerski zaprojektowany, aby codzienne życie na pokładzie było tak proste i wygodne, jak to możliwe, niezależnie od tego, czy podróżujesz samotnie, czy z pasażerami. Priorytetem była swoboda przemieszczania się po przestrzeni wewnętrznej, aby jak najłatwiej wsiąść, swobodnie poruszać się po statku i wysiadać. Jako punkt wyjścia dla procesu projektowania szukaliśmy inspiracji i DNA z naszych Max II Coupé i Paragon Series ”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

Joacim Gustavsson
Główny projektant w Nimbus

„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowanym statkiem, który oferuje odpowiednią funkcjonalność dla osób poszukujących przestronnego, szybkiego, całorocznego krążownika, ale również dla tych, którzy chcą udać się w podróż etapową.”

Szybkie fakty

Całkowicie nowy smarowany powietrzem schodkowy projekt kadłuba, zbudowany dla wyjątkowej wartości morza i obsługi

Minimalny próg planowania ostry jak brzytwa

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów

Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny

Iść dookoła

Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które dwie osoby mogą komfortowo przechodzić

Duży przesuwny szklany luk dachowy lub elektronicznie otwierane płótno dachowe.

Sofa pasażerska w kokpicie, którą można przekształcić w łóżko

Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną głową, ze zintegrowaną wentylacją

Sofa na rufie z schowkiem

Aneks kuchenny

Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 16 double lub podwójne 12 ″

Duży wybór sprzętu do personalizacji

Kanapa / siedzenia na pokładzie przednim ze stołem

Duża klapa załadowcza na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Masa i waga
Lmax, długość całkowita 13,33 m / 43,8 ft
Lh, długość kadłuba 13,16 m / 43,2 stopy
Bmax, wiązka ogólna 3,86 m / 12,7 stopy
Bh, promień kadłuba 3,75 m / 12,3 stopy
Ha, przeciąg powietrza 4,23 m / 13,9 stopy
Ciąg powietrza, złożony maszt 3,9 m / 12,8 stopy
Th, wysokość transportowa 3,8 m / 12,5 stopy
Thc, transportuj wysokość w kołysce 4,00 m / 13,2 stopy
Tmax, wersja robocza 1,05 m / 3,5 ft
CoG, środek ciężkości 4,05 m / 13,3 stopy
MLDC, maksymalna dozwolona waga (2 x D4 / 2 x D6) 11600/11850 kg / 25574 / 26125 lbs
MLCC, waga 8700/8950 kg / 19180/19732 lbs
MMTL, maksymalne obciążenie całkowite 2900 kg / 6393 lbs
Max ludzi 12 Persów
Kategoria CE b
Kabiny 3
Koje 6

Wyposażenie standardowe
Mercury Verado 250 KM silnik zaburtowy
Ster strumieniowy
Zipwake Dynamiczny system kontroli trymowania
Garmin GPSMAP 7410xsv (10 cali)
Prysznic na pokładzie rufowym
System świeżej wody
Głowa
Lodówka
Pakiet odgromowy
Ambona ze stali nierdzewnej
Dywany i poduszki dekoracyjne