Nimbus Tender T9

Nimbus T9 to dziewięciometrowa łódź dzienna, która oferuje ogromne możliwości indywidualnej adaptacji i jest przeznaczona do wszystkich rodzajów codziennych czynności, takich jak transport, sporty wodne i zajęcia rekreacyjne.

NASZE DZIEDZICTWO EWOLUOWAŁO

T9 to pierwszy model z naszej nowej serii Tender, nowej interpretacji popularnej Nova firmy Nimbus, wprowadzonej po raz pierwszy w 1991 roku. Od tego czasu w serii Nimbus Nova wyprodukowano około 2300 łodzi, wśród nich bardzo udana 26 Nova i nagradzane serie R, w skład których wchodziły 230R, 250R i 300R. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie T9.

Zobacz film

DOSKONAŁA ZDATNOŚĆ DO ŻEGLUGI I SZYBKOŚĆ

Tender 9 to dziewięciometrowa łódź dzienna, która oferuje wspaniałe możliwości indywidualnej adaptacji i jest przeznaczona do wszystkich rodzajów codziennych czynności, takich jak transport, sporty wodne i zajęcia rekreacyjne.

„Odnowienie serii, która okazała się tak skuteczna i tak silnie związana z DNA i marką Nimbus, nie jest łatwym zadaniem. To dziedzictwo naprawdę przeniknęło każdy obszar i fazę, od koncepcji, konstrukcji, funkcjonalności i wyglądu aż po najdrobniejsze szczegóły. Wszyscy zaangażowani pracowali w celu uczynienia T9 najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Nova ”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

Tak jak w W9, T9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny. Pokład dodatkowy może być wyposażony w prostą rufową sofę, która zapewnia znacznie więcej miejsca. Alternatywnie można go skonfigurować z sofą typu U z siedziskiem dla 5 osób, która łatwo przekształci się w leżak. Istnieje opcja mokrego drążka z umywalką za fotelem kierowcy. Moduł działa również jako wsparcie na wodzie lub w porcie. Łódka jest dostępna z trzema różnymi rozwiązaniami zadaszenia – osłoną portu, daszkiem steru lub jako konstrukcja T-top z dużym otwieranym dachem. Kokpit pomieści dwie osoby i wygląda tak samo jak W9. Może być wyposażony w jeden duży 16-calowy lub dwa 12-calowe plotery mapowe. Przedni pokład ma duży luk załadunkowy z dostępem do kabiny.

Jednym ze sprytnych sposobów na optymalne wykorzystanie powierzchni są zapasowe poduszki, które można umieścić na poręczy, oferując zarówno dodatkowe siedzenia, jak i przytulniejszą atmosferę. Poniżej pokładu znajduje się duża koja dla dwóch osób ze zintegrowaną wentylacją, obszernym schowkiem i umywalką.

„T9 jest czymś w rodzaju kameleona i może dostosować się do większości sytuacji, na przykład transportu do i z domu wakacyjnego przez większą część roku, jako przetarg na większą łódź, do uprawiania różnych sportów wodnych, wędkowania, noclegu lub pokładowe zajęcia towarzyskie z przyjaciółmi i rodziną. Zaletą tego, że już na etapie projektowania rozważaliśmy potrzebę wszechstronności w wielu obszarach zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi dostępnych jest wiele opcji, w zależności od przeznaczenia ”, mówi Jonas Göthberg, Commercial Dyrektor w Nimbus.

T9 opiera się na tym samym dobrze wyważonym stopniowanym kadłubie jak W9. Łódź ma niski próg planowania i prędkość przelotową od 20 do 35 węzłów, z maksymalną prędkością 40 węzłów.

Joacim Gustavsson
Główny projektant w Nimbus

“Wszyscy zaangażowani pracowali nad tym, aby
T9 był najlepszym możliwym produktem, a tym samym
godnym następcą Nova”

KIM JESTEŚ?

T9 jest czymś w rodzaju kameleona i może dostosować się do większości sytuacji, na przykład transportu do i z domu wakacyjnego przez większą część roku, jako przetarg na większą łódź, do różnych sportów wodnych, wędkarstwa, noclegu lub na pokładzie zajęcia towarzyskie z przyjaciółmi i rodziną. Zaletą tego, że już na etapie projektowania rozważaliśmy potrzebę wszechstronności w wielu obszarach zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi dostępnych jest wiele opcji, w zależności od przeznaczenia.

SZYBKIE FAKTY

Całkowicie nowy smarowany powietrzem schodkowy projekt kadłuba,
zbudowany dla wyjątkowej wartości morza i obsługi

Minimalny próg planowania ostry jak brzytwa

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów

Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub wewnętrzny

Iść dookoła

Kabina Fore i głowa ze zintegrowaną wentylacją

Wiele rozwiązań sof na pokładzie rufowym

Opcjonalny moduł pentry z barem mokrym

Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 10 16 do 16 16 lub podwójne 12 ″

Dostępne z rozwiązaniami T-top i wieloma osłonami

Duży wybór sprzętu do personalizacji

Sofa / siedzenia na pokładzie przednim ze stołem

Duża klapa załadowcza na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny

305 Drophead

Masa i waga
Lmax, ogólnie 11,56 m / 37,9 ft
Lh, długość kadłuba 11,37 m / 37,3 stopy
Bmax, wiązka ogólna 3,50 m / 11,5 stopy
Bh, promień kadłuba 3,50 m / 11,5 stopy
Ha, przeciąg powietrza 3,92 m / 12,9 stopy
Air Draft, składany maszt 3,60 m / 11,8 stopy
Th, wysokość transportowa 3,70 m / 12,1 stopy
Thv, Transportuj wysokość w kołysce 3,85 m / 12,63 ft
Tmax, wersja robocza 1,14 m / 3,7 stopy
CoG, środek ciężkości D6 3,90 m / 12,8 stopy
CoG, środek ciężkości 2 x D4 3,75 m / 12,3 stopy
MLDC, dozwolona maksymalna waga 8471/8994 kg
MLCC, waga 6391/6914 kg / 14090/15243 lbs
MMTL, maksymalne obciążenie całkowite 2080 kg / 4586 funtów
Max ludzi 8 Pers.
Kategoria CE b
Kabiny 2
Koje 4 + 2

Wyposażenie standardowe
Mercury Verado 300 KM silnik zaburtowy
Ster strumieniowy
Zipwake Dynamiczny system kontroli trymowania
Garmin GPSMAP 7410xsv (10 cali)
Baldachim i pokrywa kanapy
Prysznic na pokładzie rufowym
System świeżej wody
Głowa
Lodówka
Pakiet odgromowy
Ambona ze stali nierdzewnej
Dywany i poduszki dekoracyjne