Nimbus Tender T9

Poznaj Nimbus T9 - wszechstronny i zwrotny tender, który łączy elegancki design, osiągi i komfort, idealny do spontanicznych przygód na wodzie.

NASZE DZIEDZICTWO EWOLUOWAŁO

T9 jest pierwszym modelem w naszej serii Tender, nowej interpretacji popularnej Novy, wprowadzonej po raz pierwszy na rynek w 1991 roku przez Nimbusa. Od tego czasu w serii Nova wyprodukowano około 2300 łodzi, wśród nich cieszącą się dużym powodzeniem serię 26 Nova oraz nagradzaną serię R, w skład której wchodziły modele 230R, 250R i 300R. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie T9.

Zobacz film

DZIELNA I SZYBKA

Tender 9 to dziewięciometrowa łódź dzienna, która oferuje szerokie możliwości indywidualnego dostosowania i jest przeznaczona do wszelkiego rodzaju codziennych aktywności, takich jak transport, sporty wodne i rekreacja.

„Odnowienie serii, która odniosła tak wielki sukces i jest tak silnie związana z DNA oraz marką Nimbus, nie jest łatwym zadaniem. To dziedzictwo przeniknęło każdy obszar i etap – od koncepcji, projektu i konstrukcji, przez funkcjonalność i wygląd, aż po najdrobniejsze detale. Wszyscy zaangażowani pracowali z myślą o tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem i godnym następcą modelu Nova” – mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

T9 jest wyposażony w pojedynczy lub podwójny silnik zaburtowy Mercury. Rufa łodzi z sofą w kształcie litery U, mieszczącą 5 osób, może łatwo zostać przekształcona w leżankę słoneczną. Istnieje możliwość zamontowania modułu kuchennego z umywalką i przenośnym grillem gazowym Weber LPG, znajdującego się za fotelem sternika. Moduł ten pełni również funkcję praktycznego zaplecza podczas postoju w porcie lub na wodzie.

Łódź jest dostępna z trzema różnymi rozwiązaniami zadaszenia: pokrowcem portowym, daszkiem (spray hood) lub w wersji T-top. Konsola sterownicza może być wyposażona w pojedynczy ploter nawigacyjny o przekątnej 9″, 12″ lub 16″, bądź w dwa plotery 12″.

Na pokładzie dziobowym znajduje się duży luk załadunkowy z dostępem do kabiny oraz opcjonalne miejsce do opalania, które może pełnić funkcję dodatkowej strefy wypoczynkowej, z rozkładanym stołem lub powiększoną leżanką słoneczną.

Praktycznym rozwiązaniem zwiększającym funkcjonalność rufy są poduszki montowane na relingach – zapewniają one dodatkowe miejsca siedzące i tworzą przytulniejszą atmosferę. Pod pokładem znajduje się obszerne miejsce do spania dla dwóch osób z wbudowaną wentylacją, dużą ilością przestrzeni do przechowywania oraz osobną toaletą z umywalką.

„T9 jest niczym kameleon i potrafi dostosować się do większości sytuacji – na przykład do transportu do i z domu wakacyjnego przez większą część roku, do różnych sportów wodnych, wędkowania, noclegów lub towarzyskich spotkań na pokładzie z rodziną i przyjaciółmi. Zaletą tego, że już na etapie projektowania uwzględnialiśmy potrzebę wszechstronności i wielu możliwych zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi dostępnych jest bardzo wiele opcji, w zależności od jej przeznaczenia” – mówi Jonas Göthberg, Dyrektor Handlowy w Nimbus.

T9 oparty jest na tej samej dobrze wyważonej, stopniowanej kadłubie co W9. Łódź osiąga prędkość rejsową w zakresie 20-35 węzłów, przy maksymalnej prędkości powyżej 40 węzłów.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w Nimbus Group

„Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Nova.”

Porównanie modeli Nimbus T9 i Nimbus W9

Jonas Göthberg i Niclas Augustin porównują modele Nimbus T9 i W9, omawiając ich kluczowe podobieństwa i różnice. Zagłębiają się w unikalne cechy każdego z nich, analizując, dla kogo najlepiej sprawdzi się dany model – czy szukasz wszechstronnych osiągów, czy raczej bardziej klasycznego designu. Dołącz do nich, by poznać wnikliwe zestawienie dwóch najpopularniejszych modeli Nimbus.

Zobacz film

W SKRÓCIE

  • Całkowicie nowy, stopniowany projekt kadłuba, zbudowany z myślą o najwyższej klasie sprawności morskiej
  • Ostro zakończony dziób, niska prędkość wchodzenia w ślizg
  • Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Pojedynczy lub podwójny silnik*
  • Układ pokładu typu walk-around
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z osobną toaletą i wbudowaną wentylacją
  • Różne rozwiązania sof na rufie
  • Moduł kuchenny z wodą bieżącą i przenośnym grillem Weber LPG*
  • Konsola sterownicza może być wyposażona w plotery 9″, 12″, 16″ lub podwójne 12″
  • T-Top z uchwytami na wędki i bagażnikami dachowymi*
  • Markiza na dziobie i rufie*
  • Elektryczna winda kotwiczna*
  • Ogrzewanie/odmrażanie dieslowskie*
  • System HiFi wysokiej jakości*
  • Różne opcje wyposażenia nawigacyjnego*
  • Szeroki wybór akcesoriów do personalizacji
  • Sofa/miejsca siedzące na dziobie z stołem
  • Duży luk załadunkowy na dziobie z dostępem do kabiny

*Wyposażenie opcjonalne

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

 

Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Waga z silnikiem Mercury 250 KM 2 800 kg
Pojemnośc baku paliwa 417 l
Pojemność zbiornika na wodę 56 l
Pojemność zbiornika na czarną wodę 40 l
Max. ilość osób 4/8
Kategoria CE B/C
Koje 2
Prędkość + 40 węzłów

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE

  • Silnik Mercury Verado 250 KM (COLD WHITE)
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • System dynamicznej regulacji trimu Zipwake
  • Ploter Simrad NSX 9″
  • Pokrowce na sofy
  • Prysznic na rufie
  • System wody bieżącej
  • Osobna toaleta z umywalką
  • Lodówka
  • Pakiet oświetleniowy
  • Relingi ze stali nierdzewnej
  • Dywaniki i poduszki dekoracyjne
  • Stół na rufie
  • Zadaszenie do cumowania

ALTERNATYWNE SILNIKI

Mercury Verado V8 250 KM
Mercury Verado V8 300 KM
Mercury Verado V10 400 KM
Mercury Verado V8 450 KM
Mercury FourStroke V6 2×225 KM