CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ
Witamy w nowej erze przyjemności z pływania dzięki Flipper 900 DC. Odkryj łódź, która oferuje wszystko, czego pragniesz: ekscytujące doznania podczas prowadzenia oraz idealne połączenie wszechstronności, zarówno do pełnych wrażeń przygód, jak i spokojnych nocnych rejsów. Dzięki innowacyjnemu i praktycznemu designowi, Flipper 900 DC wyznacza nowe standardy estetyki i funkcjonalności. Wejdź na pokład i wkrocz do świata, w którym każdy detal harmonijnie współgra, tworząc bezproblemowe doświadczenie żeglarskie, które przekracza oczekiwania.
TRADYCJA Z KORZYŚCIAMI
Łodzie Flipper produkowane są od ponad 50 lat i wciąż utrzymują swojego producenta wśród liderów w branży motorowodnej. Wielu właścicieli łodzi dorastało z marką Flipper, łodzie wyglądają już inaczej, ale dalej są rozpoznawalne, dobrze przemyślane, zapewniają dobre samopoczucie i bezpieczeństwo na pokładzie. Dla wielu jest zatem oczywiste, aby podążać za tradycją i wybrać jacht, jednocześnie będący bezpieczną inwestycją.
DOSKONALE SKOMPONOWANY
Jeśli chodzi o doświadczenie żeglarskie, łodzie Flipper i silniki Mercury tworzą zwycięski duet. Optymalizacja łodzi Flipper pod kątem silników Mercury już na etapie projektowania to klucz do doskonałej sterowności i niskiego poziomu hałasu. Prowadzenie jest tak łatwe, jak to tylko możliwe, a ergonomia – znakomita. Opcjonalny plotter Glass Bridge umożliwia wyświetlanie wszystkich danych dotyczących silnika i jazdy na jednym ekranie. Mercury Active Trim zapewnia, że silniki zawsze pracują na właściwym poziomie. To oszczędza paliwo i sprawia, że prowadzenie łodzi jest łatwe i przyjemne.
WSZECHSTRONNY
Unikalny układ łodzi pozwala na różnorodne sposoby korzystania z niej i czerpania radości z pobytu na wodzie.Spotkania towarzyskie, posiłki, opalanie, sporty wodne, noclegi i inne aktywności odbywają się w możliwie najbardziej komfortowy sposób. Tylna część pokładu i kabina doskonale nadają się do odpoczynku i opalania. Łódź jest wyposażona w pełny kambuz. Większość modeli Flipper dostępna jest z opcjonalną lub standardową toaletą morską.
PRZYJEMNY I BEZPIECZNY REJS
Ekscytacji po uruchomieniu silników towarzyszy zdumienie, wobec ciszy na pokładzie. Elektryczne sterowanie pozwala na przełączanie biegów z ledwo zauważalnym oporem manetki – moc silników odczuwalna jest już po delikatnym pchnięciu dźwigni. Łódź wprowadzana jest w ślizg bardzo szybko, precyzyjny system sterowania i kontroli zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas zabawy na wodzie.
Każda łódź Flipper ma unikalny kadłub Speedhull, który pozwala osiągać większe prędkości i zapewnia sportowe doznania podczas prowadzenia w każdych warunkach. Specjalna podwójna konstrukcja kadłuba wykonana w technologii próżniowej sprawia, że kadłub jest wyjątkowo sztywny – co z kolei przekłada się na doskonałą sterowność i mniejszy hałas w kokpicie.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Długość całkowita | 9,05 m |
Szerokość całkowita | 3,10 m |
Waga (bez silnika) | 3100 kg |
Zanurzenie | 0,7 m |
Pojemność zbiornika paliwa | 445 l |
Pojemność zbiornika świeżej wody | 96 l |
Kategoria CE | B/C |
Maksymalna ilość osób | 7/11 |
Kabiny | 1 |
Koje | 3+2 |
Silnik | 2x Mercury V6 225 KM 2x Mercury V8 250 KM 2x Mercury V8 300 KM |
Prędkość maksymalna | + 45 węzłów |
Prędkość przelotowa | 26-30 węzłów |
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE
- Ster strumieniowy dziobowy
- Pompa zęzowa, elektryczna 2 szt., ręczna 1 szt.
- Drabinki dziobowe (niedostępne z dziobową wciągarką kotwiczną)
- Zadaszenie portowe
- Wykładzina dywanowa, kabina dziobowa
- Oświetlenie kokpitu
- Stół w kokpicie, składany, regulowany elektrycznie
- Tempomat (Cruise Control)
- Uchwyt na kubki
- Zestawy poduszek, kabina + kokpit
- Poduszki, kokpit + kabina dziobowa
- Oświetlenie pokładu, 8 szt.
- Światło cumownicze, dziób
- Podwójny system akumulatorów, rozruchowy + serwisowy 225 Ah
- EcoTeak (sztuczne drewno teakowe)
- Kosze na odbijacze
- Gaśnica, 2 szt.
- Toaleta ze spłukiwaniem, elektryczna + umywalka + kran
- Składane siedzisko do opalania na rufie
- Sterowanie hydrauliczne, regulowana (pochylana) kierownica
- Mercury Active Trim
- Fotele offshore, 3 szt.
- Kambuz z kuchenką dieslowską, kran + zlew
- Bulaj + zasłony, 3 szt., kabina
- Bulaj otwierany, dodatkowa koja/sypialnia
- Bulaj otwierany, toaleta
- System wody ciśnieniowej do kambuza + toalety, 96 L
- Radio / Bluetooth, Black Box, głośniki (kabina 2 szt., kokpit 2 szt.)
- Relingi i okucia ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej
- Simrad Glass Bridge, NSX 12 + czujnik sonaru + SCC
- Poduszki do opalania, kokpit
- Płetwy trymowe (trim tabs), Ultraflex
- Port USB do ładowania, tablica przyrządów: lewa + prawa burta i 3 szt. w kabinie
- Wentylacja w kabinie dziobowej
- VesselView Mobile
- Maszt do nart wodnych
- Biały kadłub
- Wyposażenie wycieraczek szyb, 2 szt.
- Ładowarka bezprzewodowa do telefonów, 1 szt.
OPCJONALNE WYPOSAŻENIE
- Autopilot
- Klimatyzacja z funkcją ogrzewania (wymaga zasilania z lądu lub inwertera)
- Wciągarka kotwiczna, dziób + kotwica 10 kg
- Wciągarka kotwiczna, rufa + kotwica 12 kg
- Antifouling (powłoka przeciwporostowa)
- Bidet prysznicowy + odpływ z toalety
- Większy akumulator serwisowy, 225 Ah
- Zadaszenie – bimini
- Moduł DAB, w tym antena
- Światła cumownicze, 4 szt., po bokach
- Dodatkowa lodówka szufladowa, 30 L
- Pełny Glass Bridge, 2 x Simrad Glass Bridge, NSX 12 + czujnik sonaru + SCC
- System śledzenia GPS
- Zbiornik na szarą wodę
- Grill elektryczny, zamiast kuchenki
- Ogrzewanie 4,5 kW, diesel: kabina, kokpit, szyba przednia
- HIFI audio, Fusion, 4 głośniki + subwoofer + wzmacniacz
- Sterowanie joystickiem
- Zasilanie z lądu Basic
- Zasilanie z lądu Maxi, 25 Ah + inwerter
- Prysznic na platformie kąpielowej
- Radar Simrad HALO20+ (wymaga dachu Sun-Top)
- Dach Sun-Top
- Przygotowanie pod telewizor (antenna + przewody do kabiny dziobowej)
- Światła podwodne
- VHF/AIS, odbiornik/nadajnik
- System ciepłej wody, 16 L (wymaga zasilania z lądu)
- Zipwake automatyczne płetwy trymowe (zamiast standardowych)