Nimbus 305 Coupe "CHOCOLATE"

Nimbus 305 Coupe "CHOCOLATE"


10-metrowy jacht produkcji szwedzkiej stoczni NIMBUS emanuje solidnym wykonaniem oraz elegancją. Pokład rufowy wyposażony w stół oraz wygodne kanapy stanowią świetne miejsce na kolację z widokiem na zachodzące słońce. Asymetryczny układ kabiny „sidewalk” zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D3 o mocy 220 KM rozpędza jacht do prędkości 22 węzłów, zachowując w praktyce niskie zużycie paliwa.

Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja

Jacht posiada zintegrowaną wentylację, klimatyzację, pięć dużych okien bocznych oraz elektrycznie odsuwany szklany dach, dodatkowo rozświetlający wnętrze. Maksymalne wykorzystanie przestrzeni pozwoliło na umieszczenie pod pokładem salonu z bardzo dobrze wyposażonym aneksem kuchennym, dwóch kabin oraz łazienki z toaletą, umywalką i prysznicem. Sofa znajdująca się w salonie z łatwością zamieni się w miejsce do spania dla dwóch osób. 

Nimbus 305 CHOCOLATE polecany jest dla rodzin z dziećmi lub grup przyjaciół, dla których wymarzone wakacje to te spędzane na wodzie.

Specyfikacja techniczna


Rok produkcji2020
Długość całkowita10,07 m
Szerokość całkowita3,25 m
Zanurzenie0,9 m
Maksymalna ilość osób8
Kategoria CEB
SilnikVolvo Penta D3-220 164kW (220 KM)
Kabiny2
Koje4+2
Pojemność zbiornika paliwa250 l
Pojemność zbiornika świeżej wody150 l
Pojemność zbiornika ciepłej wody20 l
Pojemność zbiornika czarnej wody80 l
Maksymalna prędkość+ 21 węzłów

Wyposażenie


  • autopilot
  • bimini
  • drabinka kąpielowa
  • elektryczne sterowanie silnikiem
  • gazowa ceramiczna płyta grzewcza
  • gniazdo 12V 1 szt.
  • klimatyzacja
  • komplet map nawigacyjnych
  • kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka o pojemności 65 l
  • manualna i elektryczna pompa zęzowa

  • okno dachowe z kurtyną
  • pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
  • ploter Simrad 12″
  • pościel
  • radio Fusion MS-RA70N
  • radio VHF
  • ręczniki
  • toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
  • USB 3 szt.
  • zamrażarka

* możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą

Rezerwacja


Sprawdź, czy CHOCOLATE jest dostępna w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Wyczarteruj jacht CHOCOLATE i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!

Listopad 2020
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1 ?
30
1 ?
Dostępne Rezerwacja pełna

(PL, ENG, GER) +48 602 368 766
(PL, ENG) +48 794 121 286
(CRO, ENG) +385 984 29226

info@nimbuscharter.com

Zapytaj o czarter CHOCOLATE



Nimbus 365 Coupe "KAAR 2"

Nimbus 365 Coupe "KAAR 2"


Drugi co do wielkości w serii Coupe, Nimbus 365 prezentuje się niezwykle okazale i elegancko. Funkcjonalny pokład rufowy wyposażony został w duże i wygodne kanapy w kształcie litery L oraz stół pozwalający na swobodne jedzenie na zewnątrz. Przestrzeń ta idealnie nadaje się do wypoczynku lub wspólnych rozrywek z przyjaciółmi i rodziną. Asymetryczny układ kabiny ?side-walk? zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D6 o mocy 435 KM pozwala na rozpędzenie łodzi do prędkości 28 węzłów, pozostawiając zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie.

Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja

Salon rozświetlają duże okna boczne oraz przeszklony, elektrycznie otwierany dach. Skórzana tapicerka w połączeniu z mahoniowym wykończeniem nadaje wnętrzu jachtu luksusu. Aneks kuchenny wyposażony we wszystkie niezbędne sprzęty i przybory pozwoli na przyrządzenie wspaniałych posiłków. W części dziobowej umieszczono dwie dwuosobowe kabiny oraz łazienkę z toaletą, umywalką i prysznicem. Dodatkowe miejsce do spania stanowi rozkładana sofa w salonie.
Jacht KAAR 2 świetnie sprawdzi się podczas dłuższych rejsów, sprawiając radość i dając chwilę wytchnienia wszystkim pasażerom.

Specyfikacja techniczna


Rok produkcji2018
Długość całkowita11,56 m
Szerokość całkowita3,5 m
Zanurzenie1,14 m
Maksymalna ilość osób8
Kategoria CEB
SilnikVolvo Penta D6-435 320 kW (435 KM)
Kabiny2
Koje4+2
Pojemność zbiornika paliwa700 l
Pojemność zbiornika świeżej wody270 l
Pojemność zbiornika ciepłej wody20 l
Pojemność zbiornika czarnej wody80 l
Maksymalna prędkość+ 28 węzłów

Wyposażenie


  • autopilot
  • bimini
  • drabinka kąpielowa
  • elektryczne sterowanie silnikiem
  • gazowa ceramiczna płyta grzewcza
  • gniazdo 12V 1 szt.
  • klimatyzacja
  • komplet map nawigacyjnych
  • kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka o pojemności 65 l
  • manualna i elektryczna pompa zęzowa

  • okno dachowe z kurtyną
  • pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
  • ploter Simrad 12?
  • pościel
  • radio Fusion MS-RA70N
  • radio VHF
  • ręczniki
  • toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
  • USB 3 szt.
  • zamrażarka

* możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą

Rezerwacja


Sprawdź, czy KAAR 2 jest dostępny w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Wyczarteruj jacht KAAR 2 i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!

Listopad 2020
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1 ?
30
1 ?
Dostępne Rezerwacja pełna

(PL, ENG, GER) +48 602 368 766
(PL, ENG) +48 794 121 286
(CRO, ENG) +385 984 29226

info@nimbuscharter.com

Zapytaj o czarter KAAR 2



Nimbus Tender T8

GODNY NASTĘPCA SPORTOWYCH PRZODKÓW

Tender 8 to ośmiometrowy, wielofunkcyjny, dobrze wyposażony i szybki jacht motorowy, świetnie sprawdzający się przy codziennych aktywnościach, zapewniając przy tym nocleg dla dwóch osób.
T8 przepełnione jest DNA marki Nimbus, a jego design mocno nawiązuje do historycznych modeli - Novy i serii R.

Szybki i bezpieczny

Transport, uprawianie sportów wodnych i rekreacja czy po prostu spotkania towarzyskie i wycieczki – to zadania, w których T8 sprawdzi się świetnie. Jego sukces opiera się również na technologii wykonania stopniowego kadłuba, który smarowany jest powietrzem. Łódź zyskała doskonałe właściwości żeglugi, umożliwia wejście w ślizg przy niskich prędkościach.

„T8 zapewnia stabilność i bezpieczeństwo, co ułatwia obsługę łodzi przy zachowaniu dużej prędkości, nawet przy niekorzystnych warunkach pogodowych. Jakość konstrukcji, doskonałe zdolności do żeglugi oraz rewelacyjna sterowność w połączeniu z dużymi możliwościami silnika, zachęcają do bardziej aktywnego stylu prowadzenia łodzi, zachowując przy tym bezpieczeństwo”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni Nimbus.

Swoboda ruchu

Podobnie jak w przypadku Tendera 9, konstrukcja T8 umożliwia swobodne poruszanie się oraz ułatwia dostęp podczas wchodzenia na jacht i jego opuszczania. Centralnie umieszczona kabina pozwala na wygodne przemieszczanie się po pokładzie z każdej strony.

Przestronność części dziobowej oraz leżak umieszczony przed kokpitem zapewniają miejsce do wypoczynku dla czterech osób. Duży luk ładunkowy umieszczony na dziobie posiada dostęp do kabiny, ułatwiając tym samym załadunek bagaży.

Pod pokładem znajduje się dwuosobowa koja, wyposażona w zintegrowaną wentylację, oświetlenie LED oraz pojemne schowki. Drzwi kabiny łazienkowej skrywają za sobą toaletę oraz umywalkę, obok wejścia umieszczony został również chowany palnik gazowy, obok którego można dodatkowo zamontować zlewozmywak.

Stosownie do potrzeb

Obrotowe fotele przednie oraz ruchomy stolik umożliwiają stworzenie jadalni dla pięciu osób poprzez wykonanie trzech prostych ruchów. Na sofie usiąść może w sumie 6 osób – trzy skierowane w stronę rufy, trzy w stronę w dziobu. Oparcie sofy może zostać ustawione w trzech różnych pozycjach, w zależności od sposobu korzystania z niej w danym momencie.

Pod kanapą umieszczono wysuwaną lodówkę oraz schowki, na pokładzie znajduje
się również odpływ prysznicowy oraz dwa boczne schowki.

Wszystko pod kontrolą

Kokpit T8 utrzymany jest czystej, przejrzystej formie. Stanowisko skippera zostało zaprojektowane z uwzględnieniem najwyższych standardów i zasad ergonomii. Każdy z instrumentów i przełączników znajduje się w zasięgu ręki, a wszystkie detale wykonane zostały w niezwykłej jakości. Standardowe wyposażenie obejmuje 7 calowy ploter Simrad GO, istnieje możliwość instalacji plotera 9″ lub 12″.

T-top z dachem Lexan

Nowością w wyposażeniu T8 jest możliwość instalacji solidnego T-topu z dachem Lexan, zapewniającego ochronę przed mocnymi promieniami słońca, nie rezygnując przy tym z dostępu do świeżego powietrza i otwartej przestrzeni. Połączenie T-topu z dużym baldachimem umożliwia pięciu osobom wygodne siedzenie w jasnym i przestronnym, ale osłoniętym otoczeniu.

„Dach Lexan na T-topie w połączeniu z baldachimem pozwala na zachowanie osłony podczas podróży, nawet gdy pogoda zmienią się na gorszą. Wydłuża to sezon żeglarski i rozszerza obszary zastosowania, nie tylko w Skandynawii”, mówi Jonas Göthberg.

Joacim Gustavsson


Główny Projektant w stoczni Nimbus

„Nasi klienci czują, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby zaprojektować łódź w sposób przemyślany, dzięki czemu korzystanie z niej jest łatwe i przyjemne bez względu na wybraną działalność. Ponadto, doceniają jego doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które zapewnia dodatkowo świadomość komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie.”

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów

Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg

Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi

Zaburtowe silniki Merkury o mocy od 200 do 300 KM

?T-top z dachem Lexan*

Kabina z dwuosobowym łóżkiem i zintegrowaną wentylacją

Właz ładunkowy na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny

Leżanka*/siedzenia na przednim pokładzie

Sofa rufowa z regulowanym oparciem, umożliwiającym ustawienie w trzech różnych pozycjach, w zależności od potrzeb

Obrotowe fotele przednie oraz zintegrowany, ruchomy stolik mogące stworzyć jadalnię dla pięciu osób

Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie

*wyposażenie dodatkowe

                   Specyfikacja techniczna
Długość 8,15 m
Szerokość 2,60 m
Waga (bez silnika) 2300 kg
Pojemność zbiornika paliwa 240 l
Pojemność zbiornika wody 50 l
Pojemność lodówki 30 l
Kategoria projektu C8
Koje 2
Prędkość +40 węzłów
                   Alternatywne silniki
Mercury Verado V6 200 KM
Mercury Verado V8 250 KM
Mercury Verado V8 300 KM

    Standardowe wyposażenie
Silnik Mercury Verado V6 200 KM
System kontroli Zipwake
Ploter Simrad Go 7″
Strumieniowy ster dziobowy
Prysznic na rufie
System świeżej wody
Oświetlenie pokładu LED
Pulpit i uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej
Dywany i poduszki dekoracyjne


Nimbus Commuter C11

Nimbus

C11 to szybka i przestronna łódź gotowa do pracy przez cały rok, umożliwiająca dalekie podróże w poczuciu niesamowitego komfortu. Nowy Commuter odróżnia się od poprzedników możliwością dostosowania do rodzaju aktywności poprzez zamknięcie i otwarcie przestrzeni.

Szybki i niezawodny

C11 oferuje takie same właściwości nautyczne jak T11. Osiąga prędkości od 20 do 40+ węzłów, umożliwiając przy tym komfortowe podróżowanie z dużą prędkością na dalekich dystansach. Zasięg wynosi około *225 mil morskich z silnikiem zaburtowym i około *300 mil morskich z silnikiem stacjonarnym (*dane wstępne).

Modele serii 11 są zbudowane na tym samym, dobrze wyważonym, napowietrzanym, dwustopniowym kadłubie, którego bardzo dobre właściwości przy dużych prędkościach połączone są z szybkim osiąganiem stanu bezwypornościowego. Dzięki zaostrzonej sekcji dziobowej kadłuba fale są rozcinane, a pokład pozostaje suchy. Łódź standardowo wyposażona jest w dwa silniki Mercury Verado V8 300.

C11 to łódź wielofunkcyjna, która odnajdzie swoich zwolenników o różnych potrzebach na wielu rynkach. Niezależnie od obszaru wykorzystywania, użytkownicy cenią możliwości rozwijania dużych prędkości, komfort i dobre warunki żeglugi, lecz w przypadku eksploatacji łodzi na zachodnim wybrzeżu Norwegii, wodach Morza Śródziemnego lub na wschodnim wybrzeżu Ameryki Północnej, ich potrzeby będą się różnić. Dlatego wysoka elastyczność oraz mnogość zastosowań nowego C11 jest jego widoczną zaletą w porównaniu z tradycyjnymi poprzednikami w serii Commuter.”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy Nimbus.

Elastyczny przestronny salon

C11 zaprojektowano z myślą transporcie maksymalnie 9 osób w sposób szybki, bezpieczny i wygodny przez cały rok, niezależnie od warunków pogodowych. Cechą wyróżniającą łodzi jest jej elastyczność, która pozwala na więcej zastosowań.

Sercem nowego Commutera jest przytulny, przestronny salon z dużymi wlotami światła. Układ siedzeń pozwala na łatwe i szybkie przystosowanie go do aktualnych potrzeb, np. do wygodnej podróży pasażerów, spożycia posiłku czy zorganizowania spotkania towarzyskiego. Sofy mogą być składane i przesuwane do różnych pozycji w zależności od pożądanej funkcjonalności za pomocą prostych w użyciu uchwytów, natomiast stół można podnosić, opuszczać, obracać i składać. W salonie znajduje się również kilka dostępnych schowków.

Wysoki sufit i naturalne oświetlenie w salonie w połączeniu z całkowicie otwartymi drzwiami bocznymi, rufowymi i otwartymi klapami dachowymi dają wrażenie otwartej łodzi.

Kubełkowe fotele w typowym dla Nimbusa stylu posiadają wiele schowków. Jako skiper możesz zdecydować w jakiej pozycji chcesz prowadzić łódź – stojącej lub siedzącej. Deska rozdzielcza posiada miejsce dla dwóch 12 calowych ploterów. Opcje dodatkowe obejmują profesjonalną amortyzację foteli oraz sterowanie za pomocą joysticka.

Szerokie przejścia dla dodatkowej swobody ruchu

Podobnie jak w przypadku Tendera 11, pokład C11 sprzyja organizacji spotkań towarzyskich, dzięki szerokim przejściom zapewniającym dużą swobodę ruchu. Szerokie drzwi przesuwne umożliwiają komfortowe przemieszczanie się pasażerów. Projektanci zadbali również o wygodę i poręczność podczas wchodzenia i schodzenia z pokładu oraz podczas załadunku bagaży czy towarów.

Duży pokład rufowy może posłużyć jako powierzchnia ładunkowa, umieszczono na nim także składaną ławkę z uchwytami na odbijacze. Mieści on również łatwo dostępną przestrzeń do przechowywania o pojemności 2500 litrów przeznaczoną na sprzęt, narzędzia i bagaż. Platforma kąpielowa i pokład rufowy dzięki dużej powierzchni pozwalają na przebywanie tam kilku osób jednocześnie. Istnieje opcja doposażenia w dodatkowy, zewnętrzny fotel z ploterem i joystickiem na prawej burcie pokładu rufowego.

Na dziobie znajduje się miejsce na tapczan i leżak, a także pojemny schowek z dostępem do przedniej kabiny. Duży pokład dziobowy może posłużyć również jako część wypoczynkowa.

Pod pokładem znajdują się: w pełni wyposażona kuchnia, dwie oddzielne kabiny z miejscem do spania dla czterech osób oraz przestronna kabina łazienkowa z toaletą i prysznicem.

C11 może zostać dodatkowy wyposażony w klimatyzację, agregat prądotwórczy, stabilizację żyroskopową, sterowanie joystickiem, bagażniki dachowe, profesjonalne, amortyzowane fotele, panele słoneczne i wiele więcej.

Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus

„Naszą ambicją było stworzenie wielofunkcyjnego, nowoczesnego jachtu motorowego, pozwalającego na użytkowanie go przy różnych aktywnościach, takich jak wędkarstwo, pływanie, organizowanie spotkań towarzyskich lub wakacji. Powinien być równie przydatny przy pięknej, słonecznej pogodzie jak i w deszczowej, zimowej aurze. Salon C11 można łatwo otworzyć  i wpuścić słońce, aby wszyscy na pokładzie mogli się nim cieszyć. Jeśli jest go za dużo,  po prostu rozkładasz osłonę przeciwsłoneczną lub uruchamiasz klimatyzację”

W skrócie

Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów

Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg

Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi

Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie

Przestronny i dobrze doświetlony salon

Sofy w mesie z trzema możliwościami ustawienia (transport, jadalnia, sofa U-kształtna)

Bardzo szerokie drzwi boczne i przesuwane szklane drzwi z tyłu

2 szklane klapy dachowe sterowane elektrycznie

Bardzo duży schowek na rufie 2500 l

Schowek dziobowy z dostępem do przedniej kabiny

Osłona przeciwsłoneczna na pokładzie dziobowym i rufowym

Podwójne łóżko w przedniej kabinie

Podwójne łóżko w środkowej kabinie

Oddzielna kabina z prysznicem

Specyfikacja techniczna
Długość 12,40 m
Szerokość 3,46 m
Waga (bez silnika) 6600 kg
Zanurzenie 0,9 m
Wysokość 3,75 m
Pojemność zbiornika paliwa 850 l
Pojemność zbiornika wody 135 l
Pojemność zbiornika czarnej wody 80 l
Pojemność zbiornika szarej wody opcjonalnie
Pojemność lodówki 75 l
Kategoria CE B, 10 osób
Liczba łóżek 4 (2+2)
Prędkość +40 węzłów
Alternatywne silniki
Mercury Verado V8 2×300 KM
Mercury Verado L6 2×350 KM
Volvo Penta D4 DPI (w oczekiwaniu na rozpoczęcie sprzedaży) 2×320 KM

Wyposażenie standardowe
Dwa silniki Mercury Verado V8 300 KM
System kontroli Zipwake
Strumieniowy ster dziobowy SE100
System świeżej wody
Oddzielna kabina prysznicowa
Prysznic na pawęży
Lodówka o pojemności 75l
Ploter Simrad Go 12″
Oświetlenie pokładu LED
Wewnętrzne światła LED ze ściemniaczem
Siedzisko z dużymi sofami i stołem

Wyposażenie dodatkowe
Leżak i tapczan na pokładzie dziobowym
Agregat prądotwórczy i klimatyzacja
Aktywna stabilizacja Humphree
Stabilizacja żyroskopowa
Sterowanie joystickiem
Bagażniki dachowe


Nimbus Tender T11

Nimbus

T11 to ponad dwunastometrowa jednostka przeznaczona do organizowania rejsów z dużą przestrzenią dla maksymalnie 12 osób, umożliwiającą spotkania towarzyskie lub aktywny wypoczynek, jednocześnie zapewniająca wystarczającą ilość miejsca dla wszystkich osób na pokładzie, aby podczas poruszania się z większą prędkością stawić czoła wymaganiom związanym z kierunkiem podróży.

ŻEGLARSKIE DOZNANIA

„W procesie projektowania i rozwoju, celowo skupiliśmy się na „prostocie” i ” łatwości życia” dla wszystkich na pokładzie. Oznacza to możliwość wygodnego i swobodnego poruszania się po pokładzie, załadunku, przemieszczania się, przebywania na pokładzie i prowadzenia własnej łodzi. Wszystko, co ma związek z Twoim Nimbusem, powinno dawać poczucie naturalności i komfortu niezależnie od sposobu użytkowania. Kiedy wszystko jest łatwe, po prostu czujemy się bardziej zrelaksowani i możemy skupić się na wrażeniach z pływania”- mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w Nimbusie.

PROSTOTA I ELASTYCZNOŚĆ

Przez cały czas trwania procesu projektowania kierowaliśmy się jednym pytaniem: „Jakie elementy składają się na najlepsze spędzenie czasu nad morzem w doskonałym towarzystwie?”

Odpowiedzią były duże, elastyczne przestrzenie sprzyjające spotkaniom towarzyskim, mnóstwo miejsca do poruszania się, odpowiednia ochrona przed słońcem, obejmująca znaczną część łodzi i kilka miejsc do odpoczynku i opalania się lub siedzenia. Ponadto zapewniono wystarczającą ilość miejsca na przechowywanie pożywienia i napojów, prawdziwą kuchnię z grillem na świeżym powietrzu, dużą platformę kąpielową z miejscem dla kilku osób, a także wyjątkowo pojemne, lecz łatwo dostępne schowki na narzędzia i sprzęt.

Serce łodzi znajduje się w jej salonie. Jest to wyjątkowo przestronna i wielofunkcyjna przestrzeń towarzyska, którą można łatwo dostosować do różnych zajęć, takich jak podróżowanie, kąpiele słoneczne, zabawy, posiłki lub popołudniowe, spokojne czytanie w zaciszu. Elastyczność zapewniają sofy, stoliki i markizy z łatwymi w obsłudze uchwytami, które mogą być obracane, składane i przesuwane w różnych pozycjach w zależności od tego, co zamierzasz robić.

W części wypoczynkowej znajdują się trzy sofy i duży stół, które w zależności od swojej pozycji mogą pełnić funkcję tarasu słonecznego lub miejsca do siedzenia, mając wszystkie siedzenia skierowane w kierunku jazdy lub alternatywnie skierowane do siebie. Kuchnia wyposażona została w szuflady na sztućce i zastawę stołową, zlewozmywak z ciepłą wodą oraz miejsce na kuchenkę gazową lub grill elektryczny. Duża przestrzeń do przechowywania o objętości ponad 2500 litrów i jest wyposażona w hydrauliczny mechanizm otwierania. Zapewnia miejsce dla wszystkiego co chciałbyś zabrać ze sobą – deski SUP, wakeboard czy dmuchanego materaca. Platforma kąpielowa i pokład rufowy są obszerne i z łatwością zapewniają wystarczającą ilość miejsca dla kilku osób jednocześnie.

„Dodaliśmy już trochę więcej miejsca na pokładzie, powierzchnie do chodzenia i szerokie przejścia na tej małej siostrze T9, lecz T11 przenosi wszystko na zupełnie nowy poziom. Powierzchnie są wyjątkowo przestronne, a swoboda ruchów na pokładzie jest namacalna – nie tylko w części wypoczynkowej, ale również na pokładzie dziobowym i rufowym. Joacim Gustavsson mówi: ” Łódź jest zdecydowanie lepiej dopracowana, a swoboda poruszania się jest czymś, co naprawdę czujesz, gdy wchodzisz na pokład”.

Kokpit jest dobrze wkomponowany w typowy dla Nimbusa sposób, z dodatkowymi schowkami i miejscami siedzącymi dla trzech osób. Na pokładzie dziobowym przewidziano miejsce na kanapę i łóżko słoneczne. Podobnie jak model T9, również T11 posiada duży schowek w przedniej części kabiny. Dzięki wysokim burtom, pokład dziobowy może być również wykorzystywany jako miejsce do wypoczynku i spotkań towarzyskich.

Pod pokładem znajdują się dwie oddzielne kabiny zawierające przestrzeń dla dwóch par lub czteroosobowej rodziny oraz przestronna łazienka z toaletą i prysznicem.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Nasi klienci czują, że naprawdę zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby zaprojektować łódź w dokładnie przemyślany sposób, który ułatwi jej użytkowanie niezależnie od rodzaju aktywności. Ponadto, doceniają oni również jej doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które daje dodatkowe uczucie komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie?.

Tryb jazdy

Tryb „relaks”

Tryb jadalni

Dla kogo jest Nimbus T11?

Nimbus T11 to przestronna i łatwa do samodzielnego przystosowania łódź przeznaczona na co dzień. To łódź, która potrafi sprostać wymaganiom morza, wyróżnia się funkcjonalnością, praktycznością oraz starannym, nowoczesnym skandynawskim wzornictwem.

W SKRÓCIE

  • Całkowicie nowy 11-metrowy, stopniowany kadłub
  • Ostro zakończony dziób, pieska prędkość wchodzenia w ślizg
  • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów
  • Zastosowano koncepcję „Sidewalk”
  • Duży salon z regulowanymi i odwracanymi siedzeniami
  • Aneks kuchenny
  • Elektrycznie sterowana osłona przeciwsłoneczna na pokładzie rufowym 
  • Wysokiej klasy zestaw HIFI z subwooferem 
  • Bardzo duże schowki na rufie – 2500 litrów na sprzęt i bagaże
  • Kokpit z miejscami do siedzenia dla 3 osób

  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w dwa plotery 12″ każdy
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną kabiną prysznicową
  • Boczna kabina z podwójnym łóżkiem
  • Panele słoneczne na dachu (*T-top)
  • Materace i sofa na dziobie *
  • Stabilizacja żyroskopowa *
  • Aktywna stabilizacja trymu *
  • Ogrzewanie / klimatyzacja *
  • Może być wyposażony w 3 silniki Mercury Verado V8 300 KM

* wyposażenie dodatkowe

Specyfikacja techniczna

Długość 12,40 m
Szerokość 3,46 m
Waga z silnikiem 350PS 5600 kg
Zanurzenie 0,9 m
Wysokość 3,75 m
Pojemność paliwa 850 l
Pojemność wody 135 l
Czarny zbiornik na wodę 80 l
Szary zbiornik na wodę opcjonalny
Pojemność lodówki 70 + 70 + 85 l
Kategoria CE B, 10 osób
Liczba łóżek 4 (2 + 2)
Prędkość +40 węzłów

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE

  • 2x Mercury Verado V8 300 KM
  • System kontroli Zipwake
  • Ster strumieniowy dziobowy SE 100
  • System świeżej wody
  • Kabina prysznicowa w łazience
  • Prysznic na pawęży
  • Lodówka o pojemności 70 l
  • Ploter Simrad 12″
  • Oświetlenie LED
  • Materace i poduszki dekoracyjne

ALTERNATYWNE SILNIKI

  • Mercury Verado V8 2 x 300 KM
  • Mercury Verado L6 2 x 350 KM
  • Volvo Penta D4 DPI 2 x 320 KM


Nimbus Commuter C9

Nimbus

C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.

WOLNOŚĆ RUCHU

Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi i przejścia, przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.

Zobacz film

Współczesny skandynawski design

Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego wzornictwa; tych, którzy cenią sobie przemyślane i sprytne rozwiązania. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe, naturalne światło, dzięki dużemu, przesuwnemu, przeszklonemu dachowi i wygodną dla kierowcy pozycję. Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają miejsce do spożywania posiłków dla pięciu osób łącznie. Kanapa pasażerska w kokpicie łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się dwuosobowe łóżko z oddzielną toaletą i aneksem kuchennym.

„W odróżnieniu od innych łodzi w tej kategorii, C9 oferuje bardzo dobre warunki noclegowe, z miejscem dla trzech osób dorosłych i dwojga dzieci, dzięki przestronnej kabinie dziobowej i salonowi” – mówi Joacim Gustavsson.

W miejscu szklanego dachu ( standardowo montowanego), łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane płócienne zadaszenie, idealne dla tych, którzy chcą zapewnić optymalne samopoczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko sternika dysponuje przestrzenią dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16″ ploter lub dwa mniejsze 12″ plotery. Na dziobie znajduje się duży luk z dostępem do przedniej kabiny, a także dodatkowe miejsce siedzące dla czterech osób. Pokład rufowy oferuje szeroką kanapę z obszernym miejscem do przechowywania. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.

„Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień korzystają ze swoich łodzi. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie. Byłoby jednak niefortunnie nie zauważyć, że jest to nadal jednostka przeznaczona do rekreacji i nie powinna być porównywana z modelami skonstruowanymi w kategorii łodzi specjalistycznych”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.

WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK

„C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”

W skrócie

  • Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
  • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
  • Walk-around
  • Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby

  • Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
  • Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej
  • Kanapa ze schowkiem na pokładzie rufowym
  • Aneks kuchenny
  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w 16″ ploter lub dwa 12″ plotery
  • Duży wybór wyposażenia dodatkowego

Dane techniczne
Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Waga z silnikiem Mercury 350PS 3170 kg
Pojemnośc baku paliwa 320 l
Pojemność zbiornika na wodę 80 l
Prędkość maksymalna 40+ kts
Max ludzi 8
Kategoria CE C
Koje 2

Wyposażenie standardowe

  • Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • System kontroli Zipwake Dynamic Trim
  • Ploter Simrad GO 9?
  • Prysznic na pawęży
  • System świeżej wody
  • Lodówka
  • Pakiet oświetleniowy
  • Dywany i poduszki dekoracyjne


Nimbus Tender T9

Nimbus

Nimbus T9 to dziewięciometrowa, codzienna łódź, która oferuje duże możliwości indywidualnego wyposażenia i jest przeznaczona do wszystkich rodzajów codziennych zajęć, takich jak transport, sporty wodne i rekreacja.

NASZE DZIEDZICTWO EWOLUOWAŁO

T9 jest pierwszym modelem w naszej serii Tender, nowej interpretacji popularnej Novy, wprowadzonej po raz pierwszy na rynek w 1991 roku przez Nimbusa. Od tego czasu w serii Nova wyprodukowano około 2300 łodzi, wśród nich cieszącą się dużym powodzeniem serię 26 Nova oraz nagradzaną serię R, w skład której wchodziły modele 230R, 250R i 300R. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie T9.

Zobacz film

DZIELNA I SZYBKA

„Odnowienie serii, która okazała się tak udana i tak silnie związana z DNA marki Nimbus, nie jest łatwym zadaniem. To dziedzictwo naprawdę przenika każdy obszar i etap, od projektu koncepcyjnego, konstrukcji, poprzez funkcjonalność i wygląd, aż do najdrobniejszych szczegółów. Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Novy”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

Podobnie jak w przypadku Weekendera 9, Tender 9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny. Pokład dolny natomiast umożliwia zamontowanie prostej sofy rufowej, która zapewnia zdecydowanie więcej miejsca. Alternatywnie, można ją skonfigurować z u-sofą z miejscem dla 5 osób, która łatwo przekształca się w leżak. Dostępna jest również opcja z aneksem kuchennym i zlewozmywakiem za fotelem kierowcy. Łódź jest dostępna z trzema różnymi rozwiązaniami zadaszenia – osłoną deski, krótkim daszkiem nad sterówką lub w wersji T-top z dużym, elektrycznie otwieranym dachem. Kokpit może być wyposażony w jeden duży ploter 16″ lub dwa plotery 12″ każdy. Na pokładzie dziobowym na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania rozkładanej kanapy, która wraz ze stołem tworzy dodatkową przestrzeń dla 4 osób.
Pod pokładem znajduje się duża koja dla dwóch osób z wbudowaną wentylacją, dużym schowkiem i oddzielną łazienką z toaletą i umywalką.

„T9 jest czymś w rodzaju kameleona i może przystosować się do większości sytuacji, na przykład transportu do domku wakacyjnego, do uprawiania różnych sportów wodnych, wędkowania, przenocowania lub spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i rodziną przez większą część roku. Zaletą tego, że już na etapie projektowania rozważaliśmy potrzebę wszechstronności w wielu obszarach zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi jest wiele dostępnych opcji, w zależności od jej przeznaczenia”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.
T9 bazuje na tym samym dobrze wyważonym, stopniowanym kadłubie co W9. Łódź szybko osiąga stan bezwypornościowy i prędkość przelotową pomiędzy 20-35 węzłów, przy czym maksymalna prędkość wynosi +40 węzłów.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w Nimbus

„Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Nova.”

W SKRÓCIE

  • Całkowicie nowy, stopniowany projekt kadłuba, zbudowany z myślą o najwyższej klasy sprawności morskiej i obsłudze
  • Ostro zakończony dziób, niska prędkość wchodzenia w ślizg
  • Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.
  • Koncepcja „Walk-around”
  • Kabina dziobowa i łazienka z wbudowaną wentylacją

  • Wiele wariantów układu sofy na pokładzie rufowym
  • Możliwość zamontowania aneksu kuchennego
  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 9″ do 16″ lub dwa 12″.
  • Dostępny w wersji z dachem T-top i z wieloma innymi rozwiązaniami zadaszenia
  • Duży wybór sprzętu do personalizacji
  • Sofa/miejsce siedzące na pokładzie dziobowym ze stołem

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Waga z silnikiem Mercury 350PS 2800 kg
Pojemnośc baku paliwa 320 l
Pojemność zbiornika na wodę 80 l
Prędkość maksymalna 40+ kts
Max. ilość osób 8
Kategoria CE C
Koje 2

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE

  • Mercury Verado 250 KM
  • Ster strumieniowy wydziobowy
  • System kontroli trymu Zipwake
  • Ploter Simrad Go 9″
  • Pokrowce
  • Prysznic na pawęży
  • Relingi i uchwyty wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
  • System świeżej wody
  • Oddzielna kabina łazienkowa
  • Aneks kuchenny
  • Lodówka
  • Pakiet oświetlenia
  • Dywany i poduszki dekoracyjne


Nimbus Weekender W9

Nimbus

W9 jest przeznaczony dla tych, którzy szukają dobrze wyposażonego, nieco szybszego cruisera do codziennego użytku, zawierającego oczywiste dla łodzi Nimbus cechy. To łódź dla tych, którzy cenią sobie funkcjonalny skandynawski design, prostotę, bezpieczeństwo, komfort i dbałość o szczegóły.

FUNKCJONALNY SKANDYNAWSKI DESIGN

Nowy Weekender to reinterpretacja klasycznego cruisera Nimbusa, przeznaczonego dla osób prowadzących aktywny tryb życia. W9 jest szybką i niezawodną łodzią, przeznaczoną do celów towarzyskich i rekreacyjnych, oferującą nocleg dla 4 osób. Może być wyposażony w silnik stacjonarny lub zaburtowy. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie W9.

Zobacz film

DLA AKTYWNEGO STYLU ŻYCIA

Wśród elementów wzornictwa, które łatwo rozpoznać, znajdują się: układ wnętrza, który charakteryzuje się wieloma podobieństwami do jednostek 26 Epoca i 32 Ballista, szeroki pokład dziobowy zapewniający dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę podczas wejścia i opuszczenia pokładu, kształt okien bocznych z 22 Spectra, konstrukcja i działanie ramy zadaszenia ze zintegrowaną osłoną płócienną z 305 Drophead, kadłub stopniowany wprowadzony do rodziny Nimbus z serią R w 2000 r. i wiele innych.

„Uważnie wybraliśmy niektóre z naszych najlepiej sprzedających się łodzi, starannie opracowaliśmy projekt i wprowadziliśmy nowe rozwiązania, aby życie na pokładzie było jak najprostsze i jak najbardziej komfortowe. W9 odziedziczyło wiele z dotychczasowego sposobu projektowania i komponentów po naszych starszych, kultowych modelach”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni Nimbus.

DZIELNOŚĆ I SZYBKOŚĆ

„Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zaspokajanie potrzeb większej grupy docelowej poprzez oferowanie łodzi o dużej elastyczności w różnych obszarach zastosowań, w oparciu o jedną platformę. Na obecną chwilę potrzeby te są różne – od długich, całorocznych rejsów w północnej Norwegii po krótkie, szybkie jednodniowe wyprawy po Morzu Śródziemnym i wszystko pomiędzy nimi. Jesteśmy również świadomi, że wymagania dotyczące silników różnią się w zależności od przeznaczenia łodzi. Dlatego też klient może sam wybrać pomiędzy silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym a silnikiem zaburtowym lub stacjonarnym”, wyjaśnia Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbus.

Kadłub W9 jest długi, z ostro zakończonym dziobem i stosunkowo płaską rufą. Zespół inżynierów Nimbusa dołożył wszelkich starań, aby utrzymać nisko położony środek ciężkości i uzyskać korzystny stosunek długości do szerokości kadłuba, który pozwala łodzi bezpiecznie poruszać się po wzburzonych wodach. Nowy kadłub nadaje W9 szybkości, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów.

STARANNIE WYKONANY, FUNKCJONALNY PROJEKT

W9 wyróżnia się nagradzanym projektem chodnika Nimbus Sidewalk. Zapewnia to dużą przestrzeń, a także pozwala na swobodne poruszanie się po pokładzie. Dobrze zorganizowane chodniki wokół całej łodzi zwiększają komfort i zapewniają poczucie bezpieczeństwa zarówno w porcie, jak i na morzu.

Konstrukcja dziobu jest nowa i jest wynikiem dążenia do jak najdalej idącego wydłużenia linii wodnej w celu osiągnięcia pożądanych właściwości pływania. Kąt nachylenia dziobu ułatwia zintegrowanie przedniej wciągarki kotwicznej i zmniejsza ryzyko kolizji podczas cumowania pośród skał.

Układ wnętrza i wyposażenie meblowe zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o prowadzeniu zajęć towarzyskich i rozrywkowych w rozmaitych formach. Jednym z istotnych atutów W9 jest niezwykła łatwość, z jaką można zmienić jego ustawienie, na przykład gdy po posiłku przyjdzie czas na kąpiel w morzu.

„Zmiana z jednej funkcji na drugą może być często skomplikowana, wymagając podnoszenia, usuwania, skręcania i odkręcania elementów oraz zdejmowania i rozkładania materacy. Aby zmienić funkcję kanapy z części jadalnianej na plażową lub kąpielową, na pokładzie W9 wystarczy wykonać tylko kilka prostych ruchów” – mówi Joacim Gustavsson.

Mats Jacobsson

Główny projektant w stoczni Nimbus

„Naszym celem było zadbanie o to, aby łódź była bezpieczna i stabilna przy wszystkich prędkościach, szczególnie w przedziale 20-35 węzłów, a także aby szybko wchodziła w ślizg. Ci, którzy do tej pory testowali W9, właśnie tego doświadczyli. Fakt, że dzięki doskonałej równowadze, stabilności i dobrze zarysowanej bryle, łódź pozostaje wyjątkowo sucha bez nadmiernego rozprysku wody, zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Z pewnością czujemy, że nam się udało” – mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w Nimbusie.

W skrócie

  • Całkowicie nowa, stopniowana konstrukcja kadłuba
  • Minimalna prędkość wchodzenia w ślizg
  • Ostro zakończony dziób
  • Prędkość maksymalna +40 węzłów
  • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
  • Chodniki boczne, projekt Nimbusa „Sidewalk”
  • Dwuosobowe łóżko w kabinie dziobowej
  • Kabina ze zintegrowaną wentylacją

  • Duża sofa L-kształtna w salonie, która przekształca się w leżak słoneczny w ciągu dnia i służy jako podwójne łóżko w nocy
  • Aneks kuchenny z lodówką o pojemności 65 litrów
  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w ploter 9″ lub 16″ lub dwa plotery 12″
  • Dostępny w wersji T-top i z wieloma wariantami zadaszenia
  • Materace dziobowe z pokrowcem

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Zanurzenie 0,4 m
Waga 3100 kg
Max. ilość osób 8
Kategoria projektu C
Kabiny 1
Łóżka 2+2
Pojemność zbiornika paliwa 280 l
Pojemność zbiornika wody 100 l
Silnik 1 x Mercury 300 KM
Max. prędkość 44 węzłów
Prędkość przelotowa 27-32 węzłów

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Zaburtowy silnik Mercury Verado o mocy 250 KM (biały)
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • System Zipwake Dynamic Trim
  • Ploter Simrad GO 9″
  • Prysznic na pawęży
  • System świeżej wody
  • Aneks kuchenny
  • Lodówka o pojemności 65 l
  • Pakiet oświetlenia
  • Dywany i poduszki dekoracyjne

ALTERNATYWNE SILNIKI

Silniki zaburtowe:

  • Mercury Verado V8 250 KM
  • Mercury Verado V8 300 KM
  • Mercury Verado L6 350 KM
  • Mercury Diesel 3.0 l V6 Bravo 3 270 KM

Silniki stacjonarne:

  • Volvo Penta V8 CE/DPS 300 KM
  • Volvo Penta V8 CE/DPS 350 KM


Nimbus 305 Drophead

Nimbus

Nimbus 305 Drophead - nowy rodzaj cruisera, doskonały na weekendowe i kilkudniowe wyprawy. Łódź została zbudowana w oparciu o nową koncepcję Smart Speed, aby zapewnić maksymalny komfort dla wszystkich na pokładzie, przy każdej prędkości. Wyposażenie i funkcjonalności zaprojektowano w sposób pozwalający na organizację różnego rodzaju aktywności na pokładzie.

JACHT NA CO DZIEŃ

305 Drophead to otwarty jacht, zbudowany na tej samej platformie co wielokrotnie nagradzane 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty, skandynawski design skoncentrowany na prostocie obsługi i przemyślanych rozwiązaniach funkcjonalnych.

Zobacz film

KONCEPCJA "SMART SPEED"

Technologia Smart Speed cechuje się przede wszystkim kadłubem zaprojektowanym z myślą o komforcie żeglugi przy prędkości od 0 do 22 węzłów. Jacht szybko wprowadzany jest w stan bezwypornościowy, dlatego też silniki pracują z dużą oszczędnością paliwa przy szerokim zakresie prędkości. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie prędkości do warunków panujących na morzu, a tym samym zapewnienie większego bezpieczeństwa i komfortu. 

305 Drophead to otwarty jacht, zbudowany na tej samej platformie co wielokrotnie nagradzane 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty, skandynawski design skoncentrowany na prostocie obsługi i przemyślanych rozwiązaniach funkcjonalnych.

„Niektórzy lubią pędzić, gdy są za sterem, lecz niewielu lubi przekraczać granice prędkości na morzu. Główną ideą tego modelu jest to, aby wszyscy na pokładzie dobrze się czuli i mogli cieszyć się pobytem na pokładzie podczas podróży”, powiedział Joacim Gustavsson.

„Prostota jest hasłem przewodnim w naszym procesie projektowania.” – dodaje.

Skandynawski design

305 Drophead praktycznie w całości emanuje skandynawskim designem, a materiały zostały dobrane z dużą starannością. Wnętrze łodzi wyróżnia się czystą jakością, jest przestronne i lekkie. Jacht wyposażono w zintegrowaną wentylację, a pokryte jasnymi materiałami ściany redukują hałas. Mahoniowe oprawy tworzą piękny kontrast z lakierowanymi powierzchniami, zapewniając ciepłą atmosferę. Oświetlenie zaprojektowano tak, aby zagwarantować zarówno komfort jak i efektywność. Pod pokładem znajdują się dwie kabiny – główna dziobowa i boczna, oraz łazienka z toaletą i prysznicem.

ATRAKCYJNE I WYTRZYMAŁE TKANINY

Tekstylia są wykonane z przędzionego poliestrowego akrylu, materiału, który jest nie tylko wytrzymały i odporny na działanie soli i słońca, ale także miękki i wygodny do użytkowania. Dostępne kolory tapicerki to jasny niebieski i beżowy. Kolorystyka i współczesne wzory poduszek podkreślają wyposażenie pomieszczeń. Na życzenie klienta dostępne jest wnętrze w lakierowanym mahoniu z tekstyliami w jasnym skandynawskim beżu lub klasycznym morskim błękicie z zastosowaniem tkaniny technicznej Sunbrella w kolorze jasnoniebieskim. Całe oświetlenie wykonane w technologii LED.

„Tekstylia zostały starannie dobrane. Powinny być nie tylko estetyczne, ale także odporne na słońce, słoną wodę i intensywne użytkowanie. Tekstylia Sunbrella słyną z odporności na działanie czynników atmosferycznych i promieni UV bez wpływu na kolory i właściwości użytkowe. Pokrowce na poduszki mogą być prane w pralce, co jest pożądane przez naszych klientów”, mówi Joacim Gustavsson.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Z 305 Drophead zwracamy się do tych, którzy planują wspaniałe i swobodne rejsy, kładąc nacisk na relacje towarzyskie, gdzie prędkość nie jest najważniejszym czynnikiem”

WODOODPORNOŚĆ, SPRYT I PROSTOTA

Użytkowanie, utrzymanie i obsługa Nimbusa powinny być proste i bezproblemowe. Prostotę można czasem pomylić z czymś mniej komfortowym i słabiej wykonanym, ale dla nas oznacza to coś wręcz przeciwnego. 

„Każdy na pokładzie powinien czuć się bezpiecznie i komfortowo wiedząc, że potrzebna do obsługi funkcja jest dostępna tam, gdzie powinna się znaleźć i że naprawdę działa. Wiemy, że tylko wtedy ludzie będą mogli naprawdę cieszyć się żeglugą i towarzysko spędzać czas na pokładzie”, mówi Joacim Gustavsson.

Jednym z przykładów jest elektrycznie sterowane płócienne zadaszenie, które po naciśnięciu jednego przycisku składa się do kasety umieszczonej w ramie okiennej – proste i eleganckie”. Rozłożony, płócienny dach osłania cały kokpit, czyli ster, aneks kuchenny i salon.

Czteromiejscowy stół w jadalni łatwo przekształca się w dodatkową, podwójną koję. Przednią kanapę można odwrócić w kierunku kursu, aby dwie osoby mogły podróżować zwrócone do przodu. Kokpit i pokład rufowy nawiązują do siebie dzięki świetnemu doborowi materiałów oraz dużej 6-miejscowej U-kształtnej sofie rufowej.

W kokpicie znajduje się w pełni wyposażony, aneks kuchenny z lodówką o pojemności 65 litrów. Jacht wydaje się być szczególnie przestronny, ponieważ platforma kąpielowa, pokład i kokpit zostały zbudowane na tym samym poziomie. 

Materiały użyte do konfiguracji kokpitu i pokładu rufowego zostały starannie dobrane tak, aby zapewnić elegancką i komfortową atmosferę, a jednocześnie być tak wytrzymałym i bezobsługowym, jak to tylko możliwe.

Gotowy do rejsu

  • Ploter Simrad 9″ NSS, Evo 2
  • Przewód zasilający i ładowarka Mastervolt 35A
  • Ster strumieniowy dziobowy SE 60
  • Zbiornik czarnej wody z elektryczną pompą

  • Ogrzewanie Eberspracher D4
  • System ogrzewania wody o pojemności 22 litrów
  • Klapy trymowe
  • Komputer Volvo Penta Trip
  • Głębokościomierz

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Długość 10,07 m
Szerokość 3,25 m
Zanurzenie 0,9 m
Waga 4000 kg
Max. ilość osób 8
Kategoria CE B
Kabiny 2
Łóżka 4+2
Pojemność zbiornika paliwa 280 l
Pojemność zbiornika wody 150 l
Silnik 1 x Volvo Penta D3 220 KM
Max. prędkość 22 węzły
Prędkość przelotowa 16-18 węzłów

 

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW
Pojemność zbiornika paliwa 250 l
Pojemność zbiornika wody świeżej 150 l
Pojemność zbiornika wody ciepłej 20 l
Pojemność zbiornika wody czarnej 80 l
INSTALACJA ELEKTRYCZNA 12V I 230V
Uruchomienie akumulatora 1 x 12V x 77 Ah
Akumulator serwisowy 3 x 12V x 80 Ah
Akumulator serwisowy Heavy Duty 1 x 12V 77 Ah
Częstotliwość 50 Hz
Moc brzegowa 230V AC
Ładowarka 230 V 16 A
ALTERNATYWNE SILNIKI
Torqeedo Deep Blue i 1800 obr/min
Volvo Penta D3-110 81kW (110 KM)
Volvo Penta D3-150 110kW (150 KM)
Volvo Penta D3-220 164kW (220 KM)

Standardowe wyposażenie

  • Aneks kuchenny z ceramiczną płytą grzewczą i lodówką o pojemności 65 litrów
  • Oświetlenie LED
  • Łóżko typu Queen
  • Gniazda 12V
  • Platforma kąpielowa 
  • Drabinka kąpielowa
  • Stół na pokładzie rufowym

  • Zautomatyzowany system przeciwpożarowy
  • Gaśnica
  • Łazienka z toaletą, umywalką i kabiną prysznicową
  • Dywany i poduszki dekoracyjne
  • Materace rufowe i dziobowe
  • Kosz na odbijacze
  • Flagsztok
  • Apteczka

  • Uchwyty na napoje
  • Relingi i uchwyty wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
  • Manualna i elektryczna pompa zęzowa
  • Zestaw narzędzi NIMBUS
  • Zestaw naczyń i sztućców NIMBUS
  • Zbiornik czarnej wody z elektryczną pompą
  • Sygnał dźwiękowy
  • Spryskiwacze i wycieraczki szyby czołowej


Nimbus 305 Coupé

Nimbus

Solidna, przemyślana, o atrakcyjnym wzornictwie i z elegancką linią - dla rodzin, miłośników morskich emocji i odkrywców. Poza szeregiem ulepszeń i inteligentnych rozwiązań funkcjonalnych, to właśnie pod pokładem znajdują się największe innowacje.

Największą nowością jest kadłub, którego konstrukcja została zaprojektowana i zoptymalizowana dla prędkości od 0 do 22 węzłów. Wykonany dla mniejszych silników (Volvo Penta D3) i zbudowany tak, aby pracować jednakowo komfortowo niezależnie od prędkości. Hydrodynamiczny kształt kadłuba sprawia, że łódź praktycznie od razu wchodzi w ślizg.

Zobacz film

Konstrukcja kadłuba

„W Nimbusie zależy nam na tym, aby łódź pracowała sprawnie przy każdej prędkości z jaką jest używana”. Wiemy, że właściciele Coupé lubią pływać z prędkością od 4 do 20 węzłów, kiedy większość jachtów zużywa duże ilości paliwa. Dla modelu 305 Coupé zaprojektowaliśmy kadłub, który zapewnia komfortową pracę w całym zakresie prędkości. W praktyce, 305 od razu osiąga stan bezwypornościowy i zużywa niewiele paliwa przy każdej prędkości. Tempo można dostosować do warunków pogodowych, co zapewnia większe bezpieczeństwo, wygodę i możliwie najlepszą podróż” – mówi Mats Jacobsson, kierownik ds. rozwoju produktu w stoczni Nimbus.

Opierając się na tej samej skandynawskiej koncepcji wzornictwa, co jej popularne i nagradzane siostry 405 i 365 Coupé, 305 Coupé będzie stanowić nowe wejście do popularnej serii Coupé Nimbusa z wykorzystaniem idei „sidewalk”.

„Sidewalk” to asymetryczny układ pokładu, w którym pokład boczny wzdłuż prawej burty jest bardzo szeroki i zapewnia bezpieczeństwo oraz dużą swobodę ruchu. Dzięki temu poruszanie się po pokładzie z dziobu na rufę staje się wygodne i przyjemne, a wchodzenie i opuszczanie pokładu wzdłuż całej prawej burty jest łatwe i bezproblemowe. Maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej pozwala na to, aby kokpit, salon, dolny pokład i kabina były większe, niż miałoby to miejsce w przypadku łodzi tej wielkości. Ważną cechą koncepcji budowy chodnika jest zastosowanie dużych drzwi przesuwnych na prawą burtę. Zapewniają one szybki dostęp podczas cumowania i umożliwiają manewrowanie łodzią z pozycji stojącej na pokładzie bocznym.

Sterówka została maksymalnie rozbudowana, aby zapewnić jak największą elastyczność i może być wyposażona w akcesoria zgodnie z indywidualnymi wymaganiami. Szyby zespolone z dużą, wypukłą szybą czołową zapewniają doskonały widok panoramiczny. Duże, płaskie powierzchnie salonu są jasne, przestronne i przytulne, dzięki zastosowaniu różnych materiałów i oświetlenia LED. Przeszklony, elektrycznie sterowany dach, zapewnia dużą ilość światła. Jadalnia zapewnia przestrzeń dla czterech osób i łatwo przekształca się ją w podwójne miejsce do spania. Stół w kuchni można złożyć tworząc stolik koktajlowy z uchwytami na kieliszki, dzięki czemu salon staje się wygodnym miejscem do spotkań towarzyskich. Aneks kuchenny wyposażony jest w płytę grzewczą z wbudowaną wentylacją, corianowy blat, 65-litrową lodówkę oraz dodatkową lodówko-zamrażarkę pod sofą (opcjonalnie).

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Tekstylia zostały starannie dobrane. Będą one nie tylko przyjemnie atrakcyjne, ale także odporne na słońce, słoną wodę i silne zużycie. Opcjonalnie tekstylia pochodzą od producenta -Sunbrella i są znane z tego, że wytrzymują twardy klimat i promienie UV bez wpływu na kolory i zużycie. Obicia na poduszki można prać w pralce, co jest popularne wśród naszych klientów.”

ZABAWA I RELAKS

Pokład rufowy znajduje się na tym samym poziomie co platforma kąpielowa i salon. Wyposażony jest w obszerną, wygodną sofę w kształcie litery L mieszczącą pięć osób oraz składany stolik.

Wnętrze łodzi jest wykonane w wysokiej jakości i przytulne, szczególnie pod względem przestrzeni i światła. Jacht posiada zintegrowaną wentylację oraz pięć dużych, otwieranych okien dla dodatkowego oświetlenia. Tapicerowane ściany grodziowe w jasnych kolorach zmniejszają hałas. Łódź dysponuje dwiema kabinami, kabiną właścicielską (dostępną z łóżkiem typu Queen lub V) z bezpośrednim dostępem do łazienki oraz kabiną dla gości.

Podsumowując, 305 Coupé jest nowoczesną, superfunkcjonalną łodzią o zredukowanym wpływie na środowisko naturalne, która jest idealna do bezproblemowego i przyjemnego życia na morzu. Łódź zbudowana jest w Szwecji w stoczni Nimbus w Mariestadzie.

W skrócie

  • Zastosowano szeroki chodnik boczny oraz duże drzwi przesuwne na prawej burcie
  • Konstrukcja kadłuba eliminująca opory wody, umożliwia komfortowe poruszanie się z prędkością od 0 do 22 węzłów przy mniejszym zużyciu paliwa
  • Poliuretanowe szyby i zaokrąglona szyba przednia o dużej powierzchni zapewniają nowoczesny wygląd i szeroki kąt widzenia
  • Możliwość wyposażenia w akcesoria zgodnie z indywidualnymi wymaganiami
  • Otwierane okno boczne

  • Odwracalna sofa pasażerska, zamienia salon w jadalnię z wygodnymi miejscami dla 4 osób
  • Bardzo obszerna i wygodna sofa w kształcie litery L na pokładzie rufowym
  • Wbudowana wentylacja do kabiny właścicielskiej i toalety na pokładzie dziobowym
  • Główna kabina dostępna z łóżkiem typu Queen lub V
  • Pięć dużych, otwieranych okien
  • Duży materac na pokładzie dziobowym
  • Drabinka dziobowa składana do luku kotwicznego

Specyfikacja techniczna

Lmax, długość całkowita 10,07 m
Lh, długość kadłuba 9,74 m
Bmax, szerokość całkowita 3,25 m
Bh, szerokość kadłuba 3,14 m
Ha, wysokość 3,65 m
C wysokość przy złożonym maszcie 3,32 m
Th, wysokość transportowa 3,58 m
Thc, wysokość transportowa na kołysce 3,67 m
Tmax, zanurzenie 0,9 m
CoG, środek ciężkości 3,46 m
MLDC, maksymalna dozwolona waga 5697 kg
MLCC, waga 4100 kg
MMTL, maksymalne obciążenie całkowite 1600 kg
Max. ilość osób 8
Kategoria CE B
Kabiny 2
Koje 4+2

Pojemność zbiorników

Pojemność zbiorników
Pojemność paliwa 250 l
Pojemność wody 150 l
Pojemność gorącej wody 20 l
Pojemność czarnej wody 80 l
Instalacja elektryczna 12 V i 230 V
Uruchom akumulator 1 x 12V x 77 Ah
Bateria serwisowa 3-6 x 12 V x 80 Ah
Akumulator serwisowy Heavy Duty 1 x 12V x 77 Ah
Częstotliwość 50 Hz
Moc brzegowa 230V AC
Ładowarka 12V 35 A
Alternatywy silnika
Volvo Penta 1 x D3-110 81 kW (110 ps) V-Max 15 kn
Volvo Penta 1 x D3-150 110 kW (150 ps) V-Max 17 kn
Volvo Penta 1 x D3-220 164 kW (220 ps) V-Max 22 kn

Gotowy do rejsu

  • Ploter Simrad 9?, NSS, Evo 2
  • Przewód zasilający i ładowarka Mastervolt 35A
  • Ster strumieniowy dziobowy SE60
  • Głębokościomierz
  • Zbiornik wody czarnej z pompą elektryczną

  • Ogrzewanie Eberspracher D4
  • System ogrzewania wody o pojemności 22 litrów
  • Rolety przeciwsłoneczne
  • Klapy trymowe
  • Komputer Volvo Penta Trip

Standardowe wyposażenie

  • Aneks kuchenny wyposażony w gazową płytę grzewczą oraz lodówkę o pojemności 65 litrów
  • Oświetlenie LED
  • Łóżko typu Queen w kabinie dziobowej
  • Gniazda 12V
  • Platforma kąpielowa z bakistami
  • Drabinka kąpielowa
  • Stół na pokładzie rufowym
  • System antypożarowy
  • Gaśnica
  • Kabina łazienkowa z toaletą, umywalką i kabiną prysznicową
  • Dywany i poduszki
  • Materace rufowe i dziobowe

  • Kosz na odbijacze
  • Flagsztok
  • Apteczka
  • Uchwyty na butelki
  • Relingi wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
  • Kompas
  • Manualna i elektryczna pompa zęzowa
  • Mahoniowe meble
  • Zestaw narzędzi NIMBUS
  • Zestaw sztuców i naczyń NIMBUS
  • Zbiornik wody czarnej z pompą elektryczną
  • Sygnał dźwiękowy
  • Wycieraczki i spryskiwacze szyby czołowej