Nimbus Weekender W11

Nimbus

W11, wizja idealnego weekendowego cruisera Nimbus, jest przeznaczona dla osób prowadzących aktywny tryb życia, które chcą przedłużyć swój weekend, podróżować dalej i spędzać czas z bliskimi.

DOŚWIADCZ PŁYWANIA NA ZUPEŁNIE INNYM POZIOMIE

W11 to ewolucja W9, zaprojektowana z większą przestrzenią i funkcjami na pokładzie. Obejmuje to przestronną część wypoczynkową na rufie z regulowanymi miejscami do siedzenia, wieloma leżankami, kuchnią na świeżym powietrzu, stabilizacją żyroskopową, dużą ilością miejsca na sprzęt do pływania oraz dużą ilością miejsca na pokładzie, zapewniającą maksymalną swobodę ruchu.

FUNKCJONALNY PROJEKT

Podstawowym elementem W11 jest funkcjonalny skandynawski design, zgodnie z tradycją Nimbus, wykonany jest z dbałością i zapewnieniem użytkownika o najwyższym komforcie i pełnej fali wrażeń. Posiada również wielokrotnie nagradzany projekt Nimbus sidewalk, który zapewnia dużo przestrzeni wewnętrznej oraz łatwe i bezpieczne poruszanie się po pokładzie.
Układ wnętrza i wielofunkcyjne układy siedzeń zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o zajęciach towarzyskich i rozrywce. Idealnie nadają się do spędzania czasu z przyjaciółmi lub rodziną, relaksu, pływania lub opalania się na pokładzie dziobowym lub rufowym.

W11 zawiera także nowe funkcje, takie jak składane boczne burty zapewniające dodatkową przestrzeń i elastyczność po zakotwiczeniu oraz opcjonalną hydrauliczną platformę pływacką wysuwaną za silnikami, dzięki czemu goście na pokładzie mogą być bliżej wody.
Kokpit W11, podobny do W9, zapewnia doskonałą ochronę dzięki dużej osłonie okiennej. Standardowa otwarta łódź jest wyposażona w bimini, ale opcjonalnie można dodać duży elektryczny dach słoneczny, podobny do tego z T11.
Pod pokładem znajdują się miejsca do wygodnego noclegu dla czterech osób w dwóch przestronnych kojach oraz przestronna łazienka z toaletą i prysznicem.

DUŻE PRZESTRZENIE I FUNKCJONALNOŚĆ

Serce łodzi znajduje się w części wypoczynkowej. Jest to wyjątkowo obszerna i wielofunkcyjna przestrzeń towarzyska, którą można łatwo dostosować w zależności od zajęć, takich jak rejsy wycieczkowe, opalanie, pływanie, rozrywka, lunch i kolacja lub spokojne popołudnie z czytaniem w cieniu.
Łódź zbudowana jest na tym samym dobrze wyważonym schodkowym kadłubie, co modele T11 i C11, co gwarantuje doskonałe właściwości przy dużych prędkościach. Łódź jest wyposażona w dwa silniki zaburtowe Mercury V10 o mocy 400 KM lub dwa silniki zaburtowe V8 o mocy 300 KM. Zakres prędkości wynosi od 20 do 40+ węzłów.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„W11 został zaprojektowany, aby rozszerzyć Twoje możliwości, zabrać Cię tam, gdzie chcesz, szybko, mając więcej miejsca i funkcji na pokładzie. Prostota i łatwość obsługi były kluczowymi czynnikami przy jej opracowywaniu, w wyniku czego powstała łódź o najwyższym komforcie, maksymalizująca wygodę życia.”

Dane techniczne
Długość 12,40 m
Szerokość 3,46 m
Waga z silnikiem Mercury 350PS 5 600 kg
Zanurzenie 0,9 m
Pojemność zbiornika paliwa 850 l
Pojemność zbiornika na wodę 135 l
Pojemność zbiornika na czarną wodę 80 l
Prędkość maksymalna 40+ kts
Max ludzi 10/12
Kategoria CE B/C
Koje 2+2

Szybkie fakty

  • Duży leżak ze składanym oparciem na przednim pokładzie, z łatwym i bezpiecznym dostępem.
  • Duży T-Top z elektrycznie otwieranym dachem.
  • Kabiny bliźniacze z toaletą i prysznicem.
  • Duża kuchnia do gotowania oraz w pobliżu miejsca do siedzenia.
  • Ergonomiczna przestrzeń kierowcy z ogromnym ekranem zapewniającym panoramiczny widok.
  • Łatwe zakrycie całej kabiny baldachimem do użytku w każdych warunkach pogodowych.
  • Przede wszystkim bardzo elegancki design z ogromnymi możliwościami morskimi i wysoką wydajnością.

Alternatywne silniki

Silniki zaburtowe:

Mercury Verado V8   2×300 KM
Mercury Verado V10  2×400 KM


Nimbus Commuter C9

Nimbus

C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.

WOLNOŚĆ RUCHU

Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.

Zobacz film

Współczesny skandynawski design

Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego wzornictwa; tych, którzy cenią sobie przemyślane i sprytne rozwiązania. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe, naturalne światło dzięki dużemu, przesuwnemu, przeszklonemu dachowi. Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają miejsce do spożywania posiłków dla pięciu osób łącznie. Kanapa pasażerska w kokpicie łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się dwuosobowe łóżko z oddzielną toaletą i aneksem kuchennym.

„W odróżnieniu od innych łodzi w tej kategorii, C9 oferuje bardzo dobre warunki noclegowe, z miejscem dla trzech osób dorosłych i dwojga dzieci, dzięki przestronnej kabinie dziobowej i salonowi” – mówi Joacim Gustavsson.

W miejscu szklanego dachu, łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane płócienne zadaszenie, idealne dla tych, którzy chcą zapewnić optymalne samopoczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko sternika dysponuje przestrzenią dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16″ ploter lub dwa mniejsze 12″ plotery. Na dziobie znajduje się duży luk z dostępem do przedniej kabiny, a także dodatkowe miejsce siedzące dla czterech osób. Pokład rufowy oferuje szeroką kanapę z obszernym miejscem do przechowywania. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.

„Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień korzystają ze swoich łodzi. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie. Byłoby jednak niefortunne nie zauważyć, że jest to nadal jednostka przeznaczona do rekreacji i nie powinna być porównywana z modelami skonstruowanymi w kategorii łodzi specjalistycznych”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.

WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK

„C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden.

Joacim Gustavsson


Główny projektant w stoczni Nimbus

„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”

W skrócie

  • Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
  • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
  • Walk-around
  • Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby

  • Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
  • Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej
  • Kanapa ze schowkiem na pokładzie rufowym
  • Aneks kuchenny
  • Deska rozdzielcza może być wyposażona w 16″ ploter lub dwa 12″ plotery
  • Duży wybór wyposażenia dodatkowego

Dane techniczne
Długość 9,35 m
Szerokość 2,95 m
Waga z silnikiem Mercury 350PS 3 170 kg
Pojemnośc baku paliwa 320 l
Pojemność zbiornika na wodę 56 l
Pojemność zbiornika czarnej wody 40 l
Prędkość maksymalna 40+ kts
Max ludzi 8
Kategoria CE C
Koje 2

Wyposażenie standardowe

  • Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • System kontroli Zipwake Dynamic Trim
  • Ploter Simrad GO 9
  • Prysznic na pawęży
  • System świeżej wody
  • Lodówka
  • Pakiet oświetleniowy
  • Dywany i poduszki dekoracyjne


Nimbus Commuter C8

Nimbus

C8 jest trzecim z serii Nimbus Commuter po najnowszych modelach C9 i C11.
Jego konstrukcja w równym stopniu zaspokoi potrzeby osób dojeżdżających do pracy przez cały rok, aktywnych jednodniowych wycieczkowiczów jak i tych, którzy planują krótsze podróże
z noclegami.

Inteligentny i niezawodny

Nimbus C8 to łatwa w obsłudze, inteligentna łódź dla tych, którzy chcą większej swobody w nieco niższej cenie, cenią sobie zdolność żeglugową i cenią sobie współczesny skandynawski design.

See movie

Elastyczny i funkcjonalny

Podobnie jak jego „rodzeństwo”, C8 ma szeroką konstrukcję, która zapewnia dodatkową swobodę i ułatwia poruszanie się po pokładzie.
Dzięki łatwej w obsłudze, funkcjonalnej i zwinnej konstrukcji jest idealnym wyborem dla tych, którzy chcą korzystać ze swojej łodzi na co dzień, niezależnie od pogody. W C8 priorytetem jest przestrzeń, powierzchnia i funkcjonalność, które zapewniają poczucie swobody na pokładzie. Znajdziesz na nim łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia i duże przesuwne drzwi.

Pomimo mniejszego rozmiaru, priorytetowo potraktowano przestrzeń, aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie oraz poruszanie się po pokładzie. „Sztuczka z C8 polegała na zachowaniu tego samego wysokiego poziomu funkcjonalności i elastyczności, co C9, ale w mniejszym kadłubie”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

Lekki i przestronny

Pokład dziobowy łodzi oferuje wielofunkcyjną przestrzeń z siedzeniami, które w zależności od sytuacji można przekształcić w tryb lounge, chill lub drive. Jasny i przestronny kokpit zapewnia mnóstwo naturalnego światła dzięki bardzo dużym szklanym drzwiom, przesuwnemu szklanemu dachowi i otwieranemu lukowi na pokładzie rufowym. Na dodatek łódź można w ciągu kilku sekund zmienić z zamkniętej na otwartą. Duży szklany luk na rufie sprawia, że załadunek i rozładunek łodzi jest łatwy i skuteczny, a komunikacja między załogą na zewnątrz i wewnątrz płynniejsza.
Na pokładzie rufowym może usiąść nawet 4-5 osób: na ławkach po bokach i na rozkładanej sofie rufowej. Kanapę rufową można dostosować w zależności

od potrzeb na: siedzenie do spotkań towarzyskich, miejsce do załadunku bagażu lub miejsce do aktywności, takich jak wędkowanie lub pływanie.
Podczas jazdy Nimbus C8 oferuje wygodne siedzenia zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Fotele w kokpicie można łatwo obrócić w stronę sofy pasażera, a stół rozłożyć. Kanapa pasażerska może służyć jako dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się podwójne łóżko oraz aneks kuchenny. Górna część kokpitu wyposażona jest w zintegrowane luki ładunkowe, które ułatwiają transport większych przedmiotów, takich jak SUP, kajak czy deski surfingowe.

Jonas Göthberg


Dyrektor handlowy Nimbusa

„Dzięki C8 docieramy do większej grupy odbiorców, częściowo dlatego, że ma niższą cenę, ale także ze względu na mniejszy rozmiar, który pozwala na cumowanie w małych i ciasnych portach. Ponadto łódź jest łatwa w samodzielnym transporcie z przyczepą.”

W skrócie

  • Stopniowana konstrukcja kadłuba
  •  Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
  • Walk-around
  • Bardzo duży szklany luk na rufie, dzięki któremu łódź jest otwarta i łatwa do załadowania
  • Duże przesuwane szklane drzwi ułatwiają manewrowanie na pokładzie
  • Zintegrowane łuki w górnej części kokpitu

  • Sofa dla pasażera w kokpicie, którą można rozłożyć na łóżko
  • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej, zintegrowana wentylacja
  • Rozkładana sofa rufowa
  • Aneks kuchenny
  • Leżanka / siedzenia na pokładzie dziobowym ze stołem i rozkładanym daszkiem przeciwsłonecznym

Specyfikacja techniczna

Długość 7,93 m
Szerokość 2,55 m
Waga (Mercury 350 KM) 2300 kg
Pojemność zbiornika paliwa 240 l
Pojemność zbiornika wody 50 l
kategoria CE C, 8 osób
Liczba łóżek 2
Prędkość 40+ knots

Alternatywne silniki
Mercury Verado V8 250 KM
Mercury Verado V8 300 KM
Wyposażenie standardowe
Mercury Verado F250 XL EFI DTS V8 białe
Szklane okno otwierane w dachu kabiny
Oddzielna toaleta z umywalką
System wody słodkiej
Ster strumieniowy Sleipner SE 30
Zipwake dynamic trim control system
Simrad plotter 7″
Bow Eye for trailing
Dywany podłogowe
Poduszki w kabinie
Prysznic na platformie rufowej
Rozkładana kanapa w kokpicie
Zestaw poduszek Nimbus
Daszek przciwsłoneczny
Prysznic w toalecie


Nimbus 305 Coupe "POLLUKS"

Nimbus 305 Coupe "POLLUKS"


10-metrowy jacht produkcji szwedzkiej stoczni NIMBUS emanuje solidnym wykonaniem oraz elegancją. Pokład rufowy wyposażony w stół oraz wygodne kanapy stanowią świetne miejsce na kolację z widokiem na zachodzące słońce. Asymetryczny układ kabiny „sidewalk” zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D3 o mocy 220 KM rozpędza jacht do prędkości 22 węzłów, zachowując w praktyce niskie zużycie paliwa.

Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja

Jacht posiada zintegrowaną wentylację, klimatyzację, pięć dużych okien bocznych oraz elektrycznie odsuwany szklany dach, dodatkowo rozświetlający wnętrze. Maksymalne wykorzystanie przestrzeni pozwoliło na umieszczenie pod pokładem salonu z bardzo dobrze wyposażonym aneksem kuchennym, dwóch kabin oraz łazienki z toaletą, umywalką i prysznicem. Sofa znajdująca się w salonie z łatwością zamieni się w miejsce do spania dla dwóch osób. 

Nimbus 305 POLLUKS polecany jest dla rodzin z dziećmi lub grup przyjaciół, dla których wymarzone wakacje to te spędzane na wodzie.

Specyfikacja techniczna


Rok produkcji2020
Długość całkowita10,07 m
Szerokość całkowita3,25 m
Zanurzenie0,9 m
Maksymalna ilość osób8
Kategoria CEB
SilnikVolvo Penta D3-220 164kW (220 KM)
Kabiny2
Koje4+2
Pojemność zbiornika paliwa250 l
Pojemność zbiornika świeżej wody150 l
Pojemność zbiornika ciepłej wody20 l
Pojemność zbiornika czarnej wody80 l
Maksymalna prędkość+ 21 węzłów

Wyposażenie


  • automatyczny system przeciwpożarowy
  • autopilot
  • bimini
  • drabinka dziobowa
  • drabinka kąpielowa
  • elektryczne sterowanie silnikiem
  • elektrycznie otwierany, przeszklony dach 
  • gazowa ceramiczna płyta grzewcza
  • gniazdo 12V 1 szt.
  • gniazdo USB 3 szt.
  • klapy trymowe 
  • klimatyzacja i ogrzewanie
  • komplet map nawigacyjnych

  • kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka o pojemności 65 l
  • manualna i elektryczna pompa zęzowa
  • pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
  • ploter Simrad NSS 12" Evo 3
  • pościel
  • prysznic na pawęży
  • radar
  • radio VHF
  • ręczniki

  • spryskiwacze szyby czołowej
  • ster strumieniowy dziobowy i rufowy + pilot
  • system nagłośnienia Fusion MS-RA70N z Bluetooth
  • szperacz z pilotem
  • TV w salonie z odbiornikiem DVB-T2 i DBS-S wraz z odtwarzaczem DVD
  • toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
  • uchwyt na wędki
  • zamrażarka
  • możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą

Rezerwacja


Sprawdź, czy POLLUKS jest dostępny w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Wyczarteruj jacht POLLUKS i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!

ID unknown.
(PL, ENG, GER) +48 602 368 766
(CRO, ENG) +385 984 29226

info@nimbuscharter.com

Zapytaj o czarter CHOCOLATE



    Nimbus 365 Coupe "FOUR LUX"

    Nimbus 365 Coupe "FOUR LUX"


    Drugi co do wielkości w serii Coupe, Nimbus 365 prezentuje się niezwykle okazale i elegancko. Funkcjonalny pokład rufowy wyposażony został w duże i wygodne kanapy w kształcie litery L oraz stół pozwalający na swobodne jedzenie na zewnątrz. Przestrzeń ta idealnie nadaje się do wypoczynku lub wspólnych rozrywek z przyjaciółmi i rodziną. Asymetryczny układ kabiny „side-walk” zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D6 o mocy 435 KM pozwala na rozpędzenie łodzi do prędkości 28 węzłów, pozostawiając zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie.

    Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja

    Salon rozświetlają duże okna boczne oraz przeszklony, elektrycznie otwierany dach. Skórzana tapicerka w połączeniu z mahoniowym wykończeniem nadaje wnętrzu jachtu luksusu. Aneks kuchenny wyposażony we wszystkie niezbędne sprzęty i przybory pozwoli na przyrządzenie wspaniałych posiłków. W części dziobowej umieszczono dwie dwuosobowe kabiny oraz łazienkę z toaletą, umywalką i prysznicem. Dodatkowe miejsce do spania stanowi rozkładana sofa w salonie.
    Jacht FOUR LUX świetnie sprawdzi się podczas dłuższych rejsów, sprawiając radość i dając chwilę wytchnienia wszystkim pasażerom.

    Specyfikacja techniczna


    Rok produkcji2018
    Długość całkowita11,56 m
    Szerokość całkowita3,5 m
    Zanurzenie1,14 m
    Maksymalna ilość osób8
    Kategoria CEB
    SilnikVolvo Penta D6-435 320 kW (435 KM)
    Kabiny2
    Koje4+2
    Pojemność zbiornika paliwa700 l
    Pojemność zbiornika świeżej wody270 l
    Pojemność zbiornika ciepłej wody20 l
    Pojemność zbiornika czarnej wody80 l
    Maksymalna prędkość+ 28 węzłów

    Wyposażenie


    • automatyczny system przeciwpożarowy
    • autopilot
    • bimini
    • drabinka kąpielowa
    • elektryczne sterowanie silnikiem
    • elektrycznie sterowany, przeszklony dach 
    • gazowa ceramiczna płyta grzewcza
    • gniazdo 12V 1 szt.
    • gniazdo USB 3 szt.
    • klapy trymowe 
    • ogrzewanie
    • komplet map nawigacyjnych
    • kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
    • lodówka

    • manualna i elektryczna pompa zęzowa
    • moduł Fusion DAB
    • okap kuchenny
    • pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
    • piekarnik
    • ploter Simrad NSS 12" Evo 3
    • pościel
    • prysznic na pawęży
    • radar
    • radio VHF
    • ręczniki
    • skórzana tapicerka
    • spryskiwacze szyby czołowej
    • ster strumieniowy dziobowy i rufowy

    • stereo w kabinie dziobowej Fusion MS-RA70
    • system nagłośnienia Fusion MS-RA70N z Bluetooth
    • system stabilizacji Humphree
    • szperacz z pilotem
    • toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
    • TV w salonie z odbiornikiem DVB-T2 i DBS-S wraz z odtwarzaczem DVD
    • wskaźnik położenia klap trymowych na ploterze 
    • zamrażarka
    • możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą

    Rezerwacja


    Sprawdź, czy FOUR LUX jest dostępny w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

    Wyczarteruj jacht FOUR LUX i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!

    październik 2024
    Pn
    Wt
    Śr
    Cz
    Pt
    So
    N
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
     
    9
     
    10
     
    11
     
    12
     
    13
     
    14
     
    15
     
    16
     
    17
     
    18
     
    19
     
    20
     
    21
     
    22
     
    23
     
    24
     
    25
     
    26
     
    27
     
    28
     
    29
     
    30
     
    31
     
    Dostępne Rezerwacja pełna
    (PL, ENG, GER) +48 602 368 766
    (CRO, ENG) +385 984 29226

    info@nimbuscharter.com

    Zapytaj o czarter FOUR LUX



      Nimbus Tender T8

      GODNY NASTĘPCA SPORTOWYCH PRZODKÓW

      Tender 8 to ośmiometrowy, wielofunkcyjny, dobrze wyposażony i szybki jacht motorowy, świetnie sprawdzający się przy codziennych aktywnościach, zapewniając przy tym nocleg dla dwóch osób.
      T8 przepełnione jest DNA marki Nimbus, a jego design mocno nawiązuje do historycznych modeli - Novy i serii R.

      Szybki i bezpieczny

      Transport, uprawianie sportów wodnych i rekreacja czy po prostu spotkania towarzyskie i wycieczki – to zadania, w których T8 sprawdzi się świetnie. Jego sukces opiera się również na technologii wykonania stopniowego kadłuba, który smarowany jest powietrzem. Łódź zyskała doskonałe właściwości żeglugi, umożliwia wejście w ślizg przy niskich prędkościach.

      „T8 zapewnia stabilność i bezpieczeństwo, co ułatwia obsługę łodzi przy zachowaniu dużej prędkości, nawet przy niekorzystnych warunkach pogodowych. Jakość konstrukcji, doskonałe zdolności do żeglugi oraz rewelacyjna sterowność w połączeniu z dużymi możliwościami silnika, zachęcają do bardziej aktywnego stylu prowadzenia łodzi, zachowując przy tym bezpieczeństwo”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni Nimbus.

      Swoboda ruchu

      Podobnie jak w przypadku Tendera 9, konstrukcja T8 umożliwia swobodne poruszanie się oraz ułatwia dostęp podczas wchodzenia na jacht i jego opuszczania. Centralnie umieszczona kabina pozwala na wygodne przemieszczanie się po pokładzie z każdej strony.

      Przestronność części dziobowej oraz leżak umieszczony przed kokpitem zapewniają miejsce do wypoczynku dla czterech osób. Duży luk ładunkowy umieszczony na dziobie posiada dostęp do kabiny, ułatwiając tym samym załadunek bagaży.

      Pod pokładem znajduje się dwuosobowa koja, wyposażona w zintegrowaną wentylację, oświetlenie LED oraz pojemne schowki. Drzwi kabiny łazienkowej skrywają za sobą toaletę oraz umywalkę, obok wejścia umieszczony został również chowany palnik gazowy, obok którego można dodatkowo zamontować zlewozmywak.

      Stosownie do potrzeb

      Obrotowe fotele przednie oraz ruchomy stolik umożliwiają stworzenie jadalni dla pięciu osób poprzez wykonanie trzech prostych ruchów. Na sofie usiąść może w sumie 6 osób – trzy skierowane w stronę rufy, trzy w stronę w dziobu. Oparcie sofy może zostać ustawione w trzech różnych pozycjach, w zależności od sposobu korzystania z niej w danym momencie.

      Pod kanapą umieszczono wysuwaną lodówkę oraz schowki, na pokładzie znajduje
      się również odpływ prysznicowy oraz dwa boczne schowki.

      Wszystko pod kontrolą

      Kokpit T8 utrzymany jest czystej, przejrzystej formie. Stanowisko skippera zostało zaprojektowane z uwzględnieniem najwyższych standardów i zasad ergonomii. Każdy z instrumentów i przełączników znajduje się w zasięgu ręki, a wszystkie detale wykonane zostały w niezwykłej jakości. Standardowe wyposażenie obejmuje 7 calowy ploter Simrad GO, istnieje możliwość instalacji plotera 9″ lub 12″.

      T-top z dachem Lexan

      Nowością w wyposażeniu T8 jest możliwość instalacji solidnego T-topu z dachem Lexan, zapewniającego ochronę przed mocnymi promieniami słońca, nie rezygnując przy tym z dostępu do świeżego powietrza i otwartej przestrzeni. Połączenie T-topu z dużym baldachimem umożliwia pięciu osobom wygodne siedzenie w jasnym i przestronnym, ale osłoniętym otoczeniu.

      „Dach Lexan na T-topie w połączeniu z baldachimem pozwala na zachowanie osłony podczas podróży, nawet gdy pogoda zmienią się na gorszą. Wydłuża to sezon żeglarski i rozszerza obszary zastosowania, nie tylko w Skandynawii”, mówi Jonas Göthberg.

      Joacim Gustavsson


      Główny Projektant w stoczni Nimbus

      „Nasi klienci czują, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby zaprojektować łódź w sposób przemyślany, dzięki czemu korzystanie z niej jest łatwe i przyjemne bez względu na wybraną działalność. Ponadto, doceniają jego doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które zapewnia dodatkowo świadomość komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie.”

      Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów

      Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg

      Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi

      Zaburtowe silniki Merkury o mocy od 200 do 300 KM

      ?T-top z dachem Lexan*

      Kabina z dwuosobowym łóżkiem i zintegrowaną wentylacją

      Właz ładunkowy na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny

      Leżanka*/siedzenia na przednim pokładzie

      Sofa rufowa z regulowanym oparciem, umożliwiającym ustawienie w trzech różnych pozycjach, w zależności od potrzeb

      Obrotowe fotele przednie oraz zintegrowany, ruchomy stolik mogące stworzyć jadalnię dla pięciu osób

      Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie

      *wyposażenie dodatkowe

                         Specyfikacja techniczna
      Długość 8,15 m
      Szerokość 2,60 m
      Waga (bez silnika) 2300 kg
      Pojemność zbiornika paliwa 240 l
      Pojemność zbiornika wody 50 l
      Pojemność lodówki 30 l
      Kategoria projektu C8
      Koje 2
      Prędkość +40 węzłów
                         Alternatywne silniki
      Mercury Verado V6 200 KM
      Mercury Verado V8 250 KM
      Mercury Verado V8 300 KM

          Standardowe wyposażenie
      Silnik Mercury Verado V6 200 KM
      System kontroli Zipwake
      Ploter Simrad Go 7″
      Strumieniowy ster dziobowy
      Prysznic na rufie
      System świeżej wody
      Oświetlenie pokładu LED
      Pulpit i uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej
      Dywany i poduszki dekoracyjne


      Nimbus Commuter C11

      Nimbus

      C11 to szybka i przestronna łódź gotowa do pracy przez cały rok, umożliwiająca dalekie podróże w poczuciu niesamowitego komfortu. Nowy Commuter odróżnia się od poprzedników możliwością dostosowania do rodzaju aktywności poprzez zamknięcie i otwarcie przestrzeni.

      Szybki i niezawodny

      C11 oferuje takie same właściwości nautyczne jak T11. Osiąga prędkości od 20 do 40+ węzłów, umożliwiając przy tym komfortowe podróżowanie z dużą prędkością na dalekich dystansach. Zasięg wynosi około *225 mil morskich z silnikiem zaburtowym i około *300 mil morskich z silnikiem stacjonarnym (*dane wstępne).

      Modele serii 11 są zbudowane na tym samym, dobrze wyważonym, napowietrzanym, dwustopniowym kadłubie, którego bardzo dobre właściwości przy dużych prędkościach połączone są z szybkim osiąganiem stanu bezwypornościowego. Dzięki zaostrzonej sekcji dziobowej kadłuba fale są rozcinane, a pokład pozostaje suchy. Łódź standardowo wyposażona jest w dwa silniki Mercury Verado V8 300.

      C11 to łódź wielofunkcyjna, która odnajdzie swoich zwolenników o różnych potrzebach na wielu rynkach. Niezależnie od obszaru wykorzystywania, użytkownicy cenią możliwości rozwijania dużych prędkości, komfort i dobre warunki żeglugi, lecz w przypadku eksploatacji łodzi na zachodnim wybrzeżu Norwegii, wodach Morza Śródziemnego lub na wschodnim wybrzeżu Ameryki Północnej, ich potrzeby będą się różnić. Dlatego wysoka elastyczność oraz mnogość zastosowań nowego C11 jest jego widoczną zaletą w porównaniu z tradycyjnymi poprzednikami w serii Commuter.”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy Nimbus.

      Elastyczny przestronny salon

      C11 zaprojektowano z myślą transporcie maksymalnie 9 osób w sposób szybki, bezpieczny i wygodny przez cały rok, niezależnie od warunków pogodowych. Cechą wyróżniającą łodzi jest jej elastyczność, która pozwala na więcej zastosowań.

      Sercem nowego Commutera jest przytulny, przestronny salon z dużymi wlotami światła. Układ siedzeń pozwala na łatwe i szybkie przystosowanie go do aktualnych potrzeb, np. do wygodnej podróży pasażerów, spożycia posiłku czy zorganizowania spotkania towarzyskiego. Sofy mogą być składane i przesuwane do różnych pozycji w zależności od pożądanej funkcjonalności za pomocą prostych w użyciu uchwytów, natomiast stół można podnosić, opuszczać, obracać i składać. W salonie znajduje się również kilka dostępnych schowków.

      Wysoki sufit i naturalne oświetlenie w salonie w połączeniu z całkowicie otwartymi drzwiami bocznymi, rufowymi i otwartymi klapami dachowymi dają wrażenie otwartej łodzi.

      Kubełkowe fotele w typowym dla Nimbusa stylu posiadają wiele schowków. Jako skiper możesz zdecydować w jakiej pozycji chcesz prowadzić łódź – stojącej lub siedzącej. Deska rozdzielcza posiada miejsce dla dwóch 12 calowych ploterów. Opcje dodatkowe obejmują profesjonalną amortyzację foteli oraz sterowanie za pomocą joysticka.

      Szerokie przejścia dla dodatkowej swobody ruchu

      Podobnie jak w przypadku Tendera 11, pokład C11 sprzyja organizacji spotkań towarzyskich, dzięki szerokim przejściom zapewniającym dużą swobodę ruchu. Szerokie drzwi przesuwne umożliwiają komfortowe przemieszczanie się pasażerów. Projektanci zadbali również o wygodę i poręczność podczas wchodzenia i schodzenia z pokładu oraz podczas załadunku bagaży czy towarów.

      Duży pokład rufowy może posłużyć jako powierzchnia ładunkowa, umieszczono na nim także składaną ławkę z uchwytami na odbijacze. Mieści on również łatwo dostępną przestrzeń do przechowywania o pojemności 2500 litrów przeznaczoną na sprzęt, narzędzia i bagaż. Platforma kąpielowa i pokład rufowy dzięki dużej powierzchni pozwalają na przebywanie tam kilku osób jednocześnie. Istnieje opcja doposażenia w dodatkowy, zewnętrzny fotel z ploterem i joystickiem na prawej burcie pokładu rufowego.

      Na dziobie znajduje się miejsce na tapczan i leżak, a także pojemny schowek z dostępem do przedniej kabiny. Duży pokład dziobowy może posłużyć również jako część wypoczynkowa.

      Pod pokładem znajdują się: w pełni wyposażona kuchnia, dwie oddzielne kabiny z miejscem do spania dla czterech osób oraz przestronna kabina łazienkowa z toaletą i prysznicem.

      C11 może zostać dodatkowy wyposażony w klimatyzację, agregat prądotwórczy, stabilizację żyroskopową, sterowanie joystickiem, bagażniki dachowe, profesjonalne, amortyzowane fotele, panele słoneczne i wiele więcej.

      Joacim Gustavsson
      Główny projektant w stoczni Nimbus

      „Naszą ambicją było stworzenie wielofunkcyjnego, nowoczesnego jachtu motorowego, pozwalającego na użytkowanie go przy różnych aktywnościach, takich jak wędkarstwo, pływanie, organizowanie spotkań towarzyskich lub wakacji. Powinien być równie przydatny przy pięknej, słonecznej pogodzie jak i w deszczowej, zimowej aurze. Salon C11 można łatwo otworzyć  i wpuścić słońce, aby wszyscy na pokładzie mogli się nim cieszyć. Jeśli jest go za dużo,  po prostu rozkładasz osłonę przeciwsłoneczną lub uruchamiasz klimatyzację”

      W skrócie

      Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów

      Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg

      Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi

      Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie

      Przestronny i dobrze doświetlony salon

      Sofy w mesie z trzema możliwościami ustawienia (transport, jadalnia, sofa U-kształtna)

      Bardzo szerokie drzwi boczne i przesuwane szklane drzwi z tyłu

      2 szklane klapy dachowe sterowane elektrycznie

      Bardzo duży schowek na rufie 2500 l

      Schowek dziobowy z dostępem do przedniej kabiny

      Osłona przeciwsłoneczna na pokładzie dziobowym i rufowym

      Podwójne łóżko w przedniej kabinie

      Podwójne łóżko w środkowej kabinie

      Oddzielna kabina z prysznicem

      Specyfikacja techniczna
      Długość 12,40 m
      Szerokość 3,46 m
      Waga (bez silnika) 6600 kg
      Zanurzenie 0,9 m
      Wysokość 3,75 m
      Pojemność zbiornika paliwa 850 l
      Pojemność zbiornika wody 135 l
      Pojemność zbiornika czarnej wody 80 l
      Pojemność zbiornika szarej wody opcjonalnie
      Pojemność lodówki 75 l
      Kategoria CE B, 10 osób
      Liczba łóżek 4 (2+2)
      Prędkość +40 węzłów
      Alternatywne silniki
      Mercury Verado V8 2×300 KM
      Mercury Verado L6 2×350 KM
      Volvo Penta D4 DPI (w oczekiwaniu na rozpoczęcie sprzedaży) 2×320 KM

      Wyposażenie standardowe
      Dwa silniki Mercury Verado V8 300 KM
      System kontroli Zipwake
      Strumieniowy ster dziobowy SE100
      System świeżej wody
      Oddzielna kabina prysznicowa
      Prysznic na pawęży
      Lodówka o pojemności 75l
      Ploter Simrad Go 12″
      Oświetlenie pokładu LED
      Wewnętrzne światła LED ze ściemniaczem
      Siedzisko z dużymi sofami i stołem

      Wyposażenie dodatkowe
      Leżak i tapczan na pokładzie dziobowym
      Agregat prądotwórczy i klimatyzacja
      Aktywna stabilizacja Humphree
      Stabilizacja żyroskopowa
      Sterowanie joystickiem
      Bagażniki dachowe


      Nimbus Tender T11

      Nimbus

      T11 to ponad dwunastometrowa jednostka przeznaczona do organizowania rejsów z dużą przestrzenią dla maksymalnie 12 osób, umożliwiającą spotkania towarzyskie lub aktywny wypoczynek, jednocześnie zapewniająca wystarczającą ilość miejsca dla wszystkich osób na pokładzie, aby podczas poruszania się z większą prędkością stawić czoła wymaganiom związanym z kierunkiem podróży.

      ŻEGLARSKIE DOZNANIA

      „W procesie projektowania i rozwoju, celowo skupiliśmy się na „prostocie” i ” łatwości życia” dla wszystkich na pokładzie. Oznacza to możliwość wygodnego i swobodnego poruszania się po pokładzie, załadunku, przemieszczania się, przebywania na pokładzie i prowadzenia własnej łodzi. Wszystko, co ma związek z Twoim Nimbusem, powinno dawać poczucie naturalności i komfortu niezależnie od sposobu użytkowania. Kiedy wszystko jest łatwe, po prostu czujemy się bardziej zrelaksowani i możemy skupić się na wrażeniach z pływania”- mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w Nimbusie.

      PROSTOTA I ELASTYCZNOŚĆ

      Przez cały czas trwania procesu projektowania kierowaliśmy się jednym pytaniem: „Jakie elementy składają się na najlepsze spędzenie czasu nad morzem w doskonałym towarzystwie?”

      Odpowiedzią były duże, elastyczne przestrzenie sprzyjające spotkaniom towarzyskim, mnóstwo miejsca do poruszania się, odpowiednia ochrona przed słońcem, obejmująca znaczną część łodzi i kilka miejsc do odpoczynku i opalania się lub siedzenia. Ponadto zapewniono wystarczającą ilość miejsca na przechowywanie pożywienia i napojów, prawdziwą kuchnię z grillem na świeżym powietrzu, dużą platformę kąpielową z miejscem dla kilku osób, a także wyjątkowo pojemne, lecz łatwo dostępne schowki na narzędzia i sprzęt.

      Serce łodzi znajduje się w jej salonie. Jest to wyjątkowo przestronna i wielofunkcyjna przestrzeń towarzyska, którą można łatwo dostosować do różnych zajęć, takich jak podróżowanie, kąpiele słoneczne, zabawy, posiłki lub popołudniowe, spokojne czytanie w zaciszu. Elastyczność zapewniają sofy, stoliki i markizy z łatwymi w obsłudze uchwytami, które mogą być obracane, składane i przesuwane w różnych pozycjach w zależności od tego, co zamierzasz robić.

      W części wypoczynkowej znajdują się trzy sofy i duży stół, które w zależności od swojej pozycji mogą pełnić funkcję tarasu słonecznego lub miejsca do siedzenia, mając wszystkie siedzenia skierowane w kierunku jazdy lub alternatywnie skierowane do siebie. Kuchnia wyposażona została w szuflady na sztućce i zastawę stołową, zlewozmywak z ciepłą wodą oraz miejsce na kuchenkę gazową lub grill elektryczny. Duża przestrzeń do przechowywania o objętości ponad 2500 litrów i jest wyposażona w hydrauliczny mechanizm otwierania. Zapewnia miejsce dla wszystkiego co chciałbyś zabrać ze sobą – deski SUP, wakeboard czy dmuchanego materaca. Platforma kąpielowa i pokład rufowy są obszerne i z łatwością zapewniają wystarczającą ilość miejsca dla kilku osób jednocześnie.

      „Dodaliśmy już trochę więcej miejsca na pokładzie, powierzchnie do chodzenia i szerokie przejścia na tej małej siostrze T9, lecz T11 przenosi wszystko na zupełnie nowy poziom. Powierzchnie są wyjątkowo przestronne, a swoboda ruchów na pokładzie jest namacalna – nie tylko w części wypoczynkowej, ale również na pokładzie dziobowym i rufowym. Joacim Gustavsson mówi: ” Łódź jest zdecydowanie lepiej dopracowana, a swoboda poruszania się jest czymś, co naprawdę czujesz, gdy wchodzisz na pokład”.

      Kokpit jest dobrze wkomponowany w typowy dla Nimbusa sposób, z dodatkowymi schowkami i miejscami siedzącymi dla trzech osób. Na pokładzie dziobowym przewidziano miejsce na kanapę i łóżko słoneczne. Podobnie jak model T9, również T11 posiada duży schowek w przedniej części kabiny. Dzięki wysokim burtom, pokład dziobowy może być również wykorzystywany jako miejsce do wypoczynku i spotkań towarzyskich.

      Pod pokładem znajdują się dwie oddzielne kabiny zawierające przestrzeń dla dwóch par lub czteroosobowej rodziny oraz przestronna łazienka z toaletą i prysznicem.

      Joacim Gustavsson


      Główny projektant w stoczni Nimbus

      „Nasi klienci czują, że naprawdę zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby zaprojektować łódź w dokładnie przemyślany sposób, który ułatwi jej użytkowanie niezależnie od rodzaju aktywności. Ponadto, doceniają oni również jej doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które daje dodatkowe uczucie komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie?.

      Tryb jazdy

      Tryb „relaks”

      Tryb jadalni

      Dla kogo jest Nimbus T11?

      Nimbus T11 to przestronna i łatwa do samodzielnego przystosowania łódź przeznaczona na co dzień. To łódź, która potrafi sprostać wymaganiom morza, wyróżnia się funkcjonalnością, praktycznością oraz starannym, nowoczesnym skandynawskim wzornictwem.

      W SKRÓCIE

      • Całkowicie nowy 11-metrowy, stopniowany kadłub
      • Ostro zakończony dziób, pieska prędkość wchodzenia w ślizg
      • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów
      • Zastosowano koncepcję „Sidewalk”
      • Duży salon z regulowanymi i odwracanymi siedzeniami
      • Aneks kuchenny
      • Elektrycznie sterowana osłona przeciwsłoneczna na pokładzie rufowym 
      • Wysokiej klasy zestaw HIFI z subwooferem 
      • Bardzo duże schowki na rufie – 2500 litrów na sprzęt i bagaże
      • Kokpit z miejscami do siedzenia dla 3 osób

      • Deska rozdzielcza może być wyposażona w dwa plotery 12″ każdy
      • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną kabiną prysznicową
      • Boczna kabina z podwójnym łóżkiem
      • Panele słoneczne na dachu (*T-top)
      • Materace i sofa na dziobie *
      • Stabilizacja żyroskopowa *
      • Aktywna stabilizacja trymu *
      • Ogrzewanie / klimatyzacja *
      • Może być wyposażony w 3 silniki Mercury Verado V8 300 KM

      * wyposażenie dodatkowe

      Specyfikacja techniczna

      Długość 12,40 m
      Szerokość 3,46 m
      Waga z silnikiem 350PS 5600 kg
      Zanurzenie 0,9 m
      Wysokość 3,75 m
      Pojemność paliwa 850 l
      Pojemność wody 135 l
      Czarny zbiornik na wodę 80 l
      Szary zbiornik na wodę opcjonalny
      Pojemność lodówki 70 + 70 + 85 l
      Kategoria CE B, 10 osób
      Liczba łóżek 4 (2 + 2)
      Prędkość +40 węzłów

      STANDARDOWE WYPOSAŻENIE

      • 2x Mercury Verado V8 300 KM
      • System kontroli Zipwake
      • Ster strumieniowy dziobowy SE 100
      • System świeżej wody
      • Kabina prysznicowa w łazience
      • Prysznic na pawęży
      • Lodówka o pojemności 70 l
      • Ploter Simrad 12″
      • Oświetlenie LED
      • Materace i poduszki dekoracyjne

      ALTERNATYWNE SILNIKI

      • Mercury Verado V8 2 x 300 KM
      • Mercury Verado L6 2 x 350 KM
      • Volvo Penta D4 DPI 2 x 320 KM


      Nimbus Commuter C9

      Nimbus

      C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
      C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.

      WOLNOŚĆ RUCHU

      Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.

      Zobacz film

      Współczesny skandynawski design

      Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego wzornictwa; tych, którzy cenią sobie przemyślane i sprytne rozwiązania. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe, naturalne światło dzięki dużemu, przesuwnemu, przeszklonemu dachowi. Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają miejsce do spożywania posiłków dla pięciu osób łącznie. Kanapa pasażerska w kokpicie łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się dwuosobowe łóżko z oddzielną toaletą i aneksem kuchennym.

      „W odróżnieniu od innych łodzi w tej kategorii, C9 oferuje bardzo dobre warunki noclegowe, z miejscem dla trzech osób dorosłych i dwojga dzieci, dzięki przestronnej kabinie dziobowej i salonowi” – mówi Joacim Gustavsson.

      W miejscu szklanego dachu, łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane płócienne zadaszenie, idealne dla tych, którzy chcą zapewnić optymalne samopoczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko sternika dysponuje przestrzenią dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16″ ploter lub dwa mniejsze 12″ plotery. Na dziobie znajduje się duży luk z dostępem do przedniej kabiny, a także dodatkowe miejsce siedzące dla czterech osób. Pokład rufowy oferuje szeroką kanapę z obszernym miejscem do przechowywania. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.

      „Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień korzystają ze swoich łodzi. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie. Byłoby jednak niefortunne nie zauważyć, że jest to nadal jednostka przeznaczona do rekreacji i nie powinna być porównywana z modelami skonstruowanymi w kategorii łodzi specjalistycznych”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.

      WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK

      „C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden.

      Joacim Gustavsson


      Główny projektant w stoczni Nimbus

      „Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”

      Specyfikacja techniczna

      Pod linkiem poniżej znajduje się specyfikacja techniczna do przeglądania i pobrania. Wyjaśniamy w niej i pokazujemy obrazy, funkcje i funkcjonalność oraz wiele więcej na temat Weekendera W9. Miłej zabawy!

      Nimbus C9 - Broszura 2020

      W skrócie

      • Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
      • Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
      • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
      • Walk-around
      • Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby

      • Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
      • Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
      • Podwójne łóżko w kabinie dziobowej
      • Kanapa ze schowkiem na pokładzie rufowym
      • Aneks kuchenny
      • Deska rozdzielcza może być wyposażona w 9″, 12″ ploter lub dwa 12″ plotery
      • Duży wybór wyposażenia dodatkowego

      Dane techniczne
      Długość 9,35 m
      Szerokość 2,95 m
      Waga z silnikiem Mercury 350PS 3 170 kg
      Pojemnośc baku paliwa 320 l
      Pojemność zbiornika na wodę 56 l
      Pojemność zbiornika na czarną wodę 40 l
      Prędkość maksymalna 40+ kts
      Max ludzi 8
      Kategoria CE C
      Koje 2

      Wyposażenie standardowe

      • Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM (biały)
      • Ster strumieniowy dziobowy
      • System kontroli Zipwake Dynamic Trim
      • Ploter Simrad GO 9
      • Prysznic na pokładzie rufowym
      • System świeżej wody
      • Lodówka
      • Pakiet oświetleniowy
      • Dywany i poduszki dekoracyjne

      Alternatywne silniki

      Silniki zaburtowe:

      Mercury Verado V8   250KM
      Mercury Verado V8   300KM
      Mercury Verado V10  350KM


      Nimbus Tender T9

      Nimbus

      Nimbus T9 to dziewięciometrowa, codzienna łódź, która oferuje duże możliwości indywidualnego wyposażenia i jest przeznaczona do wszystkich rodzajów codziennych zajęć, takich jak transport, sporty wodne i rekreacja.

      NASZE DZIEDZICTWO EWOLUOWAŁO

      T9 jest pierwszym modelem w naszej serii Tender, nowej interpretacji popularnej Novy, wprowadzonej po raz pierwszy na rynek w 1991 roku przez Nimbusa. Od tego czasu w serii Nova wyprodukowano około 2300 łodzi, wśród nich cieszącą się dużym powodzeniem serię 26 Nova oraz nagradzaną serię R, w skład której wchodziły modele 230R, 250R i 300R. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie T9.

      Zobacz film

      DZIELNA I SZYBKA

      „Odnowienie serii, która okazała się tak udana i tak silnie związana z DNA marki Nimbus, nie jest łatwym zadaniem. To dziedzictwo naprawdę przenika każdy obszar i etap, od projektu koncepcyjnego, konstrukcji, poprzez funkcjonalność i wygląd, aż do najdrobniejszych szczegółów. Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Novy”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.

      Podobnie jak w przypadku Weekendera 9, Tender 9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny. Pokład dolny natomiast umożliwia zamontowanie prostej sofy rufowej, która zapewnia zdecydowanie więcej miejsca. Alternatywnie, można ją skonfigurować z u-sofą z miejscem dla 5 osób, która łatwo przekształca się w leżak. Dostępna jest również opcja z aneksem kuchennym i zlewozmywakiem za fotelem kierowcy. Łódź jest dostępna z trzema różnymi rozwiązaniami zadaszenia – osłoną deski, krótkim daszkiem nad sterówką lub w wersji T-top z dużym, elektrycznie otwieranym dachem. Kokpit może być wyposażony w jeden duży ploter 16″ lub dwa plotery 12″ każdy. Na pokładzie dziobowym na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania rozkładanej kanapy, która wraz ze stołem tworzy dodatkową przestrzeń dla 4 osób.
      Pod pokładem znajduje się duża koja dla dwóch osób z wbudowaną wentylacją, dużym schowkiem i oddzielną łazienką z toaletą i umywalką.

      „T9 jest czymś w rodzaju kameleona i może przystosować się do większości sytuacji, na przykład transportu do domku wakacyjnego, do uprawiania różnych sportów wodnych, wędkowania, przenocowania lub spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i rodziną przez większą część roku. Zaletą tego, że już na etapie projektowania rozważaliśmy potrzebę wszechstronności w wielu obszarach zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi jest wiele dostępnych opcji, w zależności od jej przeznaczenia”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.
      T9 bazuje na tym samym dobrze wyważonym, stopniowanym kadłubie co W9. Łódź szybko osiąga stan bezwypornościowy i prędkość przelotową pomiędzy 20-35 węzłów, przy czym maksymalna prędkość wynosi +40 węzłów.

      Joacim Gustavsson


      Główny projektant w Nimbus

      „Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Nova.”

      W SKRÓCIE

      • Całkowicie nowy, stopniowany projekt kadłuba, zbudowany z myślą o najwyższej klasy sprawności morskiej i obsłudze
      • Ostro zakończony dziób, niska prędkość wchodzenia w ślizg
      • Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
      • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.
      • Koncepcja „Walk-around”
      • Kabina dziobowa i łazienka z wbudowaną wentylacją

      • Wiele wariantów układu sofy na pokładzie rufowym
      • Możliwość zamontowania aneksu kuchennego
      • Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 9″ do 16″ lub dwa 12″.
      • Dostępny w wersji z dachem T-top i z wieloma innymi rozwiązaniami zadaszenia
      • Duży wybór sprzętu do personalizacji
      • Sofa/miejsce siedzące na pokładzie dziobowym ze stołem

      SPECYFIKACJA TECHNICZNA

      Długość 9,35 m
      Szerokość 2,95 m
      Waga z silnikiem Mercury 350PS 2800 kg
      Pojemnośc baku paliwa 320 l
      Pojemność zbiornika na wodę 80 l
      Prędkość maksymalna 40+ kts
      Max. ilość osób 8
      Kategoria CE C
      Koje 2

      STANDARDOWE WYPOSAŻENIE

      • Mercury Verado 250 KM
      • Ster strumieniowy wydziobowy
      • System kontroli trymu Zipwake
      • Ploter Simrad Go 9″
      • Pokrowce
      • Prysznic na pawęży
      • Relingi i uchwyty wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
      • System świeżej wody
      • Oddzielna kabina łazienkowa
      • Aneks kuchenny
      • Lodówka
      • Pakiet oświetlenia
      • Dywany i poduszki dekoracyjne


      Nimbus Weekender W9

      Nimbus

      W9 jest przeznaczony dla tych, którzy szukają dobrze wyposażonego, nieco szybszego cruisera do codziennego użytku, zawierającego oczywiste dla łodzi Nimbus cechy. To łódź dla tych, którzy cenią sobie funkcjonalny skandynawski design, prostotę, bezpieczeństwo, komfort i dbałość o szczegóły.

      FUNKCJONALNY SKANDYNAWSKI DESIGN

      Nowy Weekender to reinterpretacja klasycznego cruisera Nimbusa, przeznaczonego dla osób prowadzących aktywny tryb życia. W9 jest szybką i niezawodną łodzią, przeznaczoną do celów towarzyskich i rekreacyjnych, oferującącą nocleg dla 4 osób. Może być wyposażony w silnik stacjonarny lub zaburtowy. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie W9.

      Zobacz film

      DLA AKTYWNEGO STYLU ŻYCIA

      Wśród elementów konstrukcyjnych, które łatwo rozpoznać znajdują się: układ wnętrza, który charakteryzuje się wieloma podobieństwami do jednostek 26 Epoca i 32 Ballista, szeroki pokład dziobowy zapewniający dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę podczas wejścia i opuszczenia pokładu, kształt okien bocznych z 22 Spectra, konstrukcja i działanie ramy zadaszenia ze zintegrowaną osłoną płócienną z 305 Drophead, kadłub stopniowany wprowadzony do rodziny Nimbus z serią R w 2000 r. i wiele innych.

      „Starannie wybraliśmy niektóre z naszych najlepiej sprzedających się łodzi, dokładnie opracowaliśmy projekt i wprowadziliśmy nowe rozwiązania, aby życie na pokładzie było jak najprostsze i jak najbardziej komfortowe. W9 odziedziczyło wiele z dotychczasowego sposobu projektowania i komponentów po naszych starszych, kultowych modelach”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni Nimbus.

      DZIELNOŚĆ I SZYBKOŚĆ

      „Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zaspokajanie potrzeb większej grupy docelowej poprzez oferowanie łodzi o dużej elastyczności w różnych obszarach zastosowań, w oparciu o jedną platformę. Na obecną chwilę potrzeby te są różne – od długich, całorocznych rejsów w północnej Norwegii po krótkie, szybkie jednodniowe wyprawy po Morzu Śródziemnym i wszystko pomiędzy nimi. Jesteśmy również świadomi, że wymagania dotyczące silników różnią się w zależności od przeznaczenia łodzi. Dlatego też klient może sam wybrać pomiędzy silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym a silnikiem zaburtowym lub stacjonarnym”, wyjaśnia Jonas Göthberg, dyrektor handlowy stoczni Nimbus.

      Kadłub W9 jest długi, z ostro zakończonym dziobem i stosunkowo płaską rufą. Zespół inżynierów Nimbusa dołożył wszelkich starań, aby utrzymać nisko położony środek ciężkości i uzyskać korzystny stosunek długości do szerokości kadłuba, który pozwala łodzi bezpiecznie poruszać się po wzburzonych wodach. Nowy kadłub nadaje W9 szybkości, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów.

      STARANNIE WYKONANY, FUNKCJONALNY PROJEKT

      W9 wyróżnia się nagradzaną koncepcją „Sidewalk”. Zapewnia to dużą przestrzeń, a także pozwala na swobodne poruszanie się po pokładzie. Dobrze zorganizowane boczne pokłady wokół całej łodzi zwiększają komfort i zapewniają poczucie bezpieczeństwa zarówno w porcie, jak i na morzu.

      Konstrukcja dziobu jest nowa i jest wynikiem dążenia do jak najdalej idącego wydłużenia linii wodnej w celu osiągnięcia pożądanych właściwości pływania. Kąt nachylenia dziobu ułatwia zintegrowanie przedniej wciągarki kotwicznej i zmniejsza ryzyko kolizji podczas cumowania pośród skał.

      Układ wnętrza i wyposażenie meblowe zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o prowadzeniu zajęć towarzyskich i rozrywkowych w rozmaitych formach. Jednym z istotnych atutów W9 jest niezwykła łatwość, z jaką można zmienić jego ustawienie, na przykład gdy po posiłku przyjdzie czas na kąpiel w morzu.

      „Zmiana z jednej funkcji na drugą może być często skomplikowana, wymagając podnoszenia, usuwania, skręcania i odkręcania elementów oraz zdejmowania i rozkładania materacy. Aby zmienić funkcję kanapy z części jadalnianej na plażową lub kąpielową, na pokładzie W9 wystarczy wykonać tylko kilka prostych ruchów” – mówi Joacim Gustavsson.

      Specyfikacja techniczna

      Pod linkiem poniżej znajduje się specyfikacja techniczna do przeglądania i pobrania. Wyjaśniamy w niej i pokazujemy obrazy, funkcje i funkcjonalność oraz wiele więcej na temat Weekendera W9. Miłej zabawy!

      Nimbus W9 - Broszura 2020
      Mats Jacobsson

      Główny projektant w stoczni Nimbus

      „Naszym celem było zadbanie o to, aby łódź była bezpieczna i stabilna przy wszystkich prędkościach, szczególnie w przedziale 20-35 węzłów, a także aby szybko wchodziła w ślizg. Ci, którzy do tej pory testowali W9, właśnie tego doświadczyli. Fakt, że dzięki doskonałej równowadze, stabilności i dobrze zaprojektowanym kadłubie, łódź pozostaje wyjątkowo sucha bez nadmiernego rozprysku wody, co zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Z pewnością czujemy, że to nam się udało” – mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w Nimbusie.

      W skrócie

      • Całkowicie nowa, stopniowana konstrukcja kadłuba
      • Minimalna prędkość wchodzenia w ślizg
      • Ostro zakończony dziób
      • Prędkość maksymalna +40 węzłów
      • Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
      • Chodniki boczne, projekt Nimbusa „Sidewalk”
      • Dwuosobowe łóżko w kabinie dziobowej
      • Kabina ze zintegrowaną wentylacją

      • Duża sofa L-kształtna w salonie, która przekształca się w leżak słoneczny w ciągu dnia i służy jako podwójne łóżko w nocy
      • Aneks kuchenny z lodówką o pojemności 65 litrów
      • Deska rozdzielcza może być wyposażona w ploter 9″, 12″, 16″ lub dwa plotery 12″
      • Dostępny w wersji T-top i z wieloma wariantami zadaszenia
      • Materace dziobowe z pokrowcem

      SPECYFIKACJA TECHNICZNA

      Długość 9,35 m
      Szerokość 2,95 m
      Zanurzenie 0,4 m
      Waga 2 800 kg
      Max. ilość osób 8
      Kategoria projektu C
      Kabiny 1
      Łóżka 2+2
      Pojemność zbiornika paliwa 320 l
      Pojemność zbiornika wody 56 l
      Zbiornik czarnej wody 40 l
      Max. prędkość 44 węzłów
      Prędkość przelotowa 20-35 węzłów

      WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

      • Zaburtowy silnik Mercury Verado o mocy 250 KM (biały)
      • Ster strumieniowy dziobowy
      • System Zipwake Dynamic Trim
      • Ploter Simrad GO 9″
      • Komputer pokładowy Volvo Penta
      • Głębokościomierz Volvo Penta
      • Hydrauliczne sterowanie
      • Pakiet oświetlenia
      • Prysznic na pokładzie rufowym
      • System świeżej wody
      • Toaleta, zbiornik wody czarnej
      • Aneks kuchenny
      • Lodówka o pojemności 65 l
      • Dywany i poduszki dekoracyjne

      ALTERNATYWNE SILNIKI

      Silniki zaburtowe:

      • Mercury Verado V8 250 KM
      • Mercury Verado V8 300 KM
      • Mercury Verado V10 350 KM


      Nimbus 305 Drophead

      Nimbus

      Nimbus 305 Drophead - nowy rodzaj cruisera, doskonały na weekendowe i kilkudniowe wyprawy. Łódź została zbudowana w oparciu o nową koncepcję Smart Speed, aby zapewnić maksymalny komfort dla wszystkich na pokładzie, przy każdej prędkości. Wyposażenie i funkcjonalności zaprojektowano w sposób pozwalający na organizację różnego rodzaju aktywności na pokładzie.

      JACHT NA CO DZIEŃ

      305 Drophead to otwarty jacht, zbudowany na tej samej platformie co wielokrotnie nagradzane 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty, skandynawski design skoncentrowany na prostocie obsługi i przemyślanych rozwiązaniach funkcjonalnych.

      Zobacz film

      KONCEPCJA "SMART SPEED"

      Technologia Smart Speed cechuje się przede wszystkim kadłubem zaprojektowanym z myślą o komforcie żeglugi przy prędkości od 0 do 22 węzłów. Jacht szybko wprowadzany jest w stan bezwypornościowy, dlatego też silniki pracują z dużą oszczędnością paliwa przy szerokim zakresie prędkości. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie prędkości do warunków panujących na morzu, a tym samym zapewnienie większego bezpieczeństwa i komfortu. 

      305 Drophead to otwarty jacht, zbudowany na tej samej platformie co wielokrotnie nagradzane 305 Coupé. Oznacza to stylistycznie czysty, skandynawski design skoncentrowany na prostocie obsługi i przemyślanych rozwiązaniach funkcjonalnych.

      „Niektórzy lubią pędzić, gdy są za sterem, lecz niewielu lubi przekraczać granice prędkości na morzu. Główną ideą tego modelu jest to, aby wszyscy na pokładzie dobrze się czuli i mogli cieszyć się pobytem na pokładzie podczas podróży”, powiedział Joacim Gustavsson.

      „Prostota jest hasłem przewodnim w naszym procesie projektowania.” – dodaje.

      Skandynawski design

      305 Drophead praktycznie w całości emanuje skandynawskim designem, a materiały zostały dobrane z dużą starannością. Wnętrze łodzi wyróżnia się czystą jakością, jest przestronne i lekkie. Jacht wyposażono w zintegrowaną wentylację, a pokryte jasnymi materiałami ściany redukują hałas. Mahoniowe oprawy tworzą piękny kontrast z lakierowanymi powierzchniami, zapewniając ciepłą atmosferę. Oświetlenie zaprojektowano tak, aby zagwarantować zarówno komfort jak i efektywność. Pod pokładem znajdują się dwie kabiny – główna dziobowa i boczna, oraz łazienka z toaletą i prysznicem.

      ATRAKCYJNE I WYTRZYMAŁE TKANINY

      Tekstylia są wykonane z przędzionego poliestrowego akrylu, materiału, który jest nie tylko wytrzymały i odporny na działanie soli i słońca, ale także miękki i wygodny do użytkowania. Dostępne kolory tapicerki to jasny niebieski i beżowy. Kolorystyka i współczesne wzory poduszek podkreślają wyposażenie pomieszczeń. Na życzenie klienta dostępne jest wnętrze w lakierowanym mahoniu z tekstyliami w jasnym skandynawskim beżu lub klasycznym morskim błękicie z zastosowaniem tkaniny technicznej Sunbrella w kolorze jasnoniebieskim. Całe oświetlenie wykonane w technologii LED.

      „Tekstylia zostały starannie dobrane. Powinny być nie tylko estetyczne, ale także odporne na słońce, słoną wodę i intensywne użytkowanie. Tekstylia Sunbrella słyną z odporności na działanie czynników atmosferycznych i promieni UV bez wpływu na kolory i właściwości użytkowe. Pokrowce na poduszki mogą być prane w pralce, co jest pożądane przez naszych klientów”, mówi Joacim Gustavsson.

      Joacim Gustavsson


      Główny projektant w stoczni Nimbus

      „Z 305 Drophead zwracamy się do tych, którzy planują wspaniałe i swobodne rejsy, kładąc nacisk na relacje towarzyskie, gdzie prędkość nie jest najważniejszym czynnikiem”

      WODOODPORNOŚĆ, SPRYT I PROSTOTA

      Użytkowanie, utrzymanie i obsługa Nimbusa powinny być proste i bezproblemowe. Prostotę można czasem pomylić z czymś mniej komfortowym i słabiej wykonanym, ale dla nas oznacza to coś wręcz przeciwnego. 

      „Każdy na pokładzie powinien czuć się bezpiecznie i komfortowo wiedząc, że potrzebna do obsługi funkcja jest dostępna tam, gdzie powinna się znaleźć i że naprawdę działa. Wiemy, że tylko wtedy ludzie będą mogli naprawdę cieszyć się żeglugą i towarzysko spędzać czas na pokładzie”, mówi Joacim Gustavsson.

      Jednym z przykładów jest elektrycznie sterowane płócienne zadaszenie, które po naciśnięciu jednego przycisku składa się do kasety umieszczonej w ramie okiennej – proste i eleganckie”. Rozłożony, płócienny dach osłania cały kokpit, czyli ster, aneks kuchenny i salon.

      Czteromiejscowy stół w jadalni łatwo przekształca się w dodatkową, podwójną koję. Przednią kanapę można odwrócić w kierunku kursu, aby dwie osoby mogły podróżować zwrócone do przodu. Kokpit i pokład rufowy nawiązują do siebie dzięki świetnemu doborowi materiałów oraz dużej 6-miejscowej U-kształtnej sofie rufowej.

      W kokpicie znajduje się w pełni wyposażony, aneks kuchenny z lodówką o pojemności 65 litrów. Jacht wydaje się być szczególnie przestronny, ponieważ platforma kąpielowa, pokład i kokpit zostały zbudowane na tym samym poziomie. 

      Materiały użyte do konfiguracji kokpitu i pokładu rufowego zostały starannie dobrane tak, aby zapewnić elegancką i komfortową atmosferę, a jednocześnie być tak wytrzymałym i bezobsługowym, jak to tylko możliwe.

      Gotowy do rejsu

      • Ploter Simrad 9″ NSS, Evo 2
      • Przewód zasilający i ładowarka Mastervolt 35A
      • Ster strumieniowy dziobowy SE 60
      • Zbiornik czarnej wody z elektryczną pompą

      • Ogrzewanie Eberspracher D4
      • System ogrzewania wody o pojemności 22 litrów
      • Klapy trymowe
      • Komputer Volvo Penta Trip
      • Głębokościomierz

      SPECYFIKACJA TECHNICZNA

      Długość 10,07 m
      Szerokość 3,25 m
      Zanurzenie 0,9 m
      Waga 4000 kg
      Max. ilość osób 8
      Kategoria CE B
      Kabiny 2
      Łóżka 4+2
      Pojemność zbiornika paliwa 280 l
      Pojemność zbiornika wody 150 l
      Silnik 1 x Volvo Penta D3 220 KM
      Max. prędkość 22 węzły
      Prędkość przelotowa 16-18 węzłów

       

      POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW
      Pojemność zbiornika paliwa 250 l
      Pojemność zbiornika wody świeżej 150 l
      Pojemność zbiornika wody ciepłej 20 l
      Pojemność zbiornika wody czarnej 80 l
      INSTALACJA ELEKTRYCZNA 12V I 230V
      Uruchomienie akumulatora 1 x 12V x 77 Ah
      Akumulator serwisowy 3 x 12V x 80 Ah
      Akumulator serwisowy Heavy Duty 1 x 12V 77 Ah
      Częstotliwość 50 Hz
      Moc brzegowa 230V AC
      Ładowarka 230 V 16 A
      ALTERNATYWNE SILNIKI
      Torqeedo Deep Blue i 1800 obr/min
      Volvo Penta D3-110 81kW (110 KM)
      Volvo Penta D3-150 110kW (150 KM)
      Volvo Penta D3-220 164kW (220 KM)

      Standardowe wyposażenie

      • Aneks kuchenny z ceramiczną płytą grzewczą i lodówką o pojemności 65 litrów
      • Oświetlenie LED
      • Łóżko typu Queen
      • Gniazda 12V
      • Platforma kąpielowa 
      • Drabinka kąpielowa
      • Stół na pokładzie rufowym

      • Zautomatyzowany system przeciwpożarowy
      • Gaśnica
      • Łazienka z toaletą, umywalką i kabiną prysznicową
      • Dywany i poduszki dekoracyjne
      • Materace rufowe i dziobowe
      • Kosz na odbijacze
      • Flagsztok
      • Apteczka

      • Uchwyty na napoje
      • Relingi i uchwyty wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
      • Manualna i elektryczna pompa zęzowa
      • Zestaw narzędzi NIMBUS
      • Zestaw naczyń i sztućców NIMBUS
      • Zbiornik czarnej wody z elektryczną pompą
      • Sygnał dźwiękowy
      • Spryskiwacze i wycieraczki szyby czołowej