Nimbus 495 Flybridge
Własna wyspa
Doświadcz luksusowego komfortu we własnym pływającym domu idealnym na przygody na wszystkich wodach. Ewolucja klasycznego Coupé, oferująca niezrównaną wszechstronność na dłuższe podróże.
Z modelem 495 Nimbus oficjalnie wkroczył w segment łodzi eksploracyjnych, tworząc prawdziwy „wędrowiec” – jednostkę przeznaczoną do wspaniałych podróży i dalekodystansowej eksploracji wód. Model 495 wyznacza nowe granice możliwych doświadczeń i ustanawia nowy standard, który czyni nordycką łódź coupé istotną na międzynarodowym rynku, przede wszystkim w regionie Morza Śródziemnego, w USA oraz w krajach nordyckich.
Wirtualny spacer po NIMBUS 495
Dołącz do Joacima Gustavssona, głównego projektanta w Nimbus Group, w szczegółowym wirtualnym spacerze po nowym modelu 495. Poznaj proces projektowania oraz idee stojące za tym wyjątkowym konceptem.
Projektowanie z myślą o wielkiej podróży
Zmiany w sposobach podróżowania i nawykach wakacyjnych w ostatnich latach wzmocniły u wielu osób potrzebę posiadania własnej strefy wolności – azylu, który zapewnia komfort i bezpieczeństwo, pozwalając spędzić wakacje we własnym kraju lub na własnym kontynencie.
Łodzie są jak małe światy – miniaturowe społeczeństwa – z ludźmi i historiami przemierzającymi kolejne porty. Morze jest żywiołem, który jednocześnie łączy i dzieli ludzi.
Głównym celem modelu Nimbus 495 Flybridge było stworzenie jednostki ekspedycyjnej – „wędrowca”, jeśli można tak powiedzieć. Dlatego pojemność zbiorników została zaprojektowana tak, aby umożliwić pokonywanie dużych dystansów, ale także spokojny postój w naturalnych zatokach przez dłuższy czas, bez obaw o dostawy prądu, świeżej wody czy pojemności zbiornika czarnej wody.
Nimbus 495 Flybridge oferuje możliwość dotarcia niemal wszędzie i komfortowego życia na pokładzie przez wiele tygodni – niezależnie od tego, czy planujesz wielką przygodę, czy wakacje w przytulnym, lokalnym archipelagu.
Jedną z kluczowych cech projektu tej łodzi jest łatwość obsługi i wyrozumiałość w użytkowaniu przez dwie osoby w wymagającym nordyckim archipelagu, a jednocześnie komfort i bezpieczeństwo dla pary lub rodziny, które chcą wyruszyć w długą podróż odkrywczą po Morzu Śródziemnym lub wzdłuż wschodniego wybrzeża USA. To właśnie dlatego podczas prac nad projektem nazwaliśmy tę łódź „własną wyspą”.
„Ponieważ łódź taka jak 495 Flybridge jest skierowana do określonej grupy klientów z dużym doświadczeniem, jasno zdefiniowanymi wymaganiami, życzeniami, marzeniami i potrzebami, będziemy w stanie przeprowadzić szerokie dostosowania we współpracy z klientem i zgodnie z jego specyfikacjami” mówi Mats Jacobsson, Dyrektor Techniczny Nimbus Group.
Pływanie po skandynawsku
Uważamy, że coraz mniej jest łodzi opartych na doświadczeniu i rozwiązaniach dostosowanych do lokalnych warunków. Nimbus ma długą tradycję budowania łodzi typu coupé. Chcemy w pełni wykorzystać ten potencjał w modelu 495.
W regionie nordyckim mamy tradycję sięgającą kilku tysięcy lat budowania łodzi przystosowanych do archipelagów i lokalnych warunków. Daje nam to perspektywę doświadczenia, na którym opieramy nasze działania tutaj w Skandynawii, wiedząc, że drewno do statku „Oseberg” zostało ścięte w 819 roku. Łodzie sprzed ponad 1100 lat z Danii i Norwegii uznawane są za „fizjologicznie” w pełni rozwinięte. Oznacza to, że projektowanie i sztuka budowania osiągnęły taki poziom, że prawie nie było miejsca na dalsze udoskonalenia. Późniejsze badania modeli w tunelu aerodynamicznym pokazały, że linie kadłuba łodzi wikingów były niemal optymalne, a tego rodzaju wiedza nie została osiągnięta z dnia na dzień.
Nowoczesna tradycyjna łódź zbudowana w technologii klinkierowej dzieli swoje DNA z łodziami wikingów. Dzięki powolnej ewolucji od prostego kilu do łodzi z rufą uniesioną ku górze i na zewnątrz, tradycyjna łódź zyskała to, co teraz nazywamy jej naturalnym kształtem. Okazuje się w praktyce, że to, co wydaje się naturalne, bardzo często jest właściwym rozwiązaniem na morzu.
Nasze doświadczenie pokazuje, że łodzie zaprojektowane z myślą o zmiennych warunkach nordyckich, jak archipelagi i fiordy, sprawdzają się na wszystkich wodach. W modelu 495 chcemy wykorzystać te rozwiązania, tworząc łódź idealną do długich podróży na morzu lub w archipelagu.
Nimbus 495 Flybridge to przestronność, komfort i pojemność, które sprawiają, że może stać się domem na morzu – własną wyspą.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w Nimbus Group
„Aby w pełni docenić łódź taką jak 495 Flybridge, uważamy, że ważne jest zrozumienie ogólnego projektu łodzi. Jest on ściśle związany z żywiołem morza, dlatego właśnie wygląda tak, jak wygląda.”
Joacim Gustavsson
Główny projektant w Nimbus Group
„W modelu 495 Flybridge chcemy rozwinąć koncept coupé, jednocześnie opierając się na dziedzictwie wcześniejszych i obecnych modeli coupé Nimbus. Salon jest sercem łodzi, centrum całego modelu. To tam żyjemy na pokładzie. To tam znajduje się sterówka, jadalnia, strefa wypoczynkowa i kuchnia.”
Maksymalizacja możliwości
Celem modelu Nimbus 495 Coupé jest stworzenie pływającego domu, który jest zarówno komfortowy, jak i bezpieczny, pozwalając poczuć się przytulnie i zachęcając do spędzenia długiego czasu na pokładzie. Projekt łodzi koncentruje się na optymalizacji funkcjonalności, co widać w dużych tylnych oknach salonu. Okna te zostały dodane, aby poprawić doświadczenie w kuchni, która jest otwartą, spójną i zintegrowaną częścią całej strefy towarzyskiej na rufowym pokładzie oraz w salonie. Integracja tych okien pomaga stworzyć przyjazną i otwartą atmosferę, która sprawia, że spędzanie czasu w kuchni i strefach towarzyskich jest jeszcze przyjemniejsze.
Dynamic Positioning System
System Dynamic Positioning (DPS) to idealne rozwiązanie, gdy kierowca musi tymczasowo utrzymać kurs i pozycję łodzi, na przykład podczas przygotowań do cumowania, oczekiwania na tankowanie lub otwarcie mostu czy śluzy. Pozwala to załodze na spokojne przygotowanie fenderów i lin, dając kierowcy wystarczająco dużo czasu na bezpieczne zaplanowanie kolejnego manewru, nawet na głębokich wodach.
W trybie DPS, zmiana pozycji łodzi jest bezwysiłkowa – wystarczy dotknąć joysticka, aby dostosować pozycję lub rotację łodzi, co jest szczególnie przydatne, gdy wiatr i prądy utrudniają ręczne sterowanie. Włączenie DPS jest równie proste, jak naciśnięcie przycisku na joysticku, co skutecznie utrzymuje łódź w precyzyjnej pozycji. Wyłączenie systemu również jest łatwe – wystarczy przesunąć dźwignie sterowania lub ponownie nacisnąć przycisk. Obejrzyj film i przekonaj się sam.
Specyfikacja techniczna
W poniższym linku znajdziesz specyfikację techniczną do pobrania, w której wyjaśnimy i pokażemy obrazy, cechy i funkcjonalności oraz więcej informacji o modelu 495 Flybridge. Miłej lektury!
SZYBKIE FAKTY
- DPS i wspomagane dokowanie
- 3. kabina (opcjonalnie): łóżko piętrowe lub biuro/pomieszczenie gospodarcze
- Hydrauliczna platforma kąpielowa
- Pełna personalizacja kokpitu szklanego i nawigacji Garmin
- Klimatyzacja (chłodzona wodą) 49000 BTU – pełna łódź (salon, kabina właściciela, kabina przednia, kabina boczna, toaleta)
- Dodatkowy zestaw akumulatorów litowo-jonowych (+330 Ah)
- Proporcjonalny ster strumieniowy
- Stabilizator Quick Anti-Roll MC2 X16
- Windy do cumowania Quick x4 TB2-500-24V
- Generator diesel 110/230V Fisher Panda 15000i, 10,8 kW
- Transformator izolacyjny
- Podgrzewacz diesel 2 x Eberspächer D6
- Bimini top na Flybridge – elektryczny
- Zmywarka 110/230V
- Maszyna do lodu 110/230V
- Wetbar na pokładzie rufowym, woda, zlew, grill 110/230V
- Elektryczna winda kotwiczna rufowa, w tym pilot zdalnego sterowania, stała platforma kąpielowa, kotwica Ultra 27 kg
- Wi-Fi lub Starlink
- Pralka w szafie kabiny bocznej
- Odsalacz wody
- Elektryczna trap rufowy Pasarella
- Myjka pokładowa, woda pitna
- System do przechowywania pontonu, hydrauliczna platforma kąpielowa
Specyfikacja techniczna
Nimbus 495 Flybridge
Długość całkowita | 14,9 – 15,0 m |
Długość kadłuba | 13,7 m |
Szerokość | 4,6 m |
Zanurzenie | 1,2 m |
Waga | 19 100 kg |
Zbiornik diesla | 1 700 l |
Zbiornik na wodę | 520 l |
Zbiornik na szarą wodę | 340 l |
Pojemność podgrzewacza wody | 80 l |
Zbiornik na czarną wodę | 170 l |
Akumulator rozruchowy 12V | 2 x 95Ah (850 CCA EN) 4 (2+2) |
Heavy Aux 24V | 4 x 95Ah (850 CCA EN) |
Aux 12V | 660Ah |
Prędkość przelotowa | 20-24kn |
Top Najwyższa prędkość | 30kn |
Kategoria | B/C |
Max osób | 14/16 |
Alternatywy napędu
Volvo Penta Pod, IPS650 | 2 x D6 480 hk |
Specyfikacja standardowa
- 2 x Volvo Penta IPS650
- System kokpitu Glass Volvo Penta z dwoma wyświetlaczami MFD 12 cali
- System kokpitu Glass Volvo Penta z jednym wyświetlaczem MFD 12 cali na flybridge
- Interceptory z automatycznym trimem i listą
- Proporcjonalny ster strumieniowy dziobowy SEP170 24V
- Proporcjonalny ster strumieniowy dziobowy
- Zasilanie z brzegu i ładowarka akumulatorów
- Generator diesla 230V w zestawie
- Akumulator, monitor inwerter
- Zestaw akumulatorów litowo-jonowych 400 Ah zasilanie pomocnicze
- Energia słoneczna 400 Watów
- Elektryczna płyta grzewcza 230Vl, wentylator
- Lodówka 130 l, 12V
- Wyciągarki z funkcją interwałową, 4 wycieraczki
- System audio w salonie / na pokładzie rufowym
- Klimatyzacja w salonie pokładowym, kabinie głównej, kabinie VIP oraz kabinie SB (chłodzona woda)
- Prysznic na rufie (ciepła/zimna woda)
- Podłoga laminowana z drewna wewnątrz łodzi
- Elektryczny właz dachowy
- Elektryczne toalety x 2
- Rolety w salonie pokładowym, boczne okna
- Roleta przeciwsłoneczna, wewnętrzny dach
- Drzwi boczne w salonie pokładowym
- Drzwi boczne na burcie (strona prawa)
- Elektryczne okno boczne (strona lewa)
- Ekskluzywna zastawa stołowa Nimbus dla 6 osób
- Nakładka na materac, kabina główna
- Nakładka na materac, kabina VIP
- System zbiornika na wodę szarą
- Elektryczne okno w salonie rufowym do dostępu do kuchni
- Chowane okno na pokładzie rufowym
LASAI 22 GL
Nimbus
Przyjazna dla środowiska łódź zasilana energią słoneczną, która potrafi cicho i ekologicznie pływać wzdłuż wybrzeża, jezior i rzek.
Do 15 węzłów prędkość
DO 100NM zasięg
OD 59,400 Euro NETTO
CISZA NATURY, ENERGIA SŁOŃCA
Lasai to rewolucyjny sposób na podróżowanie wodnymi szlakami. Zasilana energią słoneczną, oferuje cichą, ekologiczną podróż, nie zakłócając spokoju przyrody ani nie emitując szkodliwych substancji.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ, DESIGN I SPOKÓJ
Firma LASAI zobowiązała się do wykorzystania całej swojej wiedzy, doświadczenia i najnowszych technologii, aby tworzyć łodzie, które są w pełni przyjazne dla środowiska. „Nasza misja jest jasna: chcemy, by ludzie mogli odkrywać piękno natury w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, dając przyszłym pokoleniom szansę na cieszenie się naszym wspólnym dziedzictwem.”
WARTOŚCI, KTÓRYMI SIĘ KIERUJEMY
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Nasze łodzie pomagają zminimalizować Twój wpływ na środowisko. Ciche pływanie pozwala poczuć prawdziwą harmonię z naturą. Zero hałasu, zero emisji - tylko Ty i otaczające Cię piękno. Planeta potrzebuje, byśmy o nią zadbali, a LASAI odpowiada na to wezwanie. Nasze łodzie zasilane energią słoneczną i elektryczną zostawiają po sobie tylko jedno - niezapomniane wspomnienia zapisane w Twoim sercu.
INNOWACJA
Innowacja to robienie rzeczy w nowy sposób. Nie zawsze oznacza tworzenie czegoś od podstaw, ale często polega na połączeniu istniejących technologii w sposób całkowicie przełomowy. Tak jak nasz system napędu elektrycznego zasilanego energią słoneczną albo cyfrowe zarządzanie energią, które napędza nasze łodzie. To inny sposób pływania, który pozwala być o krok przed resztą, łącząc nowoczesność z ekologiczną odpowiedzialnością.
INWESTYCJA
Inwestowanie to myślenie o przyszłości i dbanie o jej ochronę. Jako opiekunowie naszej planety, musimy działać teraz, aby chronić nasze morza, jeziora i rzeki. Od momentu uruchomienia silnika elektrycznego w łodzi LASAI oszczędzasz energię i koszty związane z konserwacją, jednocześnie wywierając pozytywny wpływ na ekosystem. To mądra inwestycja, która przynosi korzyści zarówno Tobie, jak i środowisku, już od samego początku.
DESIGN
Cichy rejs to także rejs w wielkim stylu. Nasze łodzie zostały zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół - od smukłych krzywizn po precyzyjnie dopracowane linie pokładów i elementów zewnętrznych. Elegancja i wyrafinowanie są widoczne w każdym aspekcie konstrukcji, co sprawia, że pływanie naszymi łodziami to nie tylko ekologiczne, ale także stylowe doświadczenie.
JAKOŚĆ
Cichy rejs wymaga łodzi, na której można polegać. Jakość naszych łodzi widać w materiałach i komponentach, których używamy do ich budowy. Jakość to także coś, co można poczuć, łodzie LASAI przechodzą przez rygorystyczne procesy produkcyjne i kontrolę jakości, co widać i czuć na pokładzie. Ponieważ cichy rejs to nie tylko komfort, ale także niezawodność.
STYL ŻYCIA
Cichy rejs to sposób na oderwanie się od wyzwań współczesnego życia. Nasze łodzie pozwalają zostawić stres na lądzie - wystarczy wejść na pokład i cieszyć się kojącą podróżą. Technologia solarna płynie w rytm natury, tak jak słońce i morze. Radzimy sobie lepiej, gdy potrafimy docenić ich moc. LASAI to więcej niż łódź - to zaproszenie do spokoju i harmonii z otaczającym światem.
DOŚWIADCZENIE
Nasze doświadczenie prowadzi Cię ku nowym horyzontom. Łodzie LASAI łączą w sobie najnowszą technologię i wieloletnie doświadczenie, tworząc przestrzeń, w której ludzie dzielą wspólną wizję przyszłości. Dbamy o każdy, nawet najmniejszy detal, oferując przyjazną i spersonalizowaną obsługę. Wiedza i doświadczenie to fundamenty naszej pracy, a efekty są widoczne w każdej łodzi. Zawsze widać, kiedy coś zostało zrobione naprawdę dobrze.
Wyposażenie standardowe
- Kadłub i pokład z tworzywa wzmacnianego włóknem szklanym
- Żelkot w niestandardowym kolorze
- Wykończenie: pianka PE/EVA z syntetycznego drewna tekowego
- Kompletna tapicerka z tkaniny morskiej
- Platforma rufowa – 80 cm
- Łóżko słoneczne na rufie
- Fotel pilota z możliwością przekształcenia
- Stały stół dziobowy z materiału syntetycznego
- Integracja systemu z wielofunkcyjnym ekranem dotykowym SIMRAD 9″.
- System dźwiękowy Bluetooth z dwoma morskimi głośnikami o mocy 200 W
- Elektroniczne sterowanie
- Gniazdo zasilania z brzegu
- Zestaw kabli zasilania z brzegu
- Twardy dach z panelami słonecznymi – 700 W
- Ręczna pompa zęzowa
- Automatyczna pompa zęzowa
- Wszechstronne oświetlenie LED
- 2 złącza USB
- Elektryczna winda kotwiczna + 7,5 kg kotwica ze stali ocynkowanej + 30 m łańcuch ze stali ocynkowanej
- Krążek dziobowy ze stali nierdzewnej
- 4 chowane knagi cumownicze
Wyposażenie opcjonalne
- Wykończenie: Syntetyczny tek
- Wykończenie: Materiał organiczny
- Wykończenie: Materiał z recyklingu
- Pełna tapicerka premium
- Pełna tapicerka z tkanin z recyklingu
- Teleskopowy wspornik stołu, który można przekształcić w leżak + tapicerkę leżaka
- Drewniana płyta stołu dziobowego
- Integracja systemu z wielofunkcyjnym ekranem dotykowym SIMRAD 12″
- Najwyższej jakości system dźwiękowy
- Pokrowiec ochronny kokpitu LASAI
- Kompletny pokrowiec na łódź LASAI
- Izotermiczna chłodziarka
- Elektryczna chłodziarka
- Bimini z tkaniny tekstylnej
- Bimini z tkaniny z recyklingu
- Składany twardy dach
- Bimini z tkaniny fotowoltaicznej
- Prysznic
- 40-litrowy zbiornik na słodką wodę i pompa
- Korek wlewu
- Światła nawigacyjne
- Elektryczna winda kotwiczna + 7,5 kg kotwica ze stali nierdzewnej + 30 m łańcuch ze stali nierdzewnej
- Oczko dziobowe
- 2 dodatkowe knagi boczne
Nimbus Weekender W11
Nimbus
W11, wizja idealnego weekendowego cruisera Nimbus, jest przeznaczona dla osób prowadzących aktywny tryb życia, które chcą przedłużyć swój weekend, podróżować dalej i spędzać czas z bliskimi.
DOŚWIADCZ PŁYWANIA NA ZUPEŁNIE INNYM POZIOMIE
W11 to ewolucja W9, zaprojektowana z większą przestrzenią i funkcjami na pokładzie. Obejmuje to przestronną część wypoczynkową na rufie z regulowanymi miejscami do siedzenia, wieloma leżankami, kuchnią na świeżym powietrzu, stabilizacją żyroskopową, dużą ilością miejsca na sprzęt do pływania oraz dużą ilością miejsca na pokładzie, zapewniającą maksymalną swobodę ruchu.
FUNKCJONALNY PROJEKT
Podstawowym elementem W11 jest funkcjonalny skandynawski design, zgodnie z tradycją Nimbus, wykonany jest z dbałością i zapewnieniem użytkownika o najwyższym komforcie i pełnej fali wrażeń. Posiada również wielokrotnie nagradzany projekt Nimbus sidewalk, który zapewnia dużo przestrzeni wewnętrznej oraz łatwe i bezpieczne poruszanie się po pokładzie.
Układ wnętrza i wielofunkcyjne układy siedzeń zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o zajęciach towarzyskich i rozrywce. Idealnie nadają się do spędzania czasu z przyjaciółmi lub rodziną, relaksu, pływania lub opalania się na pokładzie dziobowym lub rufowym.
W11 zawiera także nowe funkcje, takie jak składane boczne burty zapewniające dodatkową przestrzeń i elastyczność po zakotwiczeniu oraz opcjonalną hydrauliczną platformę pływacką wysuwaną za silnikami, dzięki czemu goście na pokładzie mogą być bliżej wody.
Kokpit W11, podobny do W9, zapewnia doskonałą ochronę dzięki dużej osłonie okiennej. Standardowa otwarta łódź jest wyposażona w bimini, ale opcjonalnie można dodać duży elektryczny dach słoneczny, podobny do tego z T11.
Pod pokładem znajdują się miejsca do wygodnego noclegu dla czterech osób w dwóch przestronnych kojach oraz przestronna łazienka z toaletą i prysznicem.
DUŻE PRZESTRZENIE I FUNKCJONALNOŚĆ
Serce łodzi znajduje się w części wypoczynkowej. Jest to wyjątkowo obszerna i wielofunkcyjna przestrzeń towarzyska, którą można łatwo dostosować w zależności od zajęć, takich jak rejsy wycieczkowe, opalanie, pływanie, rozrywka, lunch i kolacja lub spokojne popołudnie z czytaniem w cieniu.
Łódź zbudowana jest na tym samym dobrze wyważonym schodkowym kadłubie, co modele T11 i C11, co gwarantuje doskonałe właściwości przy dużych prędkościach. Łódź jest wyposażona w dwa silniki zaburtowe Mercury V10 o mocy 400 KM lub dwa silniki zaburtowe V8 o mocy 300 KM. Zakres prędkości wynosi od 20 do 40+ węzłów.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus
„W11 został zaprojektowany, aby rozszerzyć Twoje możliwości, zabrać Cię tam, gdzie chcesz, szybko, mając więcej miejsca i funkcji na pokładzie. Prostota i łatwość obsługi były kluczowymi czynnikami przy jej opracowywaniu, w wyniku czego powstała łódź o najwyższym komforcie, maksymalizująca wygodę życia.”
Dane techniczne
Długość | 12,40 m |
Szerokość | 3,46 m |
Waga z silnikiem Mercury 350PS | 5 600 kg |
Zanurzenie | 0,9 m |
Pojemność zbiornika paliwa | 850 l |
Pojemność zbiornika na wodę | 135 l |
Pojemność zbiornika na czarną wodę | 80 l |
Prędkość maksymalna | 40+ kts |
Max ludzi | 10/12 |
Kategoria CE | B/C |
Koje | 2+2 |
Szybkie fakty
- Duży leżak ze składanym oparciem na przednim pokładzie, z łatwym i bezpiecznym dostępem.
- Duży T-Top z elektrycznie otwieranym dachem.
- Kabiny bliźniacze z toaletą i prysznicem.
- Duża kuchnia do gotowania oraz w pobliżu miejsca do siedzenia.
- Ergonomiczna przestrzeń kierowcy z ogromnym ekranem zapewniającym panoramiczny widok.
- Łatwe zakrycie całej kabiny baldachimem do użytku w każdych warunkach pogodowych.
- Przede wszystkim bardzo elegancki design z ogromnymi możliwościami morskimi i wysoką wydajnością.
Alternatywne silniki
Silniki zaburtowe:
Mercury Verado V8 2×300 KM
Mercury Verado V10 2×400 KM
Nimbus Commuter C9
Nimbus
C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.
WOLNOŚĆ RUCHU
Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.
Współczesny skandynawski design
Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego wzornictwa; tych, którzy cenią sobie przemyślane i sprytne rozwiązania. Przestronny kokpit oferuje wspaniałe, naturalne światło dzięki dużemu, przesuwnemu, przeszklonemu dachowi. Obrotowe fotele w kokpicie zapewniają miejsce do spożywania posiłków dla pięciu osób łącznie. Kanapa pasażerska w kokpicie łatwo przekształca się w dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się dwuosobowe łóżko z oddzielną toaletą i aneksem kuchennym.
„W odróżnieniu od innych łodzi w tej kategorii, C9 oferuje bardzo dobre warunki noclegowe, z miejscem dla trzech osób dorosłych i dwojga dzieci, dzięki przestronnej kabinie dziobowej i salonowi” – mówi Joacim Gustavsson.
W miejscu szklanego dachu, łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane płócienne zadaszenie, idealne dla tych, którzy chcą zapewnić optymalne samopoczucie na świeżym powietrzu w ciepłe letnie dni. Stanowisko sternika dysponuje przestrzenią dla dwóch osób i może być wyposażone w jeden duży 16″ ploter lub dwa mniejsze 12″ plotery. Na dziobie znajduje się duży luk z dostępem do przedniej kabiny, a także dodatkowe miejsce siedzące dla czterech osób. Pokład rufowy oferuje szeroką kanapę z obszernym miejscem do przechowywania. C9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.
„Ważne jest dla nas, abyśmy byli w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania przekazywane nam przez naszych klientów, ludzi, którzy na co dzień korzystają ze swoich łodzi. Dlatego też stworzyliśmy nowoczesny środek transportu dla tych, którzy przez cały rok podróżują w typowo nordyckiej pogodzie. Byłoby jednak niefortunne nie zauważyć, że jest to nadal jednostka przeznaczona do rekreacji i nie powinna być porównywana z modelami skonstruowanymi w kategorii łodzi specjalistycznych”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.
WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK
„C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus
„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”
W skrócie
- Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
- Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
- Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny
- Walk-around
- Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby
- Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
- Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
- Podwójne łóżko w kabinie dziobowej
- Kanapa ze schowkiem na pokładzie rufowym
- Aneks kuchenny
- Deska rozdzielcza może być wyposażona w 16″ ploter lub dwa 12″ plotery
- Duży wybór wyposażenia dodatkowego
Wyposażenie standardowe
- Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM
- Ster strumieniowy dziobowy
- System kontroli Zipwake Dynamic Trim
- Ploter Simrad GO 9
- Prysznic na pawęży
- System świeżej wody
- Lodówka
- Pakiet oświetleniowy
- Dywany i poduszki dekoracyjne
Nimbus Commuter C8
Nimbus
C8 jest trzecim z serii Nimbus Commuter po najnowszych modelach C9 i C11.
Jego konstrukcja w równym stopniu zaspokoi potrzeby osób dojeżdżających do pracy przez cały rok, aktywnych jednodniowych wycieczkowiczów jak i tych, którzy planują krótsze podróże
z noclegami.
Inteligentny i niezawodny
Nimbus C8 to łatwa w obsłudze, inteligentna łódź dla tych, którzy chcą większej swobody w nieco niższej cenie, cenią sobie zdolność żeglugową i cenią sobie współczesny skandynawski design.
Elastyczny i funkcjonalny
Podobnie jak jego „rodzeństwo”, C8 ma szeroką konstrukcję, która zapewnia dodatkową swobodę i ułatwia poruszanie się po pokładzie.
Dzięki łatwej w obsłudze, funkcjonalnej i zwinnej konstrukcji jest idealnym wyborem dla tych, którzy chcą korzystać ze swojej łodzi na co dzień, niezależnie od pogody. W C8 priorytetem jest przestrzeń, powierzchnia i funkcjonalność, które zapewniają poczucie swobody na pokładzie. Znajdziesz na nim łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia i duże przesuwne drzwi.
Pomimo mniejszego rozmiaru, priorytetowo potraktowano przestrzeń, aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie oraz poruszanie się po pokładzie. „Sztuczka z C8 polegała na zachowaniu tego samego wysokiego poziomu funkcjonalności i elastyczności, co C9, ale w mniejszym kadłubie”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.
Lekki i przestronny
Pokład dziobowy łodzi oferuje wielofunkcyjną przestrzeń z siedzeniami, które w zależności od sytuacji można przekształcić w tryb lounge, chill lub drive. Jasny i przestronny kokpit zapewnia mnóstwo naturalnego światła dzięki bardzo dużym szklanym drzwiom, przesuwnemu szklanemu dachowi i otwieranemu lukowi na pokładzie rufowym. Na dodatek łódź można w ciągu kilku sekund zmienić z zamkniętej na otwartą. Duży szklany luk na rufie sprawia, że załadunek i rozładunek łodzi jest łatwy i skuteczny, a komunikacja między załogą na zewnątrz i wewnątrz płynniejsza.
Na pokładzie rufowym może usiąść nawet 4-5 osób: na ławkach po bokach i na rozkładanej sofie rufowej. Kanapę rufową można dostosować w zależności
od potrzeb na: siedzenie do spotkań towarzyskich, miejsce do załadunku bagażu lub miejsce do aktywności, takich jak wędkowanie lub pływanie.
Podczas jazdy Nimbus C8 oferuje wygodne siedzenia zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Fotele w kokpicie można łatwo obrócić w stronę sofy pasażera, a stół rozłożyć. Kanapa pasażerska może służyć jako dodatkowe łóżko dla dwójki dzieci lub jednej osoby dorosłej. W kabinie dziobowej znajduje się podwójne łóżko oraz aneks kuchenny. Górna część kokpitu wyposażona jest w zintegrowane luki ładunkowe, które ułatwiają transport większych przedmiotów, takich jak SUP, kajak czy deski surfingowe.
Jonas Göthberg
Dyrektor handlowy Nimbusa
„Dzięki C8 docieramy do większej grupy odbiorców, częściowo dlatego, że ma niższą cenę, ale także ze względu na mniejszy rozmiar, który pozwala na cumowanie w małych i ciasnych portach. Ponadto łódź jest łatwa w samodzielnym transporcie z przyczepą.”
W skrócie
- Stopniowana konstrukcja kadłuba
- Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
- Walk-around
- Bardzo duży szklany luk na rufie, dzięki któremu łódź jest otwarta i łatwa do załadowania
- Duże przesuwane szklane drzwi ułatwiają manewrowanie na pokładzie
- Zintegrowane łuki w górnej części kokpitu
- Sofa dla pasażera w kokpicie, którą można rozłożyć na łóżko
- Podwójne łóżko w kabinie dziobowej, zintegrowana wentylacja
- Rozkładana sofa rufowa
- Aneks kuchenny
- Leżanka / siedzenia na pokładzie dziobowym ze stołem i rozkładanym daszkiem przeciwsłonecznym
Specyfikacja techniczna
Długość | 7,93 m |
Szerokość | 2,55 m |
Waga (Mercury 350 KM) | 2300 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 240 l |
Pojemność zbiornika wody | 50 l |
kategoria CE | C, 8 osób |
Liczba łóżek | 2 |
Prędkość | 40+ knots |
Alternatywne silniki
Mercury Verado V8 | 250 KM |
Mercury Verado V8 | 300 KM |
Wyposażenie standardowe
Mercury Verado F250 XL EFI DTS V8 białe |
Szklane okno otwierane w dachu kabiny |
Oddzielna toaleta z umywalką |
System wody słodkiej |
Ster strumieniowy Sleipner SE 30 |
Zipwake dynamic trim control system |
Simrad plotter 7″ |
Bow Eye for trailing |
Dywany podłogowe |
Poduszki w kabinie |
Prysznic na platformie rufowej |
Rozkładana kanapa w kokpicie |
Zestaw poduszek Nimbus |
Daszek przciwsłoneczny |
Prysznic w toalecie |
Nimbus 305 Coupe "POLLUKS"
Nimbus 305 Coupe "POLLUKS"
10-metrowy jacht produkcji szwedzkiej stoczni NIMBUS emanuje solidnym wykonaniem oraz elegancją. Pokład rufowy wyposażony w stół oraz wygodne kanapy stanowią świetne miejsce na kolację z widokiem na zachodzące słońce. Asymetryczny układ kabiny „sidewalk” zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D3 o mocy 220 KM rozpędza jacht do prędkości 22 węzłów, zachowując w praktyce niskie zużycie paliwa.
Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja
Jacht posiada zintegrowaną wentylację, klimatyzację, pięć dużych okien bocznych oraz elektrycznie odsuwany szklany dach, dodatkowo rozświetlający wnętrze. Maksymalne wykorzystanie przestrzeni pozwoliło na umieszczenie pod pokładem salonu z bardzo dobrze wyposażonym aneksem kuchennym, dwóch kabin oraz łazienki z toaletą, umywalką i prysznicem. Sofa znajdująca się w salonie z łatwością zamieni się w miejsce do spania dla dwóch osób.
Nimbus 305 POLLUKS polecany jest dla rodzin z dziećmi lub grup przyjaciół, dla których wymarzone wakacje to te spędzane na wodzie.
Specyfikacja techniczna
Rok produkcji | 2020 |
Długość całkowita | 10,07 m |
Szerokość całkowita | 3,25 m |
Zanurzenie | 0,9 m |
Maksymalna ilość osób | 8 |
Kategoria CE | B |
Silnik | Volvo Penta D3-220 164kW (220 KM) |
Kabiny | 2 |
4+2 | |
Pojemność zbiornika paliwa | 250 l |
Pojemność zbiornika świeżej wody | 150 l |
Pojemność zbiornika ciepłej wody | 20 l |
Pojemność zbiornika czarnej wody | 80 l |
Maksymalna prędkość | + 21 węzłów |
Wyposażenie
- automatyczny system przeciwpożarowy
- autopilot
- bimini
- drabinka dziobowa
- drabinka kąpielowa
- elektryczne sterowanie silnikiem
- elektrycznie otwierany, przeszklony dach
- gazowa ceramiczna płyta grzewcza
- gniazdo 12V 1 szt.
- gniazdo USB 3 szt.
- klapy trymowe
- klimatyzacja i ogrzewanie
- komplet map nawigacyjnych
- kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
- kuchenka mikrofalowa
- lodówka o pojemności 65 l
- manualna i elektryczna pompa zęzowa
- pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
- ploter Simrad NSS 12" Evo 3
- pościel
- prysznic na pawęży
- radar
- radio VHF
- ręczniki
- spryskiwacze szyby czołowej
- ster strumieniowy dziobowy i rufowy + pilot
- system nagłośnienia Fusion MS-RA70N z Bluetooth
- szperacz z pilotem
- TV w salonie z odbiornikiem DVB-T2 i DBS-S wraz z odtwarzaczem DVD
- toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
- uchwyt na wędki
- zamrażarka
- możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą
Rezerwacja
Sprawdź, czy POLLUKS jest dostępny w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Wyczarteruj jacht POLLUKS i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!
(PL, ENG, GER) +48 602 368 766
(CRO, ENG) +385 984 29226
info@nimbuscharter.com
Zapytaj o czarter CHOCOLATE
Nimbus 365 Coupe "FOUR LUX"
Nimbus 365 Coupe "FOUR LUX"
Drugi co do wielkości w serii Coupe, Nimbus 365 prezentuje się niezwykle okazale i elegancko. Funkcjonalny pokład rufowy wyposażony został w duże i wygodne kanapy w kształcie litery L oraz stół pozwalający na swobodne jedzenie na zewnątrz. Przestrzeń ta idealnie nadaje się do wypoczynku lub wspólnych rozrywek z przyjaciółmi i rodziną. Asymetryczny układ kabiny „side-walk” zapewnia swobodę ruchów od dziobu do rufy wzdłuż całej prawej burty. Umieszczona na pokładzie dziobowym miękka leżanka znajduje uznanie wśród miłośników kąpieli słonecznych. Silnik Volvo Penta D6 o mocy 435 KM pozwala na rozpędzenie łodzi do prędkości 28 węzłów, pozostawiając zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie.
Miejsce postoju: Pirovac, Chorwacja
Salon rozświetlają duże okna boczne oraz przeszklony, elektrycznie otwierany dach. Skórzana tapicerka w połączeniu z mahoniowym wykończeniem nadaje wnętrzu jachtu luksusu. Aneks kuchenny wyposażony we wszystkie niezbędne sprzęty i przybory pozwoli na przyrządzenie wspaniałych posiłków. W części dziobowej umieszczono dwie dwuosobowe kabiny oraz łazienkę z toaletą, umywalką i prysznicem. Dodatkowe miejsce do spania stanowi rozkładana sofa w salonie.
Jacht FOUR LUX świetnie sprawdzi się podczas dłuższych rejsów, sprawiając radość i dając chwilę wytchnienia wszystkim pasażerom.
Specyfikacja techniczna
Rok produkcji | 2018 |
Długość całkowita | 11,56 m |
Szerokość całkowita | 3,5 m |
Zanurzenie | 1,14 m |
Maksymalna ilość osób | 8 |
Kategoria CE | B |
Silnik | Volvo Penta D6-435 320 kW (435 KM) |
Kabiny | 2 |
4+2 | |
Pojemność zbiornika paliwa | 700 l |
Pojemność zbiornika świeżej wody | 270 l |
Pojemność zbiornika ciepłej wody | 20 l |
Pojemność zbiornika czarnej wody | 80 l |
Maksymalna prędkość | + 28 węzłów |
Wyposażenie
- automatyczny system przeciwpożarowy
- autopilot
- bimini
- drabinka kąpielowa
- elektryczne sterowanie silnikiem
- elektrycznie sterowany, przeszklony dach
- gazowa ceramiczna płyta grzewcza
- gniazdo 12V 1 szt.
- gniazdo USB 3 szt.
- klapy trymowe
- ogrzewanie
- komplet map nawigacyjnych
- kompletne wyposażenie asekuracyjne i bezpieczeństwa
- lodówka
- manualna i elektryczna pompa zęzowa
- moduł Fusion DAB
- okap kuchenny
- pełne wyposażenie kuchenne (naczynia, sztućce, garnki, deski do krojenia, czajnik i inne)
- piekarnik
- ploter Simrad NSS 12" Evo 3
- pościel
- prysznic na pawęży
- radar
- radio VHF
- ręczniki
- skórzana tapicerka
- spryskiwacze szyby czołowej
- ster strumieniowy dziobowy i rufowy
- stereo w kabinie dziobowej Fusion MS-RA70
- system nagłośnienia Fusion MS-RA70N z Bluetooth
- system stabilizacji Humphree
- szperacz z pilotem
- toaleta elektryczna ze zbiornikiem czarnej wody i obiegiem wodnym
- TV w salonie z odbiornikiem DVB-T2 i DBS-S wraz z odtwarzaczem DVD
- wskaźnik położenia klap trymowych na ploterze
- zamrażarka
- możliwość wypożyczenia deski SUP za dodatkową opłatą
Rezerwacja
Sprawdź, czy FOUR LUX jest dostępny w interesującym Cię terminie. W celu rezerwacji lub dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Wyczarteruj jacht FOUR LUX i ciesz się upragnionymi wakacjami! Zapraszamy do wspólnej, morskiej przygody!
(PL, ENG, GER) +48 602 368 766
(CRO, ENG) +385 984 29226
info@nimbuscharter.com
Zapytaj o czarter FOUR LUX
Nimbus Tender T8
GODNY NASTĘPCA SPORTOWYCH PRZODKÓW
Tender 8 to ośmiometrowy, wielofunkcyjny, dobrze wyposażony i szybki jacht motorowy, świetnie sprawdzający się przy codziennych aktywnościach, zapewniając przy tym nocleg dla dwóch osób.
T8 przepełnione jest DNA marki Nimbus, a jego design mocno nawiązuje do historycznych modeli - Novy i serii R.
Szybki i bezpieczny
Transport, uprawianie sportów wodnych i rekreacja czy po prostu spotkania towarzyskie i wycieczki – to zadania, w których T8 sprawdzi się świetnie. Jego sukces opiera się również na technologii wykonania stopniowego kadłuba, który smarowany jest powietrzem. Łódź zyskała doskonałe właściwości żeglugi, umożliwia wejście w ślizg przy niskich prędkościach.
„T8 zapewnia stabilność i bezpieczeństwo, co ułatwia obsługę łodzi przy zachowaniu dużej prędkości, nawet przy niekorzystnych warunkach pogodowych. Jakość konstrukcji, doskonałe zdolności do żeglugi oraz rewelacyjna sterowność w połączeniu z dużymi możliwościami silnika, zachęcają do bardziej aktywnego stylu prowadzenia łodzi, zachowując przy tym bezpieczeństwo”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w stoczni Nimbus.
Swoboda ruchu
Podobnie jak w przypadku Tendera 9, konstrukcja T8 umożliwia swobodne poruszanie się oraz ułatwia dostęp podczas wchodzenia na jacht i jego opuszczania. Centralnie umieszczona kabina pozwala na wygodne przemieszczanie się po pokładzie z każdej strony.
Przestronność części dziobowej oraz leżak umieszczony przed kokpitem zapewniają miejsce do wypoczynku dla czterech osób. Duży luk ładunkowy umieszczony na dziobie posiada dostęp do kabiny, ułatwiając tym samym załadunek bagaży.
Pod pokładem znajduje się dwuosobowa koja, wyposażona w zintegrowaną wentylację, oświetlenie LED oraz pojemne schowki. Drzwi kabiny łazienkowej skrywają za sobą toaletę oraz umywalkę, obok wejścia umieszczony został również chowany palnik gazowy, obok którego można dodatkowo zamontować zlewozmywak.
Stosownie do potrzeb
Obrotowe fotele przednie oraz ruchomy stolik umożliwiają stworzenie jadalni dla pięciu osób poprzez wykonanie trzech prostych ruchów. Na sofie usiąść może w sumie 6 osób – trzy skierowane w stronę rufy, trzy w stronę w dziobu. Oparcie sofy może zostać ustawione w trzech różnych pozycjach, w zależności od sposobu korzystania z niej w danym momencie.
Pod kanapą umieszczono wysuwaną lodówkę oraz schowki, na pokładzie znajduje
się również odpływ prysznicowy oraz dwa boczne schowki.
Wszystko pod kontrolą
Kokpit T8 utrzymany jest czystej, przejrzystej formie. Stanowisko skippera zostało zaprojektowane z uwzględnieniem najwyższych standardów i zasad ergonomii. Każdy z instrumentów i przełączników znajduje się w zasięgu ręki, a wszystkie detale wykonane zostały w niezwykłej jakości. Standardowe wyposażenie obejmuje 7 calowy ploter Simrad GO, istnieje możliwość instalacji plotera 9″ lub 12″.
T-top z dachem Lexan
Nowością w wyposażeniu T8 jest możliwość instalacji solidnego T-topu z dachem Lexan, zapewniającego ochronę przed mocnymi promieniami słońca, nie rezygnując przy tym z dostępu do świeżego powietrza i otwartej przestrzeni. Połączenie T-topu z dużym baldachimem umożliwia pięciu osobom wygodne siedzenie w jasnym i przestronnym, ale osłoniętym otoczeniu.
„Dach Lexan na T-topie w połączeniu z baldachimem pozwala na zachowanie osłony podczas podróży, nawet gdy pogoda zmienią się na gorszą. Wydłuża to sezon żeglarski i rozszerza obszary zastosowania, nie tylko w Skandynawii”, mówi Jonas Göthberg.
Joacim Gustavsson
Główny Projektant w stoczni Nimbus
„Nasi klienci czują, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby zaprojektować łódź w sposób przemyślany, dzięki czemu korzystanie z niej jest łatwe i przyjemne bez względu na wybraną działalność. Ponadto, doceniają jego doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które zapewnia dodatkowo świadomość komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie.”
W skrócie
Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów
Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg
Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi
Zaburtowe silniki Merkury o mocy od 200 do 300 KM
?T-top z dachem Lexan*
Kabina z dwuosobowym łóżkiem i zintegrowaną wentylacją
Właz ładunkowy na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny
Leżanka*/siedzenia na przednim pokładzie
Sofa rufowa z regulowanym oparciem, umożliwiającym ustawienie w trzech różnych pozycjach, w zależności od potrzeb
Obrotowe fotele przednie oraz zintegrowany, ruchomy stolik mogące stworzyć jadalnię dla pięciu osób
Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie
*wyposażenie dodatkowe
Specyfikacja techniczna
Długość | 8,15 m |
Szerokość | 2,60 m |
Waga (bez silnika) | 2300 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 240 l |
Pojemność zbiornika wody | 50 l |
Pojemność lodówki | 30 l |
Kategoria projektu | C8 |
Koje | 2 |
Prędkość | +40 węzłów |
Alternatywne silniki
Mercury Verado V6 | 200 KM |
Mercury Verado V8 | 250 KM |
Mercury Verado V8 | 300 KM |
Standardowe wyposażenie
Silnik Mercury Verado V6 200 KM |
System kontroli Zipwake |
Ploter Simrad Go 7″ |
Strumieniowy ster dziobowy |
Prysznic na rufie |
System świeżej wody |
Oświetlenie pokładu LED |
Pulpit i uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej |
Dywany i poduszki dekoracyjne |
Nimbus Commuter C11
Nimbus
C11 to szybka i przestronna łódź gotowa do pracy przez cały rok, umożliwiająca dalekie podróże w poczuciu niesamowitego komfortu. Nowy Commuter odróżnia się od poprzedników możliwością dostosowania do rodzaju aktywności poprzez zamknięcie i otwarcie przestrzeni.
Szybki i niezawodny
C11 oferuje takie same właściwości nautyczne jak T11. Osiąga prędkości od 20 do 40+ węzłów, umożliwiając przy tym komfortowe podróżowanie z dużą prędkością na dalekich dystansach. Zasięg wynosi około *225 mil morskich z silnikiem zaburtowym i około *300 mil morskich z silnikiem stacjonarnym (*dane wstępne).
Modele serii 11 są zbudowane na tym samym, dobrze wyważonym, napowietrzanym, dwustopniowym kadłubie, którego bardzo dobre właściwości przy dużych prędkościach połączone są z szybkim osiąganiem stanu bezwypornościowego. Dzięki zaostrzonej sekcji dziobowej kadłuba fale są rozcinane, a pokład pozostaje suchy. Łódź standardowo wyposażona jest w dwa silniki Mercury Verado V8 300.
C11 to łódź wielofunkcyjna, która odnajdzie swoich zwolenników o różnych potrzebach na wielu rynkach. Niezależnie od obszaru wykorzystywania, użytkownicy cenią możliwości rozwijania dużych prędkości, komfort i dobre warunki żeglugi, lecz w przypadku eksploatacji łodzi na zachodnim wybrzeżu Norwegii, wodach Morza Śródziemnego lub na wschodnim wybrzeżu Ameryki Północnej, ich potrzeby będą się różnić. Dlatego wysoka elastyczność oraz mnogość zastosowań nowego C11 jest jego widoczną zaletą w porównaniu z tradycyjnymi poprzednikami w serii Commuter.”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy Nimbus.
Elastyczny przestronny salon
C11 zaprojektowano z myślą transporcie maksymalnie 9 osób w sposób szybki, bezpieczny i wygodny przez cały rok, niezależnie od warunków pogodowych. Cechą wyróżniającą łodzi jest jej elastyczność, która pozwala na więcej zastosowań.
Sercem nowego Commutera jest przytulny, przestronny salon z dużymi wlotami światła. Układ siedzeń pozwala na łatwe i szybkie przystosowanie go do aktualnych potrzeb, np. do wygodnej podróży pasażerów, spożycia posiłku czy zorganizowania spotkania towarzyskiego. Sofy mogą być składane i przesuwane do różnych pozycji w zależności od pożądanej funkcjonalności za pomocą prostych w użyciu uchwytów, natomiast stół można podnosić, opuszczać, obracać i składać. W salonie znajduje się również kilka dostępnych schowków.
Wysoki sufit i naturalne oświetlenie w salonie w połączeniu z całkowicie otwartymi drzwiami bocznymi, rufowymi i otwartymi klapami dachowymi dają wrażenie otwartej łodzi.
Kubełkowe fotele w typowym dla Nimbusa stylu posiadają wiele schowków. Jako skiper możesz zdecydować w jakiej pozycji chcesz prowadzić łódź – stojącej lub siedzącej. Deska rozdzielcza posiada miejsce dla dwóch 12 calowych ploterów. Opcje dodatkowe obejmują profesjonalną amortyzację foteli oraz sterowanie za pomocą joysticka.
Szerokie przejścia dla dodatkowej swobody ruchu
Podobnie jak w przypadku Tendera 11, pokład C11 sprzyja organizacji spotkań towarzyskich, dzięki szerokim przejściom zapewniającym dużą swobodę ruchu. Szerokie drzwi przesuwne umożliwiają komfortowe przemieszczanie się pasażerów. Projektanci zadbali również o wygodę i poręczność podczas wchodzenia i schodzenia z pokładu oraz podczas załadunku bagaży czy towarów.
Duży pokład rufowy może posłużyć jako powierzchnia ładunkowa, umieszczono na nim także składaną ławkę z uchwytami na odbijacze. Mieści on również łatwo dostępną przestrzeń do przechowywania o pojemności 2500 litrów przeznaczoną na sprzęt, narzędzia i bagaż. Platforma kąpielowa i pokład rufowy dzięki dużej powierzchni pozwalają na przebywanie tam kilku osób jednocześnie. Istnieje opcja doposażenia w dodatkowy, zewnętrzny fotel z ploterem i joystickiem na prawej burcie pokładu rufowego.
Na dziobie znajduje się miejsce na tapczan i leżak, a także pojemny schowek z dostępem do przedniej kabiny. Duży pokład dziobowy może posłużyć również jako część wypoczynkowa.
Pod pokładem znajdują się: w pełni wyposażona kuchnia, dwie oddzielne kabiny z miejscem do spania dla czterech osób oraz przestronna kabina łazienkowa z toaletą i prysznicem.
C11 może zostać dodatkowy wyposażony w klimatyzację, agregat prądotwórczy, stabilizację żyroskopową, sterowanie joystickiem, bagażniki dachowe, profesjonalne, amortyzowane fotele, panele słoneczne i wiele więcej.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus
„Naszą ambicją było stworzenie wielofunkcyjnego, nowoczesnego jachtu motorowego, pozwalającego na użytkowanie go przy różnych aktywnościach, takich jak wędkarstwo, pływanie, organizowanie spotkań towarzyskich lub wakacji. Powinien być równie przydatny przy pięknej, słonecznej pogodzie jak i w deszczowej, zimowej aurze. Salon C11 można łatwo otworzyć i wpuścić słońce, aby wszyscy na pokładzie mogli się nim cieszyć. Jeśli jest go za dużo, po prostu rozkładasz osłonę przeciwsłoneczną lub uruchamiasz klimatyzację”
W skrócie
Charakterystyka prędkości +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów
Dwustopniowy, napowietrzany kadłub z niską prędkością wchodzenia w ślizg
Stworzony z myślą o osiąganiu dużych prędkości i wyjątkowej zdolności do żeglugi
Centralnie umieszczona kabina pozwala na swobodne przemieszczanie się po całym jachcie
Przestronny i dobrze doświetlony salon
Sofy w mesie z trzema możliwościami ustawienia (transport, jadalnia, sofa U-kształtna)
Bardzo szerokie drzwi boczne i przesuwane szklane drzwi z tyłu
2 szklane klapy dachowe sterowane elektrycznie
Bardzo duży schowek na rufie 2500 l
Schowek dziobowy z dostępem do przedniej kabiny
Osłona przeciwsłoneczna na pokładzie dziobowym i rufowym
Podwójne łóżko w przedniej kabinie
Podwójne łóżko w środkowej kabinie
Oddzielna kabina z prysznicem
Specyfikacja techniczna
Długość | 12,40 m |
Szerokość | 3,46 m |
Waga (bez silnika) | 6600 kg |
Zanurzenie | 0,9 m |
Wysokość | 3,75 m |
Pojemność zbiornika paliwa | 850 l |
Pojemność zbiornika wody | 135 l |
Pojemność zbiornika czarnej wody | 80 l |
Pojemność zbiornika szarej wody | opcjonalnie |
Pojemność lodówki | 75 l |
Kategoria CE | B, 10 osób |
Liczba łóżek | 4 (2+2) |
Prędkość | +40 węzłów |
Alternatywne silniki
Mercury Verado V8 | 2×300 KM |
Mercury Verado L6 | 2×350 KM |
Volvo Penta D4 DPI (w oczekiwaniu na rozpoczęcie sprzedaży) | 2×320 KM |
Wyposażenie standardowe
Dwa silniki Mercury Verado V8 300 KM |
System kontroli Zipwake |
Strumieniowy ster dziobowy SE100 |
System świeżej wody |
Oddzielna kabina prysznicowa |
Prysznic na pawęży |
Lodówka o pojemności 75l |
Ploter Simrad Go 12″ |
Oświetlenie pokładu LED |
Wewnętrzne światła LED ze ściemniaczem |
Siedzisko z dużymi sofami i stołem |
Wyposażenie dodatkowe
Leżak i tapczan na pokładzie dziobowym |
Agregat prądotwórczy i klimatyzacja |
Aktywna stabilizacja Humphree |
Stabilizacja żyroskopowa |
Sterowanie joystickiem |
Bagażniki dachowe |
Nimbus Tender T11
Nimbus
T11 to ponad dwunastometrowa jednostka przeznaczona do organizowania rejsów z dużą przestrzenią dla maksymalnie 12 osób, umożliwiającą spotkania towarzyskie lub aktywny wypoczynek, jednocześnie zapewniająca wystarczającą ilość miejsca dla wszystkich osób na pokładzie, aby podczas poruszania się z większą prędkością stawić czoła wymaganiom związanym z kierunkiem podróży.
ŻEGLARSKIE DOZNANIA
„W procesie projektowania i rozwoju, celowo skupiliśmy się na „prostocie” i ” łatwości życia” dla wszystkich na pokładzie. Oznacza to możliwość wygodnego i swobodnego poruszania się po pokładzie, załadunku, przemieszczania się, przebywania na pokładzie i prowadzenia własnej łodzi. Wszystko, co ma związek z Twoim Nimbusem, powinno dawać poczucie naturalności i komfortu niezależnie od sposobu użytkowania. Kiedy wszystko jest łatwe, po prostu czujemy się bardziej zrelaksowani i możemy skupić się na wrażeniach z pływania”- mówi Mats Jacobsson, dyrektor techniczny w Nimbusie.
PROSTOTA I ELASTYCZNOŚĆ
Przez cały czas trwania procesu projektowania kierowaliśmy się jednym pytaniem: „Jakie elementy składają się na najlepsze spędzenie czasu nad morzem w doskonałym towarzystwie?”
Odpowiedzią były duże, elastyczne przestrzenie sprzyjające spotkaniom towarzyskim, mnóstwo miejsca do poruszania się, odpowiednia ochrona przed słońcem, obejmująca znaczną część łodzi i kilka miejsc do odpoczynku i opalania się lub siedzenia. Ponadto zapewniono wystarczającą ilość miejsca na przechowywanie pożywienia i napojów, prawdziwą kuchnię z grillem na świeżym powietrzu, dużą platformę kąpielową z miejscem dla kilku osób, a także wyjątkowo pojemne, lecz łatwo dostępne schowki na narzędzia i sprzęt.
Serce łodzi znajduje się w jej salonie. Jest to wyjątkowo przestronna i wielofunkcyjna przestrzeń towarzyska, którą można łatwo dostosować do różnych zajęć, takich jak podróżowanie, kąpiele słoneczne, zabawy, posiłki lub popołudniowe, spokojne czytanie w zaciszu. Elastyczność zapewniają sofy, stoliki i markizy z łatwymi w obsłudze uchwytami, które mogą być obracane, składane i przesuwane w różnych pozycjach w zależności od tego, co zamierzasz robić.
W części wypoczynkowej znajdują się trzy sofy i duży stół, które w zależności od swojej pozycji mogą pełnić funkcję tarasu słonecznego lub miejsca do siedzenia, mając wszystkie siedzenia skierowane w kierunku jazdy lub alternatywnie skierowane do siebie. Kuchnia wyposażona została w szuflady na sztućce i zastawę stołową, zlewozmywak z ciepłą wodą oraz miejsce na kuchenkę gazową lub grill elektryczny. Duża przestrzeń do przechowywania o objętości ponad 2500 litrów i jest wyposażona w hydrauliczny mechanizm otwierania. Zapewnia miejsce dla wszystkiego co chciałbyś zabrać ze sobą – deski SUP, wakeboard czy dmuchanego materaca. Platforma kąpielowa i pokład rufowy są obszerne i z łatwością zapewniają wystarczającą ilość miejsca dla kilku osób jednocześnie.
„Dodaliśmy już trochę więcej miejsca na pokładzie, powierzchnie do chodzenia i szerokie przejścia na tej małej siostrze T9, lecz T11 przenosi wszystko na zupełnie nowy poziom. Powierzchnie są wyjątkowo przestronne, a swoboda ruchów na pokładzie jest namacalna – nie tylko w części wypoczynkowej, ale również na pokładzie dziobowym i rufowym. Joacim Gustavsson mówi: ” Łódź jest zdecydowanie lepiej dopracowana, a swoboda poruszania się jest czymś, co naprawdę czujesz, gdy wchodzisz na pokład”.
Kokpit jest dobrze wkomponowany w typowy dla Nimbusa sposób, z dodatkowymi schowkami i miejscami siedzącymi dla trzech osób. Na pokładzie dziobowym przewidziano miejsce na kanapę i łóżko słoneczne. Podobnie jak model T9, również T11 posiada duży schowek w przedniej części kabiny. Dzięki wysokim burtom, pokład dziobowy może być również wykorzystywany jako miejsce do wypoczynku i spotkań towarzyskich.
Pod pokładem znajdują się dwie oddzielne kabiny zawierające przestrzeń dla dwóch par lub czteroosobowej rodziny oraz przestronna łazienka z toaletą i prysznicem.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus
„Nasi klienci czują, że naprawdę zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby zaprojektować łódź w dokładnie przemyślany sposób, który ułatwi jej użytkowanie niezależnie od rodzaju aktywności. Ponadto, doceniają oni również jej doskonałe poczucie „żeglarstwa”, które daje dodatkowe uczucie komfortu i bezpieczeństwa na pokładzie?.
Tryb jazdy
Tryb „relaks”
Tryb jadalni
Dla kogo jest Nimbus T11?
Nimbus T11 to przestronna i łatwa do samodzielnego przystosowania łódź przeznaczona na co dzień. To łódź, która potrafi sprostać wymaganiom morza, wyróżnia się funkcjonalnością, praktycznością oraz starannym, nowoczesnym skandynawskim wzornictwem.
W SKRÓCIE
- Całkowicie nowy 11-metrowy, stopniowany kadłub
- Ostro zakończony dziób, pieska prędkość wchodzenia w ślizg
- Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-40 węzłów
- Zastosowano koncepcję „Sidewalk”
- Duży salon z regulowanymi i odwracanymi siedzeniami
- Aneks kuchenny
- Elektrycznie sterowana osłona przeciwsłoneczna na pokładzie rufowym
- Wysokiej klasy zestaw HIFI z subwooferem
- Bardzo duże schowki na rufie – 2500 litrów na sprzęt i bagaże
- Kokpit z miejscami do siedzenia dla 3 osób
- Deska rozdzielcza może być wyposażona w dwa plotery 12″ każdy
- Podwójne łóżko w kabinie dziobowej z oddzielną kabiną prysznicową
- Boczna kabina z podwójnym łóżkiem
- Panele słoneczne na dachu (*T-top)
- Materace i sofa na dziobie *
- Stabilizacja żyroskopowa *
- Aktywna stabilizacja trymu *
- Ogrzewanie / klimatyzacja *
- Może być wyposażony w 3 silniki Mercury Verado V8 300 KM
* wyposażenie dodatkowe
Specyfikacja techniczna
Długość | 12,40 m |
Szerokość | 3,46 m |
Waga z silnikiem 350PS | 5600 kg |
Zanurzenie | 0,9 m |
Wysokość | 3,75 m |
Pojemność paliwa | 850 l |
Pojemność wody | 135 l |
Czarny zbiornik na wodę | 80 l |
Szary zbiornik na wodę | opcjonalny |
Pojemność lodówki | 70 + 70 + 85 l |
Kategoria CE | B, 10 osób |
Liczba łóżek | 4 (2 + 2) |
Prędkość | +40 węzłów |
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE
- 2x Mercury Verado V8 300 KM
- System kontroli Zipwake
- Ster strumieniowy dziobowy SE 100
- System świeżej wody
- Kabina prysznicowa w łazience
- Prysznic na pawęży
- Lodówka o pojemności 70 l
- Ploter Simrad 12″
- Oświetlenie LED
- Materace i poduszki dekoracyjne
ALTERNATYWNE SILNIKI
- Mercury Verado V8 2 x 300 KM
- Mercury Verado L6 2 x 350 KM
- Volvo Penta D4 DPI 2 x 320 KM
Nimbus Commuter C9
Nimbus
C9 jest trzecim w nowej dziewięciometrowej serii Nimbus - po ostatnich modelach W9 i T9.
C9 to specjalnie skonstruowana, szybka jednostka, zaprojektowana tak, aby w równym stopniu zaspokoić potrzeby osób podróżujących do pracy przez cały rok, osób aktywnie spędzających czas na jednodniowych wycieczkach lub planujących dłuższe, etapowe podróże z noclegiem.
WOLNOŚĆ RUCHU
Nowy commuter stawia na przestronność, funkcjonalność i wydajność, aby zapewnić maksymalną ładowność i swobodę ruchu na pokładzie. Wynikiem tego są łatwo dostępne schowki, szerokie przejścia, bardzo duże przesuwne drzwi przez które w komfortowych warunkach mogą przejść dwie osoby. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o C9.
Współczesny skandynawski design
Nimbus C9 to łódź dla koneserów współczesnego skandynawskiego designu – osób ceniących przemyślane rozwiązania i inteligentną funkcjonalność. Przestronny kokpit zapewnia obfite naturalne światło dzięki dużemu, przesuwanemu szklanemu dachowi oraz nowoczesnemu i wygodnemu stanowisku sternika.
Obrotowe fotele w kokpicie oferują wystarczającą przestrzeń dla czterech osób do wspólnego posiłku lub miejsca dla pięciu osób w sumie. Sofa pasażera w kokpicie łatwo zamienia się w dodatkowe łóżko dla dwojga dzieci lub jednej dorosłej osoby. Kabina dziobowa mieści podwójną koję, a także oddzielną toaletę i aneks kuchenny.
„W przeciwieństwie do innych łodzi w kategorii commuter, C9 oferuje doskonałe warunki do noclegu, z miejscem dla dwóch dorosłych i dwojga dzieci dzięki przestronnej kabinie dziobowej i przekształcalnemu salonowi” mówi Joacim Gustavsson.
Zamiast standardowego szklanego dachu, łódź może być wyposażona w elektronicznie otwierane zadaszenie płócienne, które doskonale sprawdzi się dla osób pragnących maksymalnie wykorzystać uczucie otwartej przestrzeni podczas ciepłych, letnich dni. Stanowisko sternika mieści dwie osoby i może być wyposażone w pojedyncze plotery nawigacyjne 9″ lub 12″, albo podwójne 12″.
Pokład dziobowy oferuje duży luk załadunkowy z dostępem do kabiny, a także opcjonalne miejsce do leżenia, które można przekształcić w dodatkową strefę wypoczynkową dla czterech osób z opcjonalnym stołem lub powiększonym leżakiem. Na pokładzie rufowym znajduje się szeroka sofa z dużą przestrzenią do przechowywania.
„Dla nas kluczowe jest spełnienie potrzeb i oczekiwań naszych klientów – osób, które codziennie korzystają z łodzi jako środka transportu. Dlatego stworzyliśmy nowoczesną jednostkę commuter, dedykowaną tym, którzy podróżują w typowych nordyckich warunkach pogodowych przez cały rok. Niemniej jednak warto podkreślić, że wciąż jest to łódź rekreacyjna i nie powinna być porównywana z modelami stworzonymi dla profesjonalnych kategorii łodzi” – mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy Nimbus.
WYGODNIE PRZEZ CAŁY ROK
„C9 to współczesny środek transportu, zaprojektowany tak, aby codzienne życie na pokładzie było jak najłatwiejsze i jak najbardziej komfortowe, niezależnie od tego, czy podróżujesz sam czy z pasażerami. Priorytetem jest dla nas swoboda poruszania się, a nie przestrzeń wewnętrzna, aby jak najbardziej ułatwić wejście na pokład, swobodne poruszanie się po jednostce i opuszczenie pokładu. Jako punkt wyjścia do procesu projektowania szukaliśmy inspiracji w naszych seriach Max II Coupé i Paragon”, wyjaśnia Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w stoczni Nimbus
„Nimbus C9 jest starannie zaprojektowaną łodzią, oferującą odpowiednie rozwiązania dla tych, którzy szukają przestronnego, szybkiego, całorocznego środka transportu do pracy, ale jednocześnie chętnie podróżowaliby pod dachem w dłuższe rejsy lub aktywne jednodniowe wycieczki.”
Specyfikacja techniczna
Pod linkiem poniżej znajduje się specyfikacja techniczna do przeglądania i pobrania. Wyjaśniamy w niej i pokazujemy obrazy, funkcje i funkcjonalność oraz wiele więcej na temat Weekendera W9. Miłej zabawy!
Szybkie fakty
- Całkowicie nowa stopniowana konstrukcja kadłuba, zbudowana z myślą o wyjątkowej sprawności i użyteczności na morzu
- Osiąga prędkość maksymalną do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
- Możliwość wyboru między pojedynczym lub podwójnym silnikiem*
- Układ pokładu typu walk-around
- Bardzo duże drzwi przesuwne z przejściami, przez które mogą komfortowo przechodzić dwie osoby
- Duży przesuwny szklany dach lub elektrycznie otwierane zadaszenie płócienne
- Sofa pasażerska w kokpicie, która może zostać przekształcona w łóżko
- Wewnętrzny kambuz z bieżącą wodą oraz kuchenką gazową (LPG) lub elektryczną*
- Sofa na pokładzie rufowym z przestrzenią do przechowywania.
- Zestaw naczyń i sztućców Nimbus dla 4 osób*
- Panel sterowania może być wyposażony w plotery nawigacyjne o przekątnej 9″, 12″ lub podwójne 12″
- Uchwyty na wędki i relingi dachowe*
- Markiza przeciwsłoneczna na pokładzie dziobowym i rufowym*
- Pokład z Eco-Teaku lub Teaku*
- Elektryczna winda kotwiczna*
- Ogrzewanie na diesel i odmrażacz szyb*
- Pakiet Hi-Fi klasy premium*
- Duży luk załadunkowy na pokładzie dziobowym z dostępem do kabiny
- Sofa/miejsca siedzące na pokładzie dziobowym ze stołem*
*opcje dodatkowe
Wyposażenie standardowe
- Silnik Mercury Verado o mocy 250 KM (biały)
- Ster strumieniowy dziobowy
- System kontroli Zipwake Dynamic Trim
- Ploter Simrad, NSX 9″
- Prysznic na pokładzie rufowym
- System świeżej wody
- Oddzielna toaleta
- Lodówka
- Pakiet oświetleniowy
- Dywany i poduszki dekoracyjne
- Stół w kabinie
- Zadaszenie postojowe
Alternatywne silniki
Silniki zaburtowe:
Mercury Verado V8 250KM
Mercury Verado V8 300KM
Mercury Verado V10 350KM
Nimbus Tender T9
Nimbus
Nimbus T9 to dziewięciometrowa, codzienna łódź, która oferuje duże możliwości indywidualnego wyposażenia i jest przeznaczona do wszystkich rodzajów codziennych zajęć, takich jak transport, sporty wodne i rekreacja.
NASZE DZIEDZICTWO EWOLUOWAŁO
T9 jest pierwszym modelem w naszej serii Tender, nowej interpretacji popularnej Novy, wprowadzonej po raz pierwszy na rynek w 1991 roku przez Nimbusa. Od tego czasu w serii Nova wyprodukowano około 2300 łodzi, wśród nich cieszącą się dużym powodzeniem serię 26 Nova oraz nagradzaną serię R, w skład której wchodziły modele 230R, 250R i 300R. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej o Nimbusie T9.
DZIELNA I SZYBKA
„Odnowienie serii, która okazała się tak udana i tak silnie związana z DNA marki Nimbus, nie jest łatwym zadaniem. To dziedzictwo naprawdę przenika każdy obszar i etap, od projektu koncepcyjnego, konstrukcji, poprzez funkcjonalność i wygląd, aż do najdrobniejszych szczegółów. Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Novy”, mówi Joacim Gustavsson, główny projektant w Nimbus Boats Sweden AB.
Podobnie jak w przypadku Weekendera 9, Tender 9 może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny. Pokład dolny natomiast umożliwia zamontowanie prostej sofy rufowej, która zapewnia zdecydowanie więcej miejsca. Alternatywnie, można ją skonfigurować z u-sofą z miejscem dla 5 osób, która łatwo przekształca się w leżak. Dostępna jest również opcja z aneksem kuchennym i zlewozmywakiem za fotelem kierowcy. Łódź jest dostępna z trzema różnymi rozwiązaniami zadaszenia – osłoną deski, krótkim daszkiem nad sterówką lub w wersji T-top z dużym, elektrycznie otwieranym dachem. Kokpit może być wyposażony w jeden duży ploter 16″ lub dwa plotery 12″ każdy. Na pokładzie dziobowym na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania rozkładanej kanapy, która wraz ze stołem tworzy dodatkową przestrzeń dla 4 osób.
Pod pokładem znajduje się duża koja dla dwóch osób z wbudowaną wentylacją, dużym schowkiem i oddzielną łazienką z toaletą i umywalką.
„T9 jest czymś w rodzaju kameleona i może przystosować się do większości sytuacji, na przykład transportu do domku wakacyjnego, do uprawiania różnych sportów wodnych, wędkowania, przenocowania lub spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i rodziną przez większą część roku. Zaletą tego, że już na etapie projektowania rozważaliśmy potrzebę wszechstronności w wielu obszarach zastosowań, jest to, że przy wyposażaniu łodzi jest wiele dostępnych opcji, w zależności od jej przeznaczenia”, mówi Jonas Göthberg, dyrektor handlowy w Nimbusie.
T9 bazuje na tym samym dobrze wyważonym, stopniowanym kadłubie co W9. Łódź szybko osiąga stan bezwypornościowy i prędkość przelotową pomiędzy 20-35 węzłów, przy czym maksymalna prędkość wynosi +40 węzłów.
Joacim Gustavsson
Główny projektant w Nimbus
„Wszyscy zaangażowani w projekt pracowali nad tym, aby T9 stał się najlepszym możliwym produktem, a tym samym godnym następcą Nova.”
W SKRÓCIE
- Całkowicie nowy, stopniowany projekt kadłuba, zbudowany z myślą o najwyższej klasy sprawności morskiej i obsłudze
- Ostro zakończony dziób, niska prędkość wchodzenia w ślizg
- Prędkość maksymalna do +40 węzłów, prędkość przelotowa 20-35 węzłów
- Może być wyposażony w silnik zaburtowy lub stacjonarny.
- Koncepcja „Walk-around”
- Kabina dziobowa i łazienka z wbudowaną wentylacją
- Wiele wariantów układu sofy na pokładzie rufowym
- Możliwość zamontowania aneksu kuchennego
- Deska rozdzielcza może być wyposażona w plotery 9″ do 16″ lub dwa 12″.
- Dostępny w wersji z dachem T-top i z wieloma innymi rozwiązaniami zadaszenia
- Duży wybór sprzętu do personalizacji
- Sofa/miejsce siedzące na pokładzie dziobowym ze stołem
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE
- Mercury Verado 250 KM
- Ster strumieniowy wydziobowy
- System kontroli trymu Zipwake
- Ploter Simrad Go 9″
- Pokrowce
- Prysznic na pawęży
- Relingi i uchwyty wykonane z kwasoodpornej stali nierdzewnej
- System świeżej wody
- Oddzielna kabina łazienkowa
- Aneks kuchenny
- Lodówka
- Pakiet oświetlenia
- Dywany i poduszki dekoracyjne